Nişanlım kendi kartımdaki parayı harcadığım için bana kızdı. Buna hakkı var mı?

arkadaşlar anlatacağım olay şu başıma gelen: nişanlımla dışardaydık parasının bittiğini öğrendim bana garanti hesabın var mı dedi benimde banka kartım vardı evet var dedim hesabıma baktığımızda 200tl para olduğunu gördük unutmuşum ben bide böyle kenara atarım unuturum bazen zor günler için. arkadaşından borç para istedi arkadaşı hesaba attı. daha sonra banka kartım onda kaldı ben istemedim bile istemeyide unuttum hala bende sanıyorum kart. sabah oldu aklıma o 200tlm geldi ödemelerim vardı internet bankacılıgından ödemeleri yaptım birde ona pasta siparişi verdim dogum günü diye. bu arada arkadaşlar ay sonu hani paramdayok o 200tlyi görünce orda okadar çok sevindimki. ögleden sonra 3 4 gibi beni aradı bana kızıyor bu arada arabamıda onda bıraktım. sabah işe o bıraktı beni. işte arabama yakıt alacakmış bi bakmış kartta para yok sanki o hemen harcıycakmış gibi ben parayı harcamışımda bilmem neymişte çok kırılmış. ya dedim bütün yaşadıgımız bunca şeyden sonra sen nasıl böyle düşünürsün ama yok kırılan oymuş ama önemli degilmiş çünkü harcadıgım benim parammış zaten. şimdi burda kötü olan aman o harcamasında ben paramı harcıyım hemen diye düşünen kötü karakter ben miyim.
Nişanlım kendi kartımdaki parayı harcadığım için bana kızdı. Buna hakkı var mı?
Cevapla