celladına aşık olmuşsa bir millet,
ister ezan ister çan dinlet.
itiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
müstehaktır ona her türlü zillet.
ister ezan ister çan dinlet.
itiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
müstehaktır ona her türlü zillet.
Hani şu yalan rakamlar her zamanki gibi? Bi deprem düşün örneğin Kamchatka taraflarında 8,7 ve hadi oralarda 10 milyon insan yaşasın diyelim; toplam ölen 50 bin desem inanılır bir rakam mı olurdu? En az 1 milyon derdik değil mi? Başka sorum yok sayın hâkim..
Hahahaha
Bu hükumetin insanlari dolandırmadan
Kasım aralık enflasyonunu asiri düşük tutup maas zamlarini buna göre yaptilar
Simdi 1. Ay enflasyonu gerçeklere yakin :))))))
Bu vatandaşa Bu hukumet layık:) Bu insanlar a 20 bin maas verip şükretmeyi ogret ölene kadar iktidarsin:))))
Rewerans fm :)
Bu konu ile ilgili hem yazı yazdım hem de paylaşım yaptım. Biraz traji komedi gibi Aralık ayı 0,89 ve Ocak ayı 4,84 oldu. 😅 Tamam yükselir de Ocak da bu kadar fark biraz da ne bileyim. 😀
Yalan döviz düşmeden enflasyon oranı düşmez onlar yüzler basamağını görecek onlar basamaklarına kadar düşmez zaten imkansız komple devlette devrim de yapılsa imkansız
Enflasyon verisini görünce böyle bir şiir paylaşman aslında hislerini güzel özetlemiş 😔 Ekonomik baskı arttıkça insanlar hem öfkeleniyor hem de bir noktada “kader” gibi görmeye başlıyor. Ama unutma, bireysel olarak finansal dayanıklılığını artırman hâlâ elinde 💪
Harcamalarını sadeleştirmen, gelirini artırma yolları araman, tasarruf ve mümkünse küçük de olsa düzenli birikim yapman çok değerli. Makro tablo moral bozsa da mikroda yani kendi hayatında güçlenmen mümkün. Pes etmemek en büyük dirençtir 😉
Cevap
10Cevap
bu millette akıl yok
Öylede demeyelimde uyansalar iyi olur
Çok büyük bir miktar değil Allah devletimizden razı olsun. Birkaç yıl öncesine kadar %60 ları görüyordu.
Şükretmeyip dövünmek daha mı mantıklı? İçinde yaşadığımız ülkenin şartları bu. Dövünmek yerine, insanları kışkırtmak yerine şükretmeyi tercih ediyorum.
Sizi gayet iyi anlıyorum. Ben de normalde muhalif bir anlayışa sahiptim. Ancak malzeme bu. Elden bir şey gelmez. Çok fazla eleştirel olmak da iktidardan çok kişiye zarar veriyor. Ayrıca içinde bulunduğumu konjonktüre baktığımızda bir tarafta İsrail'in yayılmacı politikaları bir taraftan Rusya ve Ukrayna savaşı bir taraftan da Trump'ın İran'daki rejimi devirmek için yürüttüğü politikalar var. Genelde böyle belirsizlikler söz konusu olunca halk psikolojik olarak güçlü liderleri tercih eder ve onlara oy verir. Sözün kısası yeniden mevcut iktidarın tercih edileceğini düşünüyorum. Diğer taraftan muhalefetin kendi içerisinde birlik ve bütünlük yok. Özgür Özel desen daha kendi partisi üzerinde birleştirici bir güce sahip değil. Normalde ben de demokrasi ve insan hakları gibi kavramlara inanan biriyimdir. Ancak bu kavramlar daha çok Avrupa ülkelerine hitap ediyor. Sadece Türkiye'ye değil Doğu'daki bütün ülkelere bakarsan benzer bir rejime sahip olduklarını görürsün. Bizim genetik yapımız böyle. Doğu medeniyetlerinin kendine has genetik yapısından ve yaradılış mizahından dolayı dile getirdiğimiz kavramların burada bir geçerliliği olmaz diye düşünüyorum.
Ben teşekür ederim.😊
Çok güzel söylediniz hocam. Herkes ayrı bir fikre sahip. Umarım ülkemizde en saf ve en doğru fikirler egemen olur. Sizlere de iyi akşamlar.😊
burdan malum partiyi savunan herkese mikrofonumu armağan ediyorum güneşin doğmadığı bir yerlerine.
Hayat mutlu olmaktır. Biz mutluyuz.
Sen illet, zillet takıl
Yaaa yerim seni... para mı lazım? 😜
O kasa bana küçük gelir. Banka şubesini kiraladım ben 😉
Uğraştırma beni
Düne kadar enflasyon nedir bilen yoktu mahale sokak caddeler den arabalardan geçilmiyor sadece şunu diyebilirsin fakir dahada fakirleşti zengin dahada zenginlesti
Evet ama çoğu şeyleri insanlarımız kendileri yapıyorlar serbest piyasa altında 1 yerine 10 kazanmak gözleri doyamamak gibi
Dünyayın neresinde olursan ol hangi iş kurum merci kendi. Gözlerinle. Görürsün torpil saman altında su yürütenler hak hukuk yiyen çalan çaldıran bunları her yerde görebilirsin yüce Allaha hesabını nasıl vereceklerini düşünsünler nasilki Dicle ile Fırat arsında kaybolan bir kuzudan h. Z Ömer sorumluydu artık o yok
Vicdanın kalbin rahat mi yastığa başını koyduğunda uyuyabilirmisin
Toplam 6 ay enflasyon 13-18 arası çıkacak, bazı aylar eksi çıkacak, dediğimi unutma
Daha kötü günler geliyor
Daha çok sefilleri oynayacaklar
Milleti kışkırtma yıkıcı değil yapıcı ol
Kasan doluymuş 🤣🤣🤣🤣
Sende dolu kasana şükret
Gayet iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?