Doları malum kisi yükselmiyor asko. Türk lirası değerini kaybediyor bunun sebebi malum kişi. Dolar istediği kadar yükselsin nolcak ama türk lirası değeri kaybediyor
İstasyon benim olduğundan bir sorum yok :) Şaka bi yana petrolcü adamım ama depoya koydugum 3 bin liralık yakıt ağrıma gidiyor. Keriz gibi hissediyorum
Şöyle bir gerçek var ki; ya benzinli kullanmayacaksın ya da şikayet etmeyeceksin. Eğer benzin pahalı geliyorsa gazlı araba alacaksınız. Çözüm çok basit %50 kar?
Çok şanslıyım ki hem araba hem motorsiklet su gibi içiyor benzini. Motorsiklet 750 civarı araba 1900 civari doluyor. Mezara göturmeyecegız parayı ya canımız sagolsun
Allah herkesin yardımcısı olsun. Yakıt zammı sadece aracı olanları etkilemiyor. Gıdadan, giyime her türlü ürün araçlar ile taşınıyor. Yakıt pahalılığı enflasyonun en temel sebeplerinden birisi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Olsun ben hep 50 tl lik alıyorum.
Hergun biraz daha fakir hale geliyoruz gadası
Bunun tek sebebi malum kişi ve ona oy verenler iyi günler
Yanlız bunun dolarla alakası yokmuydu lo en son öyle soyleniyorlardi akpliler😂
Doları malum kisi yükselmiyor asko. Türk lirası değerini kaybediyor bunun sebebi malum kişi. Dolar istediği kadar yükselsin nolcak ama türk lirası değeri kaybediyor
Hmmm
İstasyon benim olduğundan bir sorum yok :)
Şaka bi yana petrolcü adamım ama depoya koydugum 3 bin liralık yakıt ağrıma gidiyor. Keriz gibi hissediyorum
Şöyle bir gerçek var ki; ya benzinli kullanmayacaksın ya da şikayet etmeyeceksin. Eğer benzin pahalı geliyorsa gazlı araba alacaksınız. Çözüm çok basit %50 kar?
Çok şanslıyım ki hem araba hem motorsiklet su gibi içiyor benzini. Motorsiklet 750 civarı araba 1900 civari doluyor. Mezara göturmeyecegız parayı ya canımız sagolsun
Allah herkesin yardımcısı olsun. Yakıt zammı sadece aracı olanları etkilemiyor. Gıdadan, giyime her türlü ürün araçlar ile taşınıyor. Yakıt pahalılığı enflasyonun en temel sebeplerinden birisi.
Bir kaç aya kadar 850tlye fulluyordum şimdi ise 1300 civarı fulleniyor
Kötü günlerin x10 versiyonunu göreceğiz
2006 model Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD Limited aracım ve 75 litre depo var. 40x75=3000 tl sıfırdan (bölgesel küsüratlara göre biraz değişir)
16.5 lt depo var 10--13 lt filan alıyorum
genelde bu hesaba göre 385 -500 tl arası değişiyor fullemek
Şoförler taksiciler kontak kapatmıyor ki, bir kapatsınlar o zaman belli olur gerçek fiyatı
Almanya kışkanıyor ya sorun değil. Hep dış güçler eyyyyy Biden 🤣 1, 750 ye doluyor
Arabayı sattıracaklar valla 1850 TL doluyor bir depo düşünün
Arabam olmadığı için böyle sorunlarım yok kafam rahat 😂😂
Şahlanan aya yıldıza uzaya çıkan bir millete dokunmaz böyle şeyler 😀😀😀😀
Boşuna sulugöz değilsin Linda. Bu ülkede ancak ağlanır
750 liraya aldığım aynı mazot 1 ay sonra 1500 lira olmuştu. sanırım şimdi de 2500 olur.
Vicdansızligin zirvesi bu kadarı fazla artık umarım son bulur bu zamlar da ne zaman dur bakalım
1650 ye fulleniyor. Gercekten cok sıkıcı 4 5 sene once 170 liraya dolduruyor oldugunu bilmek
Tüplü ve öfkeli benimkisi, 450'ye fulleniyodu kereta
Dune göre pahalı olabilir ama yarına göre ucuz🙄
Baştaki eflaslasyonun belini kiracakmis milletin belini kırdı asfaltda zombiler gibi sürünüp duruyor
Pazartesi 6 ton mazot aldım bu kış yeter bana
Tayyip araba kullanmayın diyor ama nakliyede artıyor, dolayısıyla açta kalın diyor ckcnfnfn
Mayısta yediğiniz hurmalar şimdi tırmalıyor işte yıl sonu mazot 60 tl dedi dersiniz
300 400 le dolar herhalde ceyrwk depo eksilsin fullerim hemen
En son minicik arabama 1.100 tl ödedim
50 yıl bulur yıl sonuna çok yazık cidden
İnşallah 200 TL olur
Aracı sattım mutluyum :D
benim depom 60 lt 2400 tl doluyor
1850 civarı tutuyor tamamen boşsa
2.100 liraya full oluyor.😂
1900₺ doldu 50 lt benim araba
Benzin LPG o yüzden sıkıntı olmuyor
Daha artacak yav sonumuz hayrolsun
450-500 arası doluyor
bizimde 1.8 motor cok yiyor
1.600 e filan doluyor
İndirim geliyor sonra bindirim geliyor.
1750tl ye doluyor
Bir sey olmaz iyi olunca geçer
İnatla 50 liralık almaya devam ediyorum
Buna rağmen heryerde araba var
Zam zama zam zama da zam 😂
Yakında olan olmayana verecek
En kısa sürede 50 tl olması temennisiyle devam
2.750 TL ye doluyor artık
Buda güzel olmuş tebrik ederim
Şahlandı Türkiye yüzyılı.. Komik...😂😂😂
Herkes memnun ki trafik hep sıkışık
2 bin
Normaldir
Arabayı geçtim kendime ait bisikletim bile yok.
60 litre alsa depo ortalama 2.400 civarı doluyor
100 e kadar yolu var
Almanya'da fa pahalı
Olsun yinede her masada biz varız 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Umursamıyorum