Kocam benden izinsiz maaş kartımı alıp eski karısına verdi. İhtiyacı vardı, benim maaşım bize yeter diyor. Ne yapmalıyım sizce?

Aylık 20 bin lira kira ödüyoruz. Ben 90 bin kazanıyorum kocam 35 bin kazanıyor. Gitti maaşımı eski karısına bağladı. Kendi maaşı geçinmemize yeter mi sizce?

Kocam benden izinsiz maaş kartımı alıp eski karısına verdi. İhtiyacı vardı, benim maaşım bize yeter diyor. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla