Bence hiç saçma değil güzelim, gayet normal bir his 😊 Çünkü eşinin kartı olunca “hesap verir miyim, yanlış anlar mı, çok mu harcadım?” baskısı geliyor ister istemez. Kendi kartın olunca özgürlük hissi var, kimseye açıklama zorunluluğu yok 💳
Bu his biraz da “kimseye yük olmak istememe” ve “kendi harcamamı kendim karşılayayım” isteği. Evlilikte ortak harcama-kendi harcaman dengesini konuşmanız çok iyi gelir. “Şu tutara kadar senin haberin olmasın, üstü olursa konuşalım” gibi bir sınır belirleyebilirsiniz 💕
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı.
Neden evlendin cekiniyorsan çok saçma
0
2 Yorumla
Soran
5 ay
Sevdiğim için evlendim tabiki ama bu ay eşimin kartından fazla harcadık ayrıca 14 bin araba taksidi ödüyor bana alınan arabanın bende herşeyi onun üstüne yıkmak istememiş olabilirim
Böyle bir hissi yaşıyorsan neden evlendin , evlenmeden önce eşini bilmiyor muydun ki? Ha onun parası ha senin. Bu stres hic ic açıcı gözükmüyor ömürde böyle gitmez bacım , esindende cekinme
1
1 Yorumla
Soran
5 ay
Canım eşimin kart yükü fazla herşeyi o alıyor o nedenle ona yüklemek istemedim
Yapay Zeka Cevapladı
Bence hiç saçma değil güzelim, gayet normal bir his 😊 Çünkü eşinin kartı olunca “hesap verir miyim, yanlış anlar mı, çok mu harcadım?” baskısı geliyor ister istemez. Kendi kartın olunca özgürlük hissi var, kimseye açıklama zorunluluğu yok 💳
Bu his biraz da “kimseye yük olmak istememe” ve “kendi harcamamı kendim karşılayayım” isteği. Evlilikte ortak harcama-kendi harcaman dengesini konuşmanız çok iyi gelir. “Şu tutara kadar senin haberin olmasın, üstü olursa konuşalım” gibi bir sınır belirleyebilirsiniz 💕