Eşim ihtiyaçlarımı karşılamıyor ablasına para gönderiyor?

Merhaba arkadaşlar eşim maddi yönden isteklerimi karşılamıyor ablası yeni evlendi ve ablasına düzenli olarak para gönderiyor sebebini sorduğumda ablasının kısıtlı harcama yaptığını eşinin parayı ne yapıyorsun diye sorduğunu öne sürüyor bugün dayanamadım ve dedim ben bir şey istediğimde paran olmuyor ama ablan kısıylı harcama yaptığı için ona para gönderiyorsun ben çok mu rahat harcama yapıyorum babamın evindeyken hesabını soranım karışanım yoktu dedim ikimizde biraz alkollüydük haklısın diye geçiştirdi ama sabahına yine aynı şeyler olucak sanki bu konuşma olmamış gibi davranıcak hatırlamıyor gibi yapıcak ablasına gönderdiği aylık para miktarı en az 4 bin tl beni bir pazar günü kahvaltıya bile götürmedi 1 yıllık evliyim sizce ne yapmalıyım kış geldi 1 tane montum 1 tane botum yok çok zoruma gidiyor artık ve güzel bir işim olmasına rağmen çalışmama müsade bile etmiyor
Eşim ihtiyaçlarımı karşılamıyor ablasına para gönderiyor?
Cevapla