Eşim ailesine anlaştığımız tutardan fazla para göndermiş?

Kız kardeşinin düğünü için çeyrek göderelim diye anlaştık ama o cebinde 100 tl son parasını da eklemiş ve benden habersiz onu da yollamış ben bişey isteyince yok alamam bilmem ne diyor ama annesi ağlayınca hemen fazla gönderiyor sizce ben ne yapmalıyım çok sıkıldım artık dış kapının mandalı olmaktan bana sorup göndermesi gerektiğini söylüyorum bir türlü akıllanmıyor
Eşim ailesine anlaştığımız tutardan fazla para göndermiş?
Cevapla