Maaş kartım eşimde olmasına rağmen benden kredi kartını saklıyor. Benim alışveriş yapma hakkım yok mu?

Bıktım artık. 2. sene evliliğimizin ve ben hala kızkenki kıyafetlerimi giyiyorum. Kendi maaşımdan 100 TL bilee harcayamıyorum. Kartımı aldı ben çalışıyorum 1 TL görmüyorum. Bir şey alcam desem hep erteliyor tamam tamam vericem diyor. Ama vermiyor. Şimdide çocuk yapalım diyor. Ben bu adama dayanamıyorum. Boşanmaya kadar geldi durum. Benim kazandığım parayı harcama hakkım yok mu?
Maaş kartım eşimde olmasına rağmen benden kredi kartını saklıyor. Benim alışveriş yapma hakkım yok mu?
Maaş kartım eşimde olmasına rağmen benden kredi kartını saklıyor. Benim alışveriş yapma hakkım yok mu?
Cevapla