Eşim harcamayı bilmiyorum diye maaş kartıma el koydu, buna hakkı var mı?

Ben alışveriş yapmayı seven birisiyim tabii ki eve de katkım oluyor. Harcıyorsam kendi maaşımdan harcıyorum eşim bugün sinirlenip, sen harcama yapmayı bilmiyorsun bundan sonra maaş kartın bende kalacak dedi. Buna hakkı var mı? Kavga mı çıkartayım
Eşim harcamayı bilmiyorum diye maaş kartıma el koydu, buna hakkı var mı?
Cevapla