Güncellemeler
+1 yıl
Bakacağım teyzenin oğlu telefonda bana dedi ki "ay sonuna zor para yetişiyormuş. cebinde nakit parası kalmıyormuş. marketten ev gıdasını bile kredi kartıyla alıyormuş." Eee dedim ki bana maaşımı nasıl verecen o zaman? Veririm dedi. Kendisi ticaretle uğraşıyormuş
Siz ne düşünürsünüz bu konuşmaya? Şüpheli konuştu bana mı öyle geldi?
Siz ne düşünürsünüz bu konuşmaya? Şüpheli konuştu bana mı öyle geldi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bu devirde is buluyon hem de evde sıcacık daha ne istiyon masa başımı olacak illa
Aynen ticaret masa başı saha işi pazarlama oluyor. Ve gündüz işleri 7 de bitmesine ragmen zaten 4500 tl maaş veriyorlar yatılı olunca fiyat artar 23 yaş dışarsı sıcak bana.
Saygı duyarım
Saygı duymana gerek yok. Dediğim doğru çünkü.
Baya az seni kullanacaklar ben sana diyim 8 binden assagi değil bu işler babaanneme geliyor biri yemek bile yapmıyor sadece bakıyor 8bin alıyor baya az bir para senin sömürmeye calisiyirlar
Sen ciddi misin 8 binden mi başlıyor yatılı bakıcılıklar?
gayet uygun evd ebaşka kalanlarda oluyormu peki
Teyze var. Normal iş akşam 7 de bitiyor teyzeyle 12 1 e kadar hizmet edecem aynı paraya bana az geldi para
İyi bence. Daha ne istiyorsun ki?
iybence sıgortasız calısma ama
Maaş az. Sigortasız çalışma neden dedin?
herkes sıgortalı işe gırmekıster orada basına bırsey gelse bunu nasıl ispat edeceksınki sıgortan kadın öldü farklı seyler olur bence az para olsun sıgortan olsun ıznın olsun tazmınatın olsun yarın emeklı olursun bence parası az olsun sıgortalı olsun tazmınat alırsın burada kadına bısey olsa eve hrısızlık olsa basınd erde gırer sıgortan yok iş kazası yapsan sakıncalı
Parası da iyi olsun.
hangi şehırdeısnki bakarım sana iş bende
Çok düşük
Yatılı olunca maaşın fazla olması lazım değil mi? İşler bitse bile teyzenin yanında durmak zorundayım normal iş 4500 tl maaş ve 7 de çıkıyorsun.
Aynen öyle ve yatılı olduğu için 24 saat çalışıyorsun izin alacağım desen oğlunun işi varsa çıkarmaz otur yoksa paranı vermem der vs vs zor iş ve az para ama tabi sen bilirsin
Bana teyzenin oğlu dedi ki ay sonuna para yetmiyormuş marketten gıdasını bile kredi kartıyla alıyormuş ! Şüpheli geldi bana buna ne diceksin? Ticaretle uğraşıyor kendisi öyle dedi. 1 gün önce aradım İstanbul dayım dedi 1 gün sonra aradı ankaradayım dedi.
Çok iyi. hiç kaçırma
Dalga geçmeye çalışma
Yok ne dalgası. Ciddiyim. Hangi şehirde?
Gündüz işi 5 milyar basit market işi bile akşam 7 de iş çıkıyorsun. Yatılı bakıcı ne demek biliyor musun geceleri 12 1 e kadar senden yemek hizmet ediyorsun
Düşündüğün kadar yoğun olmaz. gün içinde kendin içinde kahvaltı yemek yapıyorsun zaten. sadece bir kişiyiyle daha ilgileneceksin. emin ol dışarıdaki işlerden daha kolay. Daha rahat olursun. Bence market vs değil bunu tercih et
İşler bitse bilse teyzenin yanında durmak zorundasın böyle istiyorlar yani yoğun ticaret işinden hiç bir farkı yok
Kal. inan rahat edersin.
Sana öyle geliyor. senin düşüncen.
Evet benim düşüncem. Ev ortamındasın , bir sürü müşteri vs muhatap olmayacaksın. Kadın zaten yaşlı. oturup rahatça dinleneceğin bir ortam olacak. Hangi şehirde bu iş?
cok az
Ne kadar para gerekli maaşı ne olması gerekiyor?
Az geldi
Normal gibi
Normal.