Şu an litresi ortalama 20,42 TL civarında geziyor.. 1.40 TL indirim bekleniyormuş, gelirse 19 civarı olacak. Bana göre litresi 7-8 TL olmalı..

Şu an litresi ortalama 20,42 TL civarında geziyor.. 1.40 TL indirim bekleniyormuş, gelirse 19 civarı olacak. Bana göre litresi 7-8 TL olmalı..

Kozmetik dükkanlarını bilirsin fiyatı şişirip şişirip aşırı üste çıkarıp minicik bi indirimde saldırmamızı beklerler. Reklam taktiklerini yememek lazım benim gözümde de benzine olan durum bu.
Kısaca kardan bi minik düşürüyo ama her şekilde çoktan kasayı doldurdu ve istediğini aldı.
Buna sevinmemek gerek oturup ağlamamız lazım bu halimize
bakmıyorum artık neyse mecbur alıyoruz. insede artsada alıyoruz. 5 liralardan çıktı bu fiyatlara ama şimdi yarım litre su 5 liradan satılıyor. sudan pahalı olması gerekir yani 10 liradan fazla olmalı ya da suyun fiyatını da düşürmeliler...
Yani hiç takip etmiyorum ama Bülent petrol'e göre değerlendirildiğini düşünürsek Yani şu anda daha düşük olması gerekiyor ama tabii bizim ülkemizde hiçbir veri
Lezzeti ala bülent petrol 🤣🤣
🤣🤣🤣
Cevap
32Cevap
Gönül ister ki 10 TL olsun ama maalesef piyasa belli.
Maksimum 12 lira civarında olmalıydı.
Önemli olan seçim sonrası fiyatların nasıl olacağı gadası 🙃
10 tl olması daha güzel olurdu
Litresi 4 lira olsun dicem bu seferde yollar zaten dolu iyice dolucak. En mantıklısı 12 civarında olsa baya rahatlatır. Benimkide biraz peri masalı oldu 😀
Avrupa ülkeleri 1.5 gibi fiyatlara alıyor onlarla aynı refah seviyesinde olmak için olması gereken fiyat 2 , 3 TL dir
Arabamın benzin deposu şu an çeyrekte... Bugün fulleyecektim ancak indirim geleceğini öğrenince vazgeçtim. :D Yarın gece fullerim artık...
10 lirayi gecmemeli normalde ama burada mesele benzin degil mazot oluyor bizi daha cok etkileyen
Bulunduğum ülke de litresi 1 dolar 70 kuruş.
Benzin önemli bir yakıt türü LPG elektrik falan bir yere kadar benzinin yeri ayrıdır.
Ooo ne cok ındırımden yapmıs beyefendiler.. Sakız 2 TL bakkalda
Ben hep 50 liralık alıyorum sjsjsjsj size müstahak Türk halkı
Motorin beklentisini gördüm ancak benzini goremedim.
artik hiç takip etmiyorum bittikçe alıyorum alıştırdılar
Hepsi sabit 10 TL olmalı bence
Seneye 11 diğer sene 12 böyle devam etmeli
3-4 lira ideal. Tabii dünya genelinde ki benzinin varil fiyatının bu oranla endekslenmesi gerekiyor
Allah belalarını versin bu ülkeyi bu hale getirenin. Sülalece yansın inşallah..
indirsin depoda yer var sanki😏 22den depoyu fulledik geçirenlere geçsin asdfgg üç sene öncesi dediğin fiyatlarda idi artık inmesi zor
Geldi ve uzuuun zaman sonra 20 nin altına indi
Bence en fazla 10 tl olmalı litresi
Ne zaman geliyormuş ona göre fullleyim hemen 😂
ben indirimi en son zamsız rakama derim 5-6-7 tl
Hükümet son düzlükte artık her tuşa basıyor :D
O………. çocukları seçim yaklaşıyor ya ondan
10 liraya bile razıyım : )
ben tüpte kullanıyorum bence lpg çok uygun şu an
Taş çatlasın 6 tl olmalı benzin şu an
litresi 1,2 TL olmalı en fazla 2-3 TL
9 TL
bana göre 50 krş olsun :)
Hakki10tl
Seçim için inanmayın seçimden sonra artar
1 dolar a tekabül eden fiyat makuldür.
1 olsa iyi olurdu
1 tl en iyisi
10₺ olmalı
Her şeye zam var
kurtarmaz
Geç kalmış
15 olsa da iyi olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?