Benzine bugün itibari ile 1.12 TL zam gelmiş. Şu an güncel olarak litresi 23 TL civarlarında.. Tam düşüyor diyoruz ama aniden yine zam geliyor :(


3 hafta önce 300 liralık benzin aldım. Arabam az yaktığı için, 3 haftada yarım depo benzin bitiriyor. 2 ila 2,5 hafta sonra çeyrek depoya inince, yeniden 300-350 liralık dolduracağım.
Aşkım reis, canım reis, nefesim reis, ne de güzel züküyorsun bizleri sen reis. Kara kaşın kara gözün, birbiriyle çelişir her bir sözün, oo yeni mi aldın ne güzelmiş bluzün ne de güzel zükletiyorsun hepimiz reis. Sesinde huzur var, gözünde cesaret, yine hedefe tam isabet ne de güzel hoplattırıyorsun bizleri reeeüüüüs.
Cevap
64Cevap
Benim için farkeden bir şey olmuyor gadası. Benim arabam gazlı 😜
Maalesef her şeye zam geliyor zaten. en son 200 tl almıştım sanırım
Zamdan bir gün önce, bir depo yakıt aldim.
1.100 TL civarı bir şey tutmuştu.
Dünya genelinde artmıştı petrol fiyatları. Ama gerçekten pahalı ülkemizde. Benim depo full sayılır.
Ehliyeti yeni aldım araba düşünüyordum vaz mı geçsem acaba 😁elektrikli şu an daha cazip geldi nedense
Zam gelmeden önce fullemiştim, genel olarak ta 5 günde bir 300 tl bandında dolduruyoruz, biz dolduruyoruz hükümette bize pompalıyor geneldd
Ben yakıt bittikçe dolduruyorum tamamen. Sevmem şu kadarlık ver demeyi ezik gibi ne o öyle.
İki gün önce 700 TL'lik aldım. Kıl payı sıyırmışım zamdan :)
Bakmıyorum artık aydan eye fulle geç bıktık zamlardan
Hafata basi 650 liralık aldım mazot depo doldu yine çeyrek kaldı bı 650 daha alırım bu gün
Gelsin yaaa zaten araba kapinin onunda ramazanı yaşıyor
21 TL falandı sanırım. Hiç takip etmiyorum, sürekli zam zam
Dizele de eli kulağında sanırım yarın bi 500 liralık almak lazım
Bana araba kullanımını akla getirecek herhangi bir cümle veya konudan bahsetmeyin lütfen ☹️☹️☹️
Lpg dusmesi iyi oldu, umarim evlerinde tup kullananlarada yansir
Bu hangi partili olduğuna göre değişir mesels akplier hep 50 liralık alır 🤣
En son 900 tl ye almıştım her alışta haftada bi fulluyorum genelde
Akaryakıtı Rusya'dan daha ucuz alıp millete pahali satmak varken bu ülkede zamlar hiç durmaz
motorinden pahalı hale gelmis sorma 22.88 nedir yahu
En son geçen hafta aldım mazot 20ydi bugün alıcam inşallah dizele gelmemiştir felaket tellalı
Kötü olmuş Allah dan motorsiklet kullanıyorum
Fullerim her zaman bitmeye yakın. Şu kadar bu kadar işim olmaz tüplü de değil benzinli sadece
11-13 litre arası alıyorum genelde o da 260 civarı. Motosikletim 15 litre alıyor maksimum.
Petrol piyasasını takip ettiğim için depoyu 2 gün önce doldurdum yükselişi bekliyorduk hepimiz
200 TL'ye ddepoyu fullediydim iki ay oldu herhalde hala duruyor yarısi. Pahalı diye binemiyoz da. Bundan 5 sene önce 2 günde bir depo fullerdim.
Ben hep 50 liralık alıyorum diyen bi abi vardı ya o nerde:)
Alıştıkk artıkkk inmesıne cıkmasına 30 ları görduk bunlar artık unutuluyor
umarim benzin 50 tl. olur
Düş artık düş bu nedir
860 zam gelecek diye :)
depoyu fulledik 450 lira vermistim
En son 19 küsüreden fulledik çok şükür 😁
600 benzin 400 lpg almıştım salı sabahi
Yaparsa AkParti yapar😂😂😂😂
Her türlü depoyu dolduruyoruz
500 tl şil allıştım en son…
Fullemiştim şu an 4/3 dolu
Doldururum hep. Zaten çok kullanmıyorum
En son 350 liralık aldım
Yarıya düşünce dolduruyorum
Çok şey değişmedi.. Maaşa da zam geldi.
500 liralık aldım depo dolmadı bile
Ben hep 250 tl lik alıyorum
Ezik gibi şu kadar ver demiyorum 4 günde bir dolduruyorum genelde
765 TL den pompalattik cebimize
Biz mazotcuzuyuz. Jsjsjs
Arabam iyi ki tüplü ve öfkeli 😂
En son 20.85 den almıştım.
Kolay kolay düşmezzz. Alıştık pomlalanmaya )
insan bunu alıltıra alıştıra söyler
Aracım elektrikli evden şarj ediyorum.
En son fulledim.1000 lira tutmuştu.😉
Yuhh yaaa yuh en son 500 tl lik amıştım
Bana ne ya Ben zaten hep 100 liralık alıyorum
LPG kullanıyorum şimdilik
Gelmeden depoyu zorla 200tl fulledim
sürekli Depoyu fullüyorum
1150 liralık almıştım.
dün fulledim..
1170 tl..
Bir indirim geliyo iki zam bu nedir böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?