Pazartesi günü akaryakıta büyük zam geliyor Son 72 saatte 3 kez zamlanarak benzinin fiyatı toplam 2 TL 10 kuruş, motorin ise 3 TL 68 kuruş arttı. Hafta sonu akaryakıta zam gelmesi beklenmiyor. Ancak Pazartesi gece yarısından sonra motorin 1 lira 44 kuruş, benzin ise 57 kuruş zamlanacak.Yeni nesil haber'de yer alan bilgilere göre, Çarşamba günü benzine 88 kuruş, motorine 1,51 TL zam gelmişti. Perşembe günü de benzinin litre fiyatına 53 kuruş, motorin litre fiyatına 1 TL 33 kuruş zamlanmıştı. Cuma günü de benzine 69, motorine de 84 kuruş zam yapıldı. Benzin toplamda 2 TL 10 kuruş, motorin ise 3 TL 68 kuruş zamlandı. Akaryakıta yapılan zamlar hafta sonu tatiline girdi. Bugün ve yarın akaryakıta zam gelmeyeceği ileri sürüldü. Pazartesi günü ise gece yarısından sonra motorin 1 lira 44 kuruş, benzin ise 57 kuruş zamlanacak. 
Bugün benzine 1 lira 44 kuruş daha zam gelecek! Sizin orada benzinin litresi kaç lira?
Bana ne 50 liralık alıyorum diyorlar. Ama çiftçi zaten öküzle sabanla tarlayı sürüyor. At arabası ile nakliye işi yapıyor. Bu fiyatlar her şeyi etkiliyor. Bana ne arabam yok arabası olan düşünsün diyorlar. Zaten toplu taşımaya , taksiye hiç binmiyorlar sanki
Kimsenin umurunda olmayan bir durum ki herkes susmuş gelsin diye bekliyor kimse protessto etmiyor kimsenin sesi çıkmıyor halk halinden memnun... Avrupa bizi kıskanıyor yahu Aanyada asgari ücret ile çalışan biri saatiligne 10 euyo alıyor ve bunla ortalama 6 litre mazot alıyor Türkiye'de asgari ücret ile çalışan 1 saati ne 18 TL alıyor ama 1 litre mazot alamiuor canım ulkemi bitirdi bu yönetim 20 yılda...
Benzini kendim kullanıyorum arabam olmadığı için. 50 tl lik içiyorum evden çarşıya kadar koşuyorum yorulmadan. Böyle daha ekonomik arabaya para vermeyin boşa. Neyse ben gidiyimde kendimi iç dış yıkatayım. Muayenemde geldi
Celladına aşık olmuşsa bir millet, İster ezan, ister çan dinlet, İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet, Müstehaktır ona her türlü zillet. Ömer Hayyam öyle demiş 🤷🏻♂️re-state://background_color_rgb (255, 255, 255), font_color_rgb (15, 20, 25), justifyLeft
Araba kullanmıyorum. Kullananı da desteklemiyorum.
Bu ülkede araba kullanan adam g... tü geniş adamdır. Dolayısıyla da bundan pek etkilenmez. Toplu taşıma kullanmaya çekinen biri bence bu lüksün bedelini ödemeye mahkumdur.
Rusya-Ukrayna savaşı olduğu için özellikle bugün petrolün varili 30 dolar yükseldi. O yüzden bu hafta 1-2 defa daha zam gelebilir. Böyle giderse araba piyasası bile baya düşebilir. Çünkü bu şartlarda çoğu insan ne araba alıyor ne de biniyor.
maalesef yapacak birsey yok dunya da bir kriz var ustune birde bizdeki dolar kur atağı cidden sıkıntı ama biz daha büyük dertler de gördük bunu da aşarız baska dertler çıkar dert bitmez
Türkiye'deki bu ağır ekonomik buhranı engellemek için hemen bu ay faiz artışı ile dolar 10 TL altına düşürülmelidir Aksi takdirde vatandaş bitecek Savaş var önlem almalıyız Bu arada görsel şahane 🤣
Yurtdışında yaşıyorum da burada ucuz ya babam her seferinde Depoyu sonuna kadar dolduruyor benim arabam yok alalım diyor da ben ehliyet almadım daha pek gönlüm de yok açıkçası istemiyorum Uğraşamam
Geldi yine bir tane daha aldığı maaş euro veya dolar aldığı benzini dolar veya euro üzerinden alıyor ama tl cinsinden hesaplayıp bize göre iyi olduğunu söylüyor komiksiniz
Reis üretimi öldürmeseydi dolar şu an 4-6 lira arası olacaktı ayrıca benzin de 6-7 lirayı geçmeyecekti yani bana boş tatava yapma biz burada tl ile maaş alıp tl ile alıyoruz benzini
Siz euroyla maaş alıp euro ile aldığınız için 1-2 euro veriyosunuz benzine kısacası biz 10 kat kazıklanıyoruz olay bitmiştir
Ülkeyi yurtdışında yaşayarak savunma gel burada yaşa 2 yıl tl ile maaş al yaşamaya çalış reis dediğine küfür etmezsen vatan dediğin yerden kaçmak istemezsen gel yüzüme tükür