Regl döneminde aşırı sinirli oluyorum bunun bir çözümü var mı yoksa bu durum normal mi?

Arkadaşlar şaka gibi bu regl döneminden aşırı sinirli bir insana dönüşüyorumm ben böyle birisi deyilim yaa hanım hanımcık bir kızım 🤣🤣ama regl döneminde tamamen değişiyorumm bugün okulda resmen sinirden bi kızı dövdüm 🤣 haketti o başka konu ama yokmu bu sinirin bi çözümü ya da normalmii?
Güncellemeler
+1 yıl
Bilemiceğim 🤷🏽‍♀️
Regl döneminde aşırı sinirli oluyorum bunun bir çözümü var mı yoksa bu durum normal mi?
Cevapla