İstanbul'da toplu taşıma ve taksi ücretlerine zam geldi! Bu daha başlangıç mı?

Asgari ücretin açıklanmasıyla birlikte yeni zam haberleri gelmeye başladı.

İstanbul’da taksi, servis ücretlerine yüzde 28.09, İBB’ye bağlı toplu ulaşım araçlarına ise yüzde 18 oranında zam yapılmasına karar verildi. Taksi indi-bindi ücreti 90 TL oldu. Öğrenci aylık abonman fiyatı da 250 TL'ye yükseldi. Toplu ulaşımda yüzde 18 zamla birlikte tam biniş ücreti 18 TL, öğrenci bileti 8,62 TL'ye yükseldi.

Ne düşünüyorsunuz, zamlara hazırlıklı mısınız?

İstanbulda toplu taşıma ve taksi ücretlerine zam geldi! Bu daha başlangıç mı?
İstanbul'da toplu taşıma ve taksi ücretlerine zam geldi! Bu daha başlangıç mı?
Cevapla