İstanbul'da toplu taşımaya %40 zam yapıldı, ne diyorsunuz?

Biz bu zamları nasıl sindiriyoruz? Halk bu olanların karşısında nasıl sessiz kalabiliyor?

Bizi uyuşturup sakinleştiriyorlar mı, neden böyle tepkisiz insanlara dönüştük?

İETT zammından sonra güncel tarife:

Tam akbil 5,48 TL'den 7,67 TL'ye yükseldi. İlk aktarma ise 3,92 TL'den 5,48 TL'ye çıkarıldı. Aylık Tam İstanbulkart 430 TL'den 602 TL'ye, aylık Öğrenci İstanbulkart ise 78 TL'den 109 TL'ye yükseldi.

Zamlı taksi ve minibüs ücretleri:

Taksimetre açılış ücreti 7 TL'den 9,8 TL'ye,
En kısa mesafe taksi ücreti 20 TL'den 28 TL'ye,
İndi-bindi minibüs ücreti ise 3,75 TL'den 5,25 TL'ye yükseltildi.
İstanbul'da toplu taşımaya %40 zam yapıldı, ne diyorsunuz?
Cevapla