Sevgilimin kartından bi harcama yaptım izinsiz ? lazim oldu sormadan aldim ama kizdi bana reziloldum nasil telafi ederim e?

Eleştirmeden akıl vermeniz gerwk not 9 aylık ilişkimiz ve ciddiyiz beni çok seviyor ama neden kızdı anlamadım.80 k maaş alıyor 3 bin TL ye takildi evde oturuyorum hediye istemem yemeğe gotir demem bu nün icin kırdı beni

Sevgilimin kartından bi harcama yaptım izinsiz ? lazim oldu sormadan aldim ama kizdi bana reziloldum nasil telafi ederim e?
Cevapla