İstanbul'da ulaşıma zam yapıldı. UKOME'deki toplantıda zam talebi oy çokluğuyla kabul edilirken, zam oranının yüzde 40 olduğu açıklandı. Yeni zamla birlikte, taksimetre açılışı 9,8 TL, kısa mesafe ücreti 28 TL oldu.Yeni fiyatlar şöyle Tam elektronik bilet ücreti 7.67 TL Tam abonman 602 TL Öğrenci abonman 109 TL İlk aktarma 5.48 TL Taksi açılış ücreti 9.8 TL Taksi kısa mesafe ücreti 28 TL Minibüs indi bindi 5.25 TL Okul servis ücreti 0-1 km 554 TL Personel servis ücreti ilk kalkış 295 TL Taksi dolmuş (kadıköy bostancı) 10 TL
İstanbul'da ulaşıma yüzde 40 zam geldi! İşe, okula artık yürüyerek mi gideceğiz?
aşırı abartı ücretler. mason ekrem yine yapacagını yaptı her şey çok güzel oldu. şu an en ekonomiği motorsiklet kullanmak veya uzun menzilli modifiye edilmiş elektrikli bisiklet temin etmek. şuanki benzin fiyatları ile 50km yolu 20TL benzinle gidiyosun 50-100cc motorsiklet kullansan. yakıt cimrisi honda duo alırsan 10 TL yakıyor 50km menzile. 7.67 tl otobüse tam bilete verene kadar motosikletle özgürce trafiğe takılmadan giderim daha iyi. daha bir de 5.5 tl otobüs aktarma ücreti var 2. kez basarsan, 13 liraya geliyor sana.
Her şeye zam geliyor. Et geçen hafta almadım bu hafta 15 TL zam gelmiş. Gaz 2 gün önce 10.65 di 11.65 olmuş bugün. Her benzinliğe gittiğim de 1 TL zam geliyor. Tamam anladık bu yakıt dışarıdan geliyor da bu et nereden geliyor da bu kadar zamlanıyor. Kafayı yiyeceğim artık.
Ben bu konuda İBB’ye asla suç bulmuyorum ve kızmıyorum çünkü zamları kimin yaptığı ortada. Dolar 5-10 kuruş bile yükselse hükümet bunu kendine bahane ediniyor ve hemen yapıştırıyor zammı. İBB de haklı olarak böyle bir karar alıyor, otobüslerin veya diğer araçların akaryakıt ihtiyacı karşılanamasa, giderken pat diye yolda kalsak daha mı iyi? O yüzden tepki gösterilecek yer belli. Boşu boşuna İmamoğlu’na yüklenmeye gerek yok, onu bu kararı almaya mecbur edenlerde suç.
İşte bunları hep dışşş güjjjjler yapıyor! Hepsi Kılıjjjdarrroğğğlunun suçu! O zaman 2023'te tekrar ampüle basıp şarkımızı söylüyor muyuz? Reis hayatta ve ayakta kalacak iktidar olacak Stayin' Alive olacak diyor muyuz?
Az bile. IBB hiç bir şey elinden gelmez kezaa elinde olan bir şey de değil.
Ampule basarken düşünücekti bu halk. Kötü yönetim... kötü ekonomi... zamlar... Hepsi olması gerektiği sırada oluyor... Halk yanlış seçiminin bedelini ödüyor. Ağlanıcak durum yok yani 🤷♀️👌
Belediyenin borçlarından haberin var mı? Geçmişten gelen 25 senenin borçları 5 senede ödenir mi? Ayrıca mazota bezine LPG ye dünyanın zammı yapıldı. Nasıl kazanacak bu belediye. İmamoğlu ilk başkan olduğu zaman iş yerine gelen suyun metreküpü 10.40 dı. Ben onun başkan olmadan önceki su faturasını buldum. 12.15 TL idi. Konuşun siz anca
@ErtugrulKARTAL1903 belediyenin şu an ki döneme ait borçları olabilir ama geçmişten gelen borçları yoktur hatta Ekrem İmamoğlu aday Ken ben gerekli incelemeleri yaptım İstanbul veli nimettir dedi birak dışardan kredi almayı dışarıya kredi verirsin dedi noldu şimdi araçların hepsi sadece bunun döneminde ki bozuldu yani
Borcu yokmuydu. İmamoğlu öyle mi dedi. Saçmalama istersen. Sırf 565 milyon geçmiş dönemin asfalt parasını ödedi. Metro için aldığı krediyi asfalt parası ödemek için harcadı. Haciz geldi belediyeye
Kredi gitti diyorum anlamıyor musun? Ayrıca bütün belediyelerin borcu var Türkiye'de. Tek borçsuz devreden belediye Ovacık belediyesi olmuştur. O da beğenmediniz TKP li başkan Mehmet Maçoglu dur. Araştır bak. Ben belediyenin bir projesinde mühendis olarak 2 yıl çalıştım. Neyin ne olduğunu biliyorum merak etme.
Benim yazdıklarımı KS değiştirmiş sanırım borcu olduğunu biliyoruz diyorsun kredi çektiğini de biliyorsun peki bu parayı eski borçları için verdiğine dair bir belge var mı
@ErtugrulKARTAL1903 hangi haber bu Fox mu yoksa ATV mı bırak haberleri borcu olduğunu söylüyorsun elinde kanıt yok haberler var eski borcu ödedi diyorsun hani belgesi ya bişey soylim mı size Allah birdir desem ona bile itiraz edersiniz 🤣🤣🤣
Sen elinde ne belge var da konuşuyorsun. En azından mazotun benzinin LPG nin 3 kar arttığı ve otobüslerin taksilerin yakıt ile çalıştığı zam yapılmasının normal olduğu ortada. Kapağı koydum ortaya çıkıyorum şimdi 🤐😊
Hayatımız zam oldu.. Hergün ona zam, buna zam yapılıyor.. Zamlarla uykuya yatıp, yeni zamlarla uyanır hale geldik. Bu zamlardan içime daral geldi artık.
Bu milleti sömüren sömürene. Ne olacak böyle. Toplu ulaşım kullanan bir ailenin tek kişi degilse giderini düşünmek bile istemiyorum, daha yılbaşı zammı yapıldı bu ne şimdi...
Az bile gelmiş. Başta akp olsaydı en az yüzde 80 zam yaparlardı. Ekonomi uzmanı Recep bey ülkeyi harika yönetiyor. Aynen ata binmedeki mahareti gibi...
kafan bu kadar işte verecek cevabın oldmadığından yazdığına bak size boşuna çomar demiyolar ama o parmağı 23 te kırıp s3nin gibilere ve tepenizd3kine monte edecez
Ekremcim %40 zam teklifi hazırlatmış kabul edilmiş Metrobüs 11,38 Lira ve Marmaray 16,97 Lira olmuş 🥳 Romalılar forumda toplanıp şenlik yapıyoruz bir daha ekreme oy veren enayidir, denedik olmadı yol almalı
İndi bindi nedir ya ya adam yanlış bindiyse hani olabilir bu nie indi bindi alma gereği duyuyorsunuz nerden ne kopara biliriz diye bakıyorlar ya yazık günah
Zamların ekrem imamoğluyla bi alakası olmadığını anlamayacak kadar kıt olmadığınızı umuyorum. Her şey çok güzel olacak lafına karşılık verecekler diye, Daha güzel olacak diye diye milletin anasını ağlattılar. Aa ama pardon dış güçleri unutmuşum bir an
Ahahaha alakası yokmuş, çok güldüm. Dün gece ağrıdaki sahur yemeğinizi de gördük. Millet açlıktan kırılırken Utanmadan eğlence veriyorlar. Sizin davanın ismi neydi ya? En çok kul hakkını kim yiyecek yarışması falan mı