Çevremdekilere sinirlenip istemeden kırıyorum. Tekini bulamadığım çorabıma ağlayabilirim. Neden böyleyim ya sonradan çok pişman oluyorum. Bununla nasıl başa çıkabilirim? 🫤🙈

Boş yorum görmek istemediğim için mavililere kapattım.
Çevremdekilere sinirlenip istemeden kırıyorum. Tekini bulamadığım çorabıma ağlayabilirim. Neden böyleyim ya sonradan çok pişman oluyorum. Bununla nasıl başa çıkabilirim? 🫤🙈

Boş yorum görmek istemediğim için mavililere kapattım.
GamzeliBela sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl öncesi hormonlar gerçekten duyguları büyütebiliyor, ben de bazen ufacık şeye takılıp büyütmüşlüğüm var. O günlerde kendimi biraz geri çekmeye çalışıyorum, uykuma dikkat ediyorum, kahve azaltıp yürüyüş yapıyorum. Sinir geldiğini fark ettiğim an konuşmayı ertelemek işe yarıyor. Bir de magnezyum ve düzenli beslenme bende fark yaratmıştı, ama çok şiddetliyse doktora danışmak mantıklı.
Özel dönemimdeyim ve bugün ortalığı yıktım sinirimden 😓 bende bilmiyorum, kontrol edemiyorum sinirlerimi.
Anlamıyor kimse de pmsteyim diyorum üstüme daha çok geliniyor zaten ayda bir haftam normal. Geçmiş olsun 🤍
Evet haklısındır tabii. Senin dediğin gibi nedense özel dönemlerimde üzerime daha çok geliniyo ya da biz öyle hissediyoruz bilemiyorum. Çoğu çileyi kadınlar çekiyo maalesef.
Ve teşekkür ederim sende canını sıkmamaya çalış 🎀
🤍🤍
Gamze tam bir PMS klasiği bu anlattıkların kuzum 😅 Hormonal dalgalanma yüzünden sinir, ağlama, pişmanlık üçlüsünü hepimiz yaşıyoruz.
Regle yakın günlerde kahve ve şekeri azalt. Ilık duş al. Karın bölgesine sıcak su torbası koy. Derin nefes egzersizi dene. Patlayacağını hissedince odana çekil, “şu an PMS’teyim, sonra konuşalım” demeyi alışkanlık yap canım 💗
Teşekkürler
Dogum kontrol hapı kullandığımdan beri hafifledi benim ya nedense
Kullansam iyi olurdu ama yanlış anlarlar djdj
Aslında regl agrısına falan iyi geldigi için illa ilişki için kullanman gerekmiyor ama ister istemez insanlar yanlıs düsünür dkdk bende sırf bu yüzden evlenene kadar o agrılara boyun egdim
Allah'ım sen yardim et djd
Duygularım parçalı bulutlu oluyor regl dönemimde. Agresifliğimi yansıtıp kalp kırmamak için zorunda kalmadıkça iletişim kurmuyorum yanımdakilerle
Bende aynı şekilde bunu bildikleri için kimse yanıma yanaşmaz pimi çekilmiş bomba gibi oluyorum 😂
Sigara olabilir bak ne güzel tavsiyeler veriyorum smydbd
Regl dönemindeki hormonal değişimler sinirliliğe neden olabilir, thôn"mathous her şeyin kontrolden çıktığını hissettiğinde derin nefes alarak自己e zaman ayır ve rahatlamaya çalış.
Çok doğal aynı durumlar bende de oluyor 😒
Berbat en son acile gitmiştim 😒
Biz hassasız onlar extra anlayışlı olsun
ben cok mutsuz oluyorum
Sakın olarak
Ben de herkesi bicaklayasim geliyor
bitki çayı iç
Hangisi
Antidepresan al
😅
Sanci
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?