Kız kardeşine telefon aldı. Sürekli ona harçlık veriyo. Benim evimin geçim parasından niye ona buna veriyo ya.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eğer eşinizin kız kardeşi bekar olup bir işte isteyerek çalışmıyorsa, eşinizin ona harçlık vermesi kendine kalmış. ( ben vermezdim) Kız kardeşiniz evliyse ve eşi isteyerek çalışmıyorsa yine aynı olur. ( Yine ben vermezdim harçlık) Eşinizin kız kardeşi veya kız kardeşi evliyse onun eşi iş bulamıyorsa, eşinizin yerine ben olsam sadece iş bulmaya çalışırdım. Rahatsız oluyorsanız bunu eşinize nazikçe anlatmanızı tavsiye ederim. Eminim, anlayışla karşılayacaktır sizi. Eşinizin kız kardeşi öğrenci olup ailesi işte isteyerek çalışmıyorsa ben olsam harçlık vermem. Fakat ailesi iş bulamıyorsa, ben olsam iş bulmaya çalışırım. Örneğin; ben bol maaşlı bir işte çalışıyorum. Kız kardeşim, babasının yanında ve babası herhangi bir kazanç getiriyor. Kız kardeşimin doğum günlerinde kız kardeşime maddi durumuma göre bir hediye alırım. O ayrı. Her kararımı maddi durumum ve eşinizin kız kardeşi maddi durumu belirler.
02 Yorumla- +1 yıl
Söz konusu kız kardeş 17 yaşında ve babası ölmüş bir çocuk.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBabam da öyle halama öyle bi para veriyor ama onun 3 cocugu var hiç bakmıyor analarına hiç babam veriyor 4 kardeş babam ama hep babam bakıyor du 1 yildir vermiyoruz az veriyor
Ama babama ileniyor halam ama babam halen veriyor para bazı erkekler böyle devamlı verir para ailesine yazık ailesini rızkına ona vermemeli00 Yorumla
+1 yılKendi ailene harcasa zoruna gitmez ama kardeşine ediyor diye zoruna gidiyor her zaman vermesi hoş değil ya da sizden kısıp onlara bakıyorsa o da uygun olmaz ama abisi sonuçta eşi olabilirsin ama abi kardeş arasına girecek kadar da değil sen evliliğine baksana aç değilsin açıkta değilsin ne uzatıyorsun başka birine gitse bile bir insanı mutlu etmek ne kadar güzel bişey belki durumları kötü kız okuyordur genç kızdır benim kardeşimin ihtiyacı olacakta vermeyecek miyim düşmanım da dahi olsa yine veririm yine veririm sen elini uzat yardım et ki bir gün sana da koşan olsun azıcık merhamet.
00 Yorumla
Kendini kız kardeşinin yerine koy genç kızdır belki paraya ihtiyacı vardır abisi ayrıca istediği gibi versin sanane? Senin abin olsa sanada verse eminim çok hoşuna giderdi empati yap biraz sana bu konuda karışılsa ne hissederdin gidip şeymi derdin abi bana para verme o sizin geçim paranız sonuçta mı derdin eminim para sana tatlı gelirdi..
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
71
Cevap
70Cevap
Yorumlarda senin paran mı senin kazandığın paranı mı veriyor diye iğrenç iğrenç yorumlar var. Varsayalım sen sorumluluklarınla her şeyi ile bir ev hanımısın ve bu insanların gözünde değer biçilecek bir şey olmayacak kadar küçük görünüyor. Midem bulanıyor böyle karaktersiz insanlardan! Ev hanımı olabilirsin (bilmiyorum) ama senin böyle olman kocanın maaşı üzerinde söz sahibi olmamanı tabii ki göstermiyor. O kazanç sizin ortak paranız. Gerekirse sende o paradan kendi kardeşine para veya haşlık verebilmelisin.
Senin durumun için şöyle demek istiyor: Kocan kendi kız kardeşine ihtiyacı veya zor durumda olması durumunda elbette para verecek senin buna müdahale etmen doğru olmaz ama ihtiyaçlarının ötesinde keyfi fazladan fazladan veriyorsan yaptığı sorumsuzluktan başka bir şey değil.63 Yorumla
Soran+1 yılAynen sorumsuzluk onun ailesi benim artık. Kız kardeşinden bize ne
+1 yılAynı durum benim babamın abilerine ve dışarıya sürekli para dağıtması için de geçerli biz de çok sinir oluyoruz tabii ki versin ama bizden keserek değil ev paramıxı abisine verdiği için şu an bir dünya borcumuz var :)) yediğimiz içtiğimizden kesiyor ne çektiğini anlıyorum ama biraz daha açık bir şekilde detaylı yazsaydın linç yemezdin ev için olan paranıxı kardeşine vermesi ysnlış sncak kardeşi olduğu için ona psra verebilir galiba kardeşi çalışıyor o yüzden bu kadar sinirlendin ben senin yerinde olsam eşine güzel birhazırlık yapar önüne dolma sarıp koysrım tencereyi güzel güzel de konuşurum kocacım böyle filan diye erkek milleti yiyo bunları dene bence
10 Yorumla
+1 yılSenin karışmaya hakkın Selahattin yokki kardeş ne kadar eşin de olsa onlarda onun ailesi sonuçta senin nasıl ailen varsa onunda ailesi var ben bu toplumun kafasına acır hale geldim kimin parasını kime veriyor demişsin o onun kardeşi yahu içinden gelmiştir vermiştir sen buna karışmasın bence sonuçta herkesin hür iradesi var yani sana da illa para ayiriyordur yani.
10 Yorumla
+1 yılTanrı akıl dagitirken sen kavak ağacının altında mi kaldin acaba..
110 YorumlaSenin gibi yiyiciye az bile yapıyor seni aç bırakmadığına dua et 😀
117 Yorumla- +1 yıl
En iyi görüş burada 😂👏
- +1 yıl
- +1 yıl
@fatmayımm parayı sadece kendine istiyor onun için yiyici olabilir mi😃
- +1 yıl
@fatmayımm adam ailesini hiçe sayıp tüm parayı kardeşine vermiyor farkındaysan. Tüm parasını eşine vermesini bekleyemezsin. Maddi olarak zora sokmayacak şekilde ister kardeşine ister arkadaşına hediye alır. Eşinin kölesi değil sonuçta.
"gidip hizmetçilik yapıp parasını kazansa daha saygın olurdun sizin gözünüzde sanırım,." Cümlesini anlayamadım. Bir evde, kurumda işlere yardımcı olmak, bunu meslek olarak ayıp ya da aşağılık bir hareket değil. Parasını ister öyle kazanır ister diğer meslek dallarında. Çalışıp çalışmamak herkesin kendi bileceği iş ama helal yoldan kendi parasını kazanan, ayakları üstünde duran, mesleğini eline almış hiçbir kadına çıkıp da burada laf söyleyemezsin. Yiyiciden kasıt ev hanımı değil, evlendi diye adama sahip olduğunu sanan, artık tüm para bizim hep bana harca diyen kadın. Çamur atmak için burda ev hanımına, hizmetçiye vb. saldırmaya gerek yok. İyi günler
+1 yılHelal olsun sana yardımsa sanada danışacak ne öyle kendi başına başkasına para vericek? Ben evlendiğimde benim param artık benim ve eşimin parası ve bizim tek ailemiz biziz. Yarın öbür gün düştüğümüzde sadece biz birbirimizin yanında durucaz, Saçma sapan hareketler.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBakıyorum herkes o kardeşi sen kimsin sanane vs demiş. Yorum yapanları büyük bir çoğunluğunun ergen yaşlarda olduğu anlaşılıyor ya da boşanmaların neden bu kadar sık olduğu.. evlilik yeni bir aile kurmaktır yuva kurmaktır önceliklerinin değişmesidir. Bu demek değil ki kişi anneaine babasına ya da kardeşine gerektiğinde yardım edemez ya da hediye alamaz ama GEREKTİĞİNDE. Kız kardeşi şu an çalışamıyor aile de sıkıntıda ise ya bu tip bir durum varsa ve sizin eliniz rahatsa elbette eşiniz kardeşine telefon alabilir ama bunu size danışıyor mu ortak karar veriyor musunuz sizin fikrinizi önemsiyor mu burada asıl soru bu. Aile kavramını bilmeyen insanların evlilik hakkında burada empati kuramadan fikir beyan etmesine pek itibar etmeyin derim
42 Yorumla- +1 yıl
Hep eşitlik diye zırlamasını biliyorsunuz ya , evde kıçını kırıp pinekleyeceğine bir işe girsin kocası bile olsa eline bakıp muhtaç olmasın böyle durumları da kafaya takmaz ama çalışma dötü yok malesef adam getirsin ben yiyeyim kafasında kezbanlar :D
Cevap sahibi+1 yılEşitlikle çalışıp çalışmamanın alakası? Senin gibi yorum yapanlar da genelde bir baltaya sap olamamış önceliği kadının çalışmasını para getirmesini bekleyen bireyler olur.. kendisi çalışsa da kocasının harcamasını sorgulama hakkı doğar çünkü evlilikte para ortaktır tek bir kasa vardır. Birbirini seven insanların sağlıklı evlilikleri böyledir sen ve senin gibilerin zihmiyetleri bunun dışında.
+1 yılBende kardeşlerime hediyeler alırım. Eşimin parasi hemde nolmuşşş şimdi oda tabiki kiz kardeşine alacak hatta o almaz ben alırım
Sizleri anlayamadım anlamicam da47 Yorumla
Soran+1 yılAlamaz. Almayacak. Almamalı. Benim hakkımı niye başkalarına veriyo.
- +1 yıl
Kardesi ama biraz vicdanlı ol
Babasida yokmuş yetim bu
Yetime laf etme
Soran+1 yılO benim sorunummu? Değil
- +1 yıl
Düşmanın değil 🌸
Soran+1 yılBi tuaf hissettim şimdi. Tabi düşmanım değil tabii ki ama istemiyorum yaa
- +1 yıl
Eger evi zor durumda birakiyorsa sizin eksiginiz var olduğu halde kardesine fuzuli istekler almıyorsa yerden göğe kadar haklısın
Ama yok durumumuz iyi kardeşine de her şeye almıyorsa ses etme Bosver yetim o cok sevab Rabbim size kat kat alır 🌸
Soran+1 yılZor durumda bırakmıyor aslında. Tamam dikkate alıcam. Güzel yorum içinde teşekkür ederim. Tuaf oldum.
+1 yılBaşkasına gelirse daha mı hoşuna gider bırak elleme aynı durumda Sen olsa sen vermez misin Annene babana bacına kardeşine elleme adam istediğini yapsın sana ne
50 YorumlaAilesi çünkü verebilir eger zordaysa veya sizi zora sokmuyosa
77 Yorumla- +1 yıl
evlendiyse artık başka bi ailesi vardır ha o kadar kopamıyorsa evlenmesin hiç
- +1 yıl
alakası yok ama telefon almakta ne biliyim çokta bir ihtiyaç değil kendi ailesi için para kazanmalı kaldı ki kız kardeşi çalışmıyor mu dışardan bakarak yargılamak kolaydır ama her ayrıntıyı bilemezsin!
- +1 yıl
oooo bu görüştekiler hiç evlenmesin bi zahmet ona para ver buna para ver sanki almanyadasın ya kolayca kazanıyon, daha evin gideri kaç bu salağın maaşı kaç
- +1 yıl
bizde işler öyle yürümüyo işte
+1 yılKendi ayakları üzerinde duramayan kadınla evlenirsek böyle oluyor
70 YorumlaÖncelikle adam kendi parasını veriyor senin paran değil. Ayrica kardeşine ister yardım eder ister etmez bundan sanane. Gecim parası diye senin olmuyor. Adam sana bakıyor ona dua et bide şikayet ediyor mk.
10 Yorumla
+1 yılKardeşi (en kıymet verdiği kişi) olduğu için olabilir mi acaba?
49 Yorumla
Soran+1 yılAilesi benim artık. Bana ne ki kız kardeşinden
- +1 yıl
Evlendin diye adamın sahibi olmadın. Kardeşini, ailesini bırakacak değil. Ailesinden rahatsız oluyorsan kapı açık, gidebilirsin.
Soran+1 yılYaw he he
- +1 yıl
Hahah gerçekler 🙈
Soran+1 yılÖyle bir gerçek yok
- +1 yıl
Tecrübe etmişsin zaten benim kanıtlamama gerek kalmamış 😉
Soran+1 yılBu arada en kıymet verdiği kişi demişsin o ben olmam lazım kardeşi değil.
- +1 yıl
Saçmaladın iyice 😂 allahım ne insanlar var ya kime kıymet vereceğini de sen mi seçiyorsun
- +1 yıl
Tasmasını da tak bari de kaçmasın evden 😂😂😂
Tabiki verecek. Sen nasıl onun eşiysen oda onun kız kardeşi. Unutma ki senden önce de kız kardeşiydi yarın ayrılırsanız senden sonra da kız kardeşi olmaya devam edecek. Kız kardeşime yardım etmesinde hiç ama hiç bir sakınca yok.
00 YorumlaSaçmaladığının farkına varırsın umarım kardeşi o canım o ya da bu diyeceğin biri değil senin için geçerli o bu terimi eşinin kardeşi ama verebilir elbette kardeşini düşünen eşini evini de düşünür karın ağrısı yapacak başka şeyler bul kendine 😊
00 Yorumla
+1 yılSenin gibi eşim olacağına, telli duvaklı keçim olsun.
31 Yorumla
Soran+1 yılÇok mu komik. Benim de senin gibi eşim olacağına tarlada öküzüm olsun
+1 yılKendi kazandığı parayı veriyordur diye tahmin ediyorum, evli de olsanız onun parasını %100 sahiplenme hakkın yok farkındaysan?
30 YorumlaKendi parasını ailesine veriyor, hadi senin çalıştığın parayı verse tamam da 😅
32 Yorumla
Soran+1 yılOnun ailesi benim artık
+1 yılYa şimdi eğer kendini kısıp yapıyorsa bunu evet haklısın bu fazla ama sadece ona hediye veriyorsa verir yani ha çok işime gelmiyor diyorsan sende çalış kendi paranı kazan senin parana karışamaz 🤠👍🏻
10 Yorumla
+1 yılAç gözlüsün doyamamışsın nedense ailen doyuramadı galiba gözün 3-5 kuruşta kalmış. böyle insanlarla neden evleniyorsunuz anlamıyorum birde katılanlar var sen koca parası yemek için evlen sonra hepsi benim de hahaah acıyorum. kardeşine üzüldüm yazık senin gibi birine katlanıyorlar
10 Yorumla
+1 yılYorumlara baktım da ev hanımıymışsın. Sadece meraktan soruyorum, sen neden çalışmıyorsun? Bir de eğer kazandığı yetiyorsa yardım edebilir.
19 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmak zorunda olduğumu düşünmüyorum.
- +1 yıl
Kadın erkek eşit değil mi? Erkekte çalışmak zorunda değil o zaman. Sen kendini erkekten daha aşşağı da mı görüyorsun?
- +1 yıl
Şimdi de Bu ablamız feminiktir kesin
- +1 yıl
Kadın çalışmak zorunda değil ama erkek zorunda diye düşünüyorlar. Nedenini anlamıyorum. Ayrıca ev işi nankör iştir. Yaparsın o kadar ama adı "tüm gün evdesin, ben calışıyorum ve ekmeğini ben veriyorum" olur. Kendi evimi temizleyeceğime, başkasının evini temizlerim daha iyi. En azından bu lafı etme imkanı vermemiş olurum. Ha tercih olarak çalışmayabilir insan ama sırf kadın olduğu için bu kafa da olanları anlamıyorum.
- +1 yıl
Ev işi bende yaptım
Tüm gün sürecek bir iş değil
Ama kadınlar temizliği takıntı yapıp her gün temizlik yaptıklarından
Bunu abartıyorlar
Yemek vakit alabiliyor
Onuda zaten süresi var
O süreyi beklerken yat otur film izle
Yemeği de 3 günlük yaparsın ondan da vakit kazanırsın
Kısacası abartıyorsunuz
Hee çocuk bakımı anlamında bir söz söyleyemem onuda 4 yaşında kreşe verirsin o da halledilir
Ama kesinlikte başkasının emrinde çalışmaktan iyidir
Gece çalışmaktan iyidir
- +1 yıl
Yemek yapmakla bitiyor mu? Market listesi çıkarıp, onları eve taşımak bile bir zulüm. Hele ki deterjan gibi ağır şeyler. Bulaşık ve temizlik hele ki corona dönemin de daha hassas yapılmalı ve öyle 2 3saatte de bitmiyor. Yemek yapımı sırf 2 saat süren bir şey. Çöp çıkarma ve çamaşır asma gibi şeylerden bahsetmiyorum bile. Sen yarı pis gezip, az çıkarttıysan ya da tek yaşadıysan bilemem. Ayrıca aynı yemeği de 3 gün herkes yemez. Yani boş yapma by.
- +1 yıl
Tamam feminik
- +1 yıl
Tamam iftiracı
- +1 yıl
Tamam
+1 yılbence parayı sakla ya da başka banka hesabı falan kullan yani o iş nasıl oluyorsa işte kendi paranı oraya koy gerekirse ayrıl yani bu ne be
12 Yorumla
Soran+1 yılOndan gizli biriktirecem bende artık
- +1 yıl
her taraf anlamayan kıt beyinlilerle dolmuş valla Allah sabır versin
Aynı şeyi senin kardeşlerinden birine yapsa ne derdin? Hoşuna gider miydi?
Kendi kardeşine senden öncede böyle harçlık verir miydi? Sonradan böyle bi adet çıkardıysa saçma.10 Yorumla
+1 yılİyi de kocan kendi kazanıyorsa sen buna bişey diyemezsin
22 Yorumla
Soran+1 yılDerim. Sonuçta bizim paramız yani. Kardeşine niye harçlık veriyo
- +1 yıl
Ya seni ne ilgilendirir , evinin ihtiyacımı eksik etmiyorsa sana bakıyorsa bişey diyemezsin
+1 yılKardeşi kaç yaşında? İhtiyacı varsa verir tabi ki. Abisi sonuçta
24 Yorumla
Soran+1 yıl17 yaşında.
- +1 yıl
Normaldir vermesi, genç kız ihtiyacı olur. Sen de o kadar merakliysan kusura bakma ama kendi paranı kazan bir zahmet. Evlenince kardeşin yok sayılmasını beklemiyorsun herhalde..
Soran+1 yılHe başka işim yok kardeşine harçlık versin diye bende çalışayım. Başka bir emrin
- +1 yıl
O zaman şikayet etme boşu boşuna 😀Hem ayranın dökülmesin hesabı seninki
+1 yılYa en fazla ne kadar verebilir ki 50 tl ya da 100 tl falan veriyordur verir kardeşi sonuçta Benim param olsa bende kardeşime veririm mesela geçen 50 kuruş verdim
00 Yorumla
+1 yılEşinin kız kardeşine telefon alması yanlış sen varsın çocukların var kız kardeşine de sevgilisi alsın varsa tabiki harçlk vermeside yanlış abisi olmaylan geçimi var sana alması lazım değilmi yaa
00 YorumlaKardeşi küçükse ve bir geliri yok ise gönlünü hoş tutmak için ona harçlık verebilir. Telefona ihtiyacı vardı ki telefon aldı. Ha aksi bir durumsa eşinle konuşmayı dene.
00 Yorumla
+1 yılAllah abilerimi böyle kadınların şerrinden korusun amin🤲
30 Yorumla
+1 yılNeden sen aciktami kaldin versin nolacak kardesi deyimi
30 YorumlaBencil sana ne? Tek ailesi sen misin onun Evlenirken çöpsüz üzüm alsaydın o zaman
30 Yorumla
+1 yılÜç kuruş için strese girmeye değmez sadakadır de geç
30 YorumlaSana versin yedirsin sonra aldat iftira at boşa dolandır ne yaptınki benim için de
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla bırak kardeşine ne alıyorsa alsın eğer geçim derdiniz yoksa bunları yapması gayet normal. Ben olsam eşim kardeşine para verme derse çok kötü terslerim ve asla eskisi gibi davranamam eşime tüm güvenim ve sevgimin çoğu gider
40 YorumlaEle değil kız kardeşine verdiğine şükret bence :D Hem ne kadar iyi niyetli olarak, sende onun ailesisin ama onlarda onun ailesi
10 Yorumla
+1 yılEvine yeterli görüyorsa kız kardeşine harçlık vermesinde bir sıkıntı yok. Kocanın parası senin paran olmuyor git çalış.
10 Yorumlasen de çoğunlukla kendi ailene git kal. sana demesin ki bu ev nolacak. kim bakacak kim temizleyecek diye
14 Yorumla- +1 yıl
Evliliği koca parası yiyip evde temizlik yapmaya indirgiyorsanız zaten yazık ya, vasıfsız zavallılar.
Kız kardeşi zor durumda ise yardım etmeli tabii ki ama keyfi ise bu durumu eşinizle kesinlikle konuşmalısınız.
10 Yorumla
+1 yılVerir vermez kiz kardesi sonucta sen kimsin diye sorarlar
28 Yorumla- +1 yıl
oldu olacak evde alsın o zaman
- +1 yıl
@SosyoPsikopat parasi var imkani onu da yapabilir
- +1 yıl
oooo öyle adamla hiç yaşanmaz ya baştan elerim ben böyle tipleri
- +1 yıl
@SosyoPsikopat Sen kiz kardesi olmayan ya da ona para vermicek birini bul🤣
- +1 yıl
benimki öyle zaten, zar zor kazancaz bi de başkalarına mı vercez herkes kendi kazansın harcasın
- +1 yıl
@SosyoPsikopat siz oyle yaparsiniz
- +1 yıl
zaten öyle yapıyom xd
- +1 yıl
@SosyoPsikopat taman ozaman:)
O bu değil
Kardeşi...
Bunu bil lütfen önce
Vermesi normal
Fakat tutarı tekrari...
Bunlar nedir Bilmek lazim00 Yorumla
+1 yılÇünkü sen yokken kız kardeşi vardı. Senin kazandığın ya da babanın evinden getirdiği parayı vermiyordur.
00 Yorumla
+1 yılOna buna dediğin kız kardeşi. Hem sana ne oluyor? Şu ailevi şeylere karışmayın ya hakkın yok. Çok biliyor isen sen otur, çalış.
00 YorumlaAç mı kaldın geçim sıkıntısı mı çekiyorsun? ya da parayı beraber mi kazanıyorsunuz da hasetlik ediyorsunuz?
02 Yorumla- +1 yıl
Kendi başını yesin. Nefret ederim böyle içten pazarlıklı haset insanlardan. Tabağına konan yemeği bile kıskanır bu tipler. Benim teyzemde böyledir trilyonluklar ama balkonda bekler biyere gideceği zaman Ural benide falanca yere bırakırmısın diye 😂 hiç sevmiyorum onu bana çocukken çok eziyet etti. Bunu okuyunca o aklıma geldi nefretim kabardı.
Eğer sende çalışıyorsan ve ortak paradan veriyorsa hatalı ama değilse seni ilgilendirmez adamın kanı o kız tabi ki verecek yola atmıyor parayı
10 Yorumla
+1 yılOna buna dediğin kız kardeşi sanki el aleme dağıtıyormuş gibi davranıyorsun
06 Yorumla
Soran+1 yılDış kapının dış mandalı yani artık kız kardeşi. Onun ailesi benim artık
- +1 yıl
Sen ne yapıyorsun maaşını?
Soran+1 yılBen ev hanımıyım maaşım yok
- +1 yıl
Hmm o zaman önce bir işe gir sonra konuş
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Ne ne alaka canım? Sen de para kazan eve yardımcı ol. Böylelikle parayı dert etmezsin
+1 yılSome görümce problems 😂 Amaaan bacım boşverrr. Senin ve ailenizin ihtiyaçlarını karşılıyorsa karışma 💖
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 494 cevap paylaştı. Kendi parasina kardeşine veriyor seni ilgilendirmez
01 Yorumla
Soran+1 yılİlgilendirir
+1 yılOna buna ne lan adamın kendi parası istediğine verir. kardesimle aramı açmaya çalışana yok veririm.
10 YorumlaBen gerçekten yorumsuz kaldım ailenin durumuna göre değişir tabiki
10 Yorumla
+1 yılsen kız kardeşine versen onun tepkisi ne olur? buna bağlı.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok sinir bozucu bir durum. İnsan tabii ki yardım eder ama sonuçta önce yuvası gelir. Bu şekilde yapması hoş değil. Sana hak veriyorum ama sakin kalmaya çalışmanı tavsiye ediyorum.
10 Yorumla
+1 yılHaklısın aslında ama kız kardeşinin de ihtiyacı vardır belki
10 Yorumla
+1 yılVallah iyiki görümcem yok benim adam o kadar iyi niyetli ve cömert ki sömürürdü kız onu..
20 Yorumla
+1 yılKardeşi değil mi tabiki verir ne kıskançsınız, eğer sizi zora sokmuyorsa gayet doğal vermesi
70 Yorumla
+1 yılSen çalışıyor musun
Sen git onun kız kardeşine soyle
Tabi yaşı küçükse soylemede01 Yorumla
+1 yılBenim abim bana kazak alacaktı yengem de aynı tepkiyi vermişti hiç unutmam😂😂😂kız fenasınız yaa
010 Yorumla- +1 yıl
Çok kötü la
AMA durumu kötüyse bir şey demem - +1 yıl
Yalan söyleyemem çok zengin buna rağmen kıymık gibi battı bazılarına😂😂
- +1 yıl
Inşallah öyle bir kadınla evlenmeyiz
Sende de var mı böyle arzalar
🤣🤣🤣 - +1 yıl
Bende olsa niye kınayayım mk😂😂
- +1 yıl
Farklı la
Kimisi kıskançtır
Kimisi kinci
Kimisi cimri
Neyse salla - +1 yıl
Ha o anlamada
Ben kimdarım mesela ölsem unutmam onun o davranışını
Sen peki? - +1 yıl
Ben
Cinsel dürtülerim fazlaydı
Bastırmayı öğrendim
Insan sevgisi diyom - +1 yıl
Ramazanda bastırmasan işin yaş😂ahahah
- +1 yıl
Yok la normalde bastırdım
Ramazanın bana pek faydası yok
2 öğün yiyoruz normalde
- +1 yıl
Zilliyi bask
Hoşuna mı gitti gııııı
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen git burda dediklerini kocana de yorumlarda dediklerini sonra bak bakalım. sana ne diyecek... İşte kaoiniste saoindeyio ananın evine yolluyormu seni soluğu da avukatta alıp.
00 Yorumla
+1 yılVersin kardeşidir ele minnet edeceğine abisi versin.
00 Yorumla
+1 yılKardeşi daha önce vardı. Ayrıca kardeş gayet yakını. 😐
00 Yorumla
+1 yılYani ihtiyacı varsa versin tabiki de ama surekli de biraz fazla değil mi doğru yapmıyor böyle
10 Yorumla- Devamını Gör (81)
Devamını Gör(126)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Eşim kız kardeşine sürekli harçlık veriyor. Ya kimin parasını kime veriyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer