Eşim ailesinin durumu iyi olduğu halde onlara para gönderiyor, ne yapabilirim?

Merhaba ben henüz 3 aylık evliyim. Eşim benim çalışmamı istemiyor üniversite mezunuyum şu an ikinci üniversite okuyorum. Eşim biz nişanlı iken de sürekli para veriyordu eşyalarımızı takılarımı hep eşim aldı ama nişanlı olduğumuz için haddime düşmez diye sesimi çıkarmadım. Ailesinin durumu çok iyi kaynanam da kayınbabamda çalışıyor ama görümcem ve kardeşleri sürekli eşimden para istiyorlar ve fuzuli masraf bunların hepsi eşim daha benim sağlık sigortamı bile yaptırmadı kirada oturuyoruz üstelik ve onlar iki kişi çalıştığı halde görümceme son model telefon alıyor ve her ay para gönderiyor ve bundan çok rahatsız oluyorum kendisine söylediğimde ise o kardeşim tabi yapcam diyor düşüne düşüne hasta olucam gerçekten ne yapmalıyım

Eşim ailesinin durumu iyi olduğu halde onlara para gönderiyor, ne yapabilirim?
Cevapla