Dolar arttıkça benzine üst üste zamlar geliyor. Son zamanlarda kaç kere zam geldi sayamadım bile :) Bu gece tekrar zam gelecekmiş. 28 kuruşluk bir zam bekleniyor. Şu an litresi İstanbul'da 8.37 TL.. İnsanlar artık kontak açmaya korkacak gibi hissediyorum :)
Bu geceden itibaren benzine 28 kuruş daha zam geliyor! Benzinin litresi ne kadar olmalı?
Beter olsun lan memleket son 10 yılda daha da hızlı bir şekilde küçüldü ama bunu hala idrak edemeyenler var bizim ortak kaygılarımız ekonomik refah eğitim Ulaşım Sağlık bunların herhangi bir ideolojik görüşü dini imanı olmaz Bunlar halledilmesi gereken unsurlardır memlekette biz hala çok güzel namaz kılıyor ezan okuyor dua ediyor hikayeleri ile devam ediyoruz din elden gidiyor aldatmacası 50 yıldır iş yapıyor mu memlekette
ÖTV kaldırılmıştı yansıtılmıyordu pompa fiyatlarına belliydi böyle olacağı. 10 lira da olur. Ne de olsa 50 lira alıyoruz , arabamız yok bize ne. Sonra niye ulaşım , gıda , sebze fiyatı artıyor diyorlar. Tabi nakliye yok, tarlada traktör çalışmıyor, servis araba ile değil at arabası ile olduğundan niye zam olsun degil mi
malum partiye oy verenler utansın nediyeyim her şey bahalanmış her şey bide utanmadan diyor herkesin altında araba var eşinin kolundaki saat 30 binlira sokakta bi beyfendi diyor eve muz alamıyoruz Suriyeliler utanmadan tiktokta ağzında muz bizle dalga geçer gibi video çekiyorlar yazıklar olsun
mevcut iktidar çevreci politikalar izlediğinden halkı toplu taşımaya yönlendirmek için bilerek benzin ve yakıt fiyatını yükseltiyor. Yani her şey küresel ısınmaya karşı duruş ortaya koymak için. En iyi GreenPeace'ci de onlar. Tabii. Not: İş bu görüş ironi içermektedir.
Yani benzin mazot LPG dolar hepsini 10 liraya fiksleyelim hem düz hesap olur ne güzel olur biraz daha öyle gitsin meşale yılbaşında da 15 er liraya fiksleriz bi 6 ay sonra da 20 ye böyle böyle kusuratlarla uğraşmadan gül gibi geçinip gideriz yani haksız mıyım reyiz 😉😅😇
Evet şu an İstanbul'da benzin bu fiyatlara dayandı ve daha da artacaktır, 2 gündür arabayı park ettim toplu taşıma ile yolculuk yapıyorum. Raylı sistemler olmasa toplu taşımada çekilmez. Benzinin litresinin ne kadar olmasını kestiremiyorum çünkü Petrol şu anda global bir sorun haline geldi. Zamanında pandemiden dolayı yakıta olan talep azaldı , akıllı yatırımcılar stokladı ve şu an varil fiyatları çok yüksek rakamlara dayandı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
dolar kuru artmasada petrol zaten dünya da artıyor gene zamlanacaktı girdi maliyetleri bu sene her konuda artmış durumda global olarak ayriyetten sadece enerji enflasyonu yok enerji arzında da sorun var böyle giderse zaten sene sonuna doğru para olsa da alamayacak kimse çünkü hampetrol ve hamdoğalgaz metan gazı azalıyor dünya da belk bu kış doğalgaz sıkıntısı da yaşanabilir.
Ülkede milyonlarca diplomasız mucit dolu birinin elinden tutuldu mu hayır sırf lanet olası Üni diploması yok diye, gelsin zamlar mubahtır, soytarılar gündemden düşürülmediği sürece böyle devam edecek..
Bizim petrolumuz olmadığı için dışarıdan dolarla aldığımız için böyle... bak avrupaya onların da doğalgaz sıkıntısı var...çünkü onlarda doğal gaz yok Rusya fiyatı artırım dedi eli ayağı tutuşuyor ayni şey...
Gelsin daha çok gelsin, kurunun yanında yaşta yansın, insanlara yapmayın oy vermeyin etmeyin dedik dinlemediler, binen binmeyen alan almayan belli olsun
tl nin dolar karşısında bu kadar değersiz kalması sonucunda ve daha da değer kaybedeceği göz önüne alınırsa daha çok zamlar kapıda hem benzine hem diğer ithalatı olan ürünlere