Mart yıllık enflasyonu %16.19 olarak açıklandı. Sizde hissedilen enflasyon oranı kaç?

Deprem olur da hani 5 şiddetinde açıklandı ama ben 7lik hissettim deriz ya onun gibi.

%16 diyorlar Mart ayı enflasyonunu, bunlar herhalde çubuk krakeri ölçümlüyorlar, pazara markete gitmeden... Hayret bir şey ya. En az %50 değilse ben de bir şey bilmiyorum.
Mart  yıllık enflasyonu %16.19 olarak açıklandı. Sizde hissedilen enflasyon oranı kaç?
Mart yıllık enflasyonu %16.19 olarak açıklandı. Sizde hissedilen enflasyon oranı kaç?
Cevapla