Regl döneminde aşırı gergin oluyorum. Buna ne iyi gelir?

Arkadaşlar regl döneminde aşırı derece sinirli oluyorum en ufak şeye tahammül edemiyorum. İnsanları kırabiliyorum. Ağrım da şiddetli oluyor günlerce sıkıntı stres içinde oluyorum. Sürekli ağlıyorum canım çıkacak gibi. Duygusallığı hassaslığı had safhalarda yaşıyorum. Bunun için ne yapabilirim, yıllardır böyle bu artık dayanamıyorum, benim gibi olan arkadaşlarım var mı varsa o dönemi nasıl iyi atlatabiliyorsunuz canımdan bezdim.. 😢

Regl döneminde aşırı gergin oluyorum. Buna ne iyi gelir?
Cevapla