Eşimin ailesine para göndermek zorunda mıyız?

6 aylık evliyiz eşimle aramızda hiç bir sorun yok bugüne kadar da olmadı. Evlendiğimiz ilk aydan beri ailesi zor durumda diye onlara maddi yardım yapıyoruz ikimizde bankacıyız durumumuz ortalama. İki ay ödeme yapamayacağız dedik diye eşime neler yaptılar. WhatsApp sözleri paylaşıyorlar hakaret ediyorlar. Eşimi eziyolarlar para verince arayı çok iyi tutuyorlar. Nereye kadar böyle devam edecek. En son bu ay ki maaştan da istediler eşim veremeyeceğini söyledi ve burnumuzdan getirdiler düğünde aldıkları koltukların parasını istediler sizin yüzünüzden borca girdik dediler. Bende eşime maaşları ayıralım istediğin yere yardım et dedim benim paramla değil dedim eşimde kabul etmedi. Sonra benden gizli gidip para göndermiş ve bana ilk defa ailesi için yalan söyledi dün ben tavırlarından anladım oda itiraf etti. Şimdi eşime karşı soğudum aynı evde bile olmak istemiyorum. Acaba başka ne yalan söyledi arkamdan ne iş çevirdi dedim. Mecbur kaldım dedi defalarca özür diledi ama içimden bir şeyler koptu sizce ne yapmalıyım onu bu duruma ailesi itti?
Eşimin ailesine para göndermek zorunda mıyız?
Cevapla