bence hala makul.
İmamoğlu gerçekten bizleri düşünüyor, bunca benzin zammına rağmen çok iyi fiyat
2019 yılında mazot 6.20 idi
bugün 27 tl
bence hala makul.
İmamoğlu gerçekten bizleri düşünüyor, bunca benzin zammına rağmen çok iyi fiyat
2019 yılında mazot 6.20 idi
bugün 27 tl
kızlar hakikaten anlaşılmıyor 2019 da benzin 6.20 . ama bilette 1 lira idi maaşım 2400 tl idi;oranla. başkanlık oynamayı bile beceremeyen biri kaçacak yer arıyor. cesareti icraatı yok. Ankarayı bilmeme İzmir deöyle bir tane icraat yok akhverengi deniz. belediye seçimlerinde değişiklik olmalı ara sıra yoksa icraat az oluyor genel olarak. şimdi durup durruken benzine zam yaptırcan yaa*zammın tamamına hayır deyin bi;
farketmezki , gıdada ötv%1 oldu rafa yansıdımı? hayır;benzin bu fiyattan 6 lira geri indi 20 gün öncesine kadar indirim oldumu hayır ;herkes yuro altın istifliyomu? evet;mutlak bir mazeret bulup Bizim ticaret erbabımız eskisi gibi ki öncedenden 2 yıl yaptım parakendecilik %100 kar marjına alışmış enflasyon 6 olsa da aynı ;Avrupada rekabet var %10 la çalışıyor tüm sektörler turizmde dahil her yerde aynı fiyat bir porsiyon bonfile uzun mevzu enflasyon şua an hakkaten kötü ve temel sorun;zamda okkalı oldu benzine ama düşerse nolcak bakalım diyorum.
Cevap
3Cevap
maalesef daha gelir zam zaten
İstanbul'daki Toplu taşımaya Mümkünse zam asgari düzeyde gelsin Çünkü ben yol parasını nakit alıyorum �ş yerinden
Oylar ekreme mi 2024 de Alooo gençlerrrrr
yapıcak bişe alısacagız buna care yok
Çok iyi oldu. daha daha çok zam istiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?