Ablam kendi parasıyla aldığı her şeyin lafını ediyor?

Onun parasıyla ev alışverişi yaptık burnumuzdan getirdi. Bana aldığı şeyleri de geri aldı. Neden çocuk gibi davranıyor anlamıyorum mesela bunun tadı kötü desem tamam ver o zaman yeme diyor. Bana göre bu davranışı çok ayıp neden böyle yapıyor? Ben cimri değilim diyor bir de. Bu yaptığı cimrilik mi görgüsüzlük mü?
Ablam kendi parasıyla aldığı her şeyin lafını ediyor?
Cevapla