Gün içerisindeki planlarıma göre ped tercihi yapıyorum. Geceleri mutlaka ultra emici gece pedi tercih ediyorum. Gündüz sık sık ped değiştirerek kendimi koruma altına alıyorum. ama her zaman #orkidyanında
Evim ve giydiğim elbiselerim ferah hijyen konuda çok rahat ediyorumki kullandım orkid ferahlatıcı ve aynı zamanda rahatsız etmez aynı zamanda sıvıyı emer gece rahatca uyuyabilirjm derim orkid kullandığım en iyi petlerdendir 🌸👸
Evdeyim evet ama kendimi salanlarsan değilim dışarıdaya çıkarken nasıl hazırlanıkıyosa öylr hazırlanırım kendimi o şekilde mutlu hissediyorum regl günlerimde de değişen bir şey yok har türlü rahatım 🌸
Ağrılı geçirdiğim zamanlar ılık bir duş alıyorum ve çok iyi geliyor. Sonra sıklıkla değiştiriyorum sadece pad değil iç çamaşırımıda değiştiriyorum. .. Evde olmam birşeyi değiştirmiyor. Hijyenik olmak heryerde önemlidir.
Evde olmak ve dışarı çıkmak ayni hijyeni sağlıyorum yani daha temiz hijyenik oluyorum bu temizlik açısından olsun kendime bakımlar olarak olsun herseyi yaparim ayrıca regl olduğum zamanlar da her gün değişim yaparım pedi
Valla her gün banyo şart, insan temiz olmalı değil mi. Sonra pedide yani kanlanmasına bağlı olarak değiştiriyorum ama aynı pedi de 6 saatten fazla tutmak iyi değildir diye düşünüyorum
Evdeyken pedi açıkçası yoğun ise 2-4 saat arayla değiştiririm ama az geliyorsa ki çoğu zaman öyle geliyor, o zaman pek değiştirmem günde en az 3 defa değiştiririm
ister ev ister avm hiç fark etmez kimse için kendime bakım yapmıyorum kendim için yaşıyorum mekan fark etmez ben benimle olduğum sürece her şekilde hijyene önem veriyorum
Regl iken pedimi en az bi 2-3 saatte bir deyiştiriyorum hem daha rahat hissetmeme neden oluyor hemde hijyen bakımından daha temiz oluyor. Evde olunca kendini salmak saçma. her gün kalkıp yine günlük bakımımı yapıyorum☺️hatta bazen sırf can sıkıntısından makyaj yaptığım dahi oluyor.
Evdeyim diye kendimi salmıyorum. Sanki dışarı çıkacakmışım gibi duşumu alıyorum, vücudumu nemlendiriyorum, cildime bakımlar yapıyorum, bazen makyaj bile yapıyorum. 😃 Özel günümde de kişisel hijyenimi sağlamak için ped değişimime özen gösteriyorum tabi ki 🙂
Yüzümü yıkıyorum, duşa giriyorum ve sürekli diş fırçalıyorum. Evet, sadece bunları yapıyorum. Bu arada, madem bu soru reklam için sorulmuş, hakkını verelim. Seviyorum bu markayı, memnunum.
Uyuyarak motive ediyorum genelde bir de şu sıralar finallere denk geldi hiçbir şekilde hazırlanamadım bütlere kaldım döbem uzamazssa iyi çok sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz uyumazsam üzülüyorum uyurkn en qzından bazı şeyler aklımdan çıkıyor uyumak en iyisi şu dönem için
Evdede olsam dışardada olsam sıklıkla ped değişimimi yapıyorum eyer çok akıntı olursa daha sık değiştirmeye özen gösteritorum. İki saatte değiştiriyorum genelde ama dışarıda bazen değiştirmeye fırsat olmuyor o yüzden üç saatte bir ancak değiştiriyorum.
Kişisel bakım ve hijyen her daim onemli bu konuda fazla titizim orkid cok uzun zamandir hayatimda ilk goz agrisi diyebiliriz o yuzden hizmetleri için teşekkür ederim
Evde olduğum zamanlarda bile kişisel hijyenime dikat ediyorum😄 duş aldığım zaman vücut losyonu sörüyor vücudumu nemlendiriyorum, makyajımı bile bazen yapıyorum,😅 konuşma diksiyonum bozulmasın diye bol bol kitap okuyor video izliyorum😊ve mutlak giyimimede özen gösteriyorum.😊😊😊
Tabi ki evde de sık sık pedimi değiştiriyorum. Hijyen sadece el yıkamakla olmaz. Tabi ki güvendiğim tek ped ürünü de Orkid. Kendimi bildim bileli beni hiç yarı yolda bırakmadı. <3
Evdeyken bile hergün soğuklarda bile duşumu alıyorum saçlarım dağınık oldumu deli oluyorum sürekli toplarım mrerşk düzleştirici yaparım vucut taki tüy ve kıldan iğrenirim çünkü ölüm var ne zaman ne şekil gelceğini bilemeyiz der annem hep öyle alıştırdı :)
Regl iken 3 4 saatte bir pedimi sık sık değiştiriyorum. Ped değiştirmek bana temiz olmuşum gibi hissettiriyor, rahatlatıyor. Evde olduğumuz için kendimi salmış değilim haftada yine 4 5 kez duşumu alırım bir yere gidecekmiş gibi bakımımı yaparım bazen canım sıkılınca makyaj yaptığım bile oluyor. Bu pandemi süreci bence bize hijyen ve temizliğin önemini bir kere daha hatırlatmış oldu, umarım eski çiçekli günlerimize döneriz ve korona da bitmiş olur..
Sorunu saçma buldum. Hijyen sadece dışarısı için yapılan bir şeymiş gibi göstermen ya da öyleymiş gibi soru açmanı çok alakasız buldum. Hijyen her zaman olması gereken bir durum.
Evde makyaj yaptığım zamanlarda oluyor. Genel olarak günde 2 ya da 3 kez değişmesi gerekiyor benim için. Bacak kenarlarına kremde sürülürse nemlemdirici daha iyi olur.
Toplam 3 gün süren reglım var ve bu üç gün çok hassas oluyorm. Aslnda psikolojik olarak değilde fiziksel bı hassaslık oluyor çorap kesinlikle giyinmem lazm. Neyse puan toplamak için yazdm. 😅
Evim en rahat ettiğim ama en özenli olduğum yer yine evim hijyen en çok önem verdiğim ve o hassas günlerimde yoğunluğa göre bazen 15dk değişim yaptığım gerçek Çünkü ıslaklığı sevmiyorum..
Kızlar Ne Diyor
Gün içerisindeki planlarıma göre ped tercihi yapıyorum. Geceleri mutlaka ultra emici gece pedi tercih ediyorum. Gündüz sık sık ped değiştirerek kendimi koruma altına alıyorum. ama her zaman #orkidyanında
Evim ve giydiğim elbiselerim ferah hijyen konuda çok rahat ediyorumki kullandım orkid ferahlatıcı ve aynı zamanda rahatsız etmez aynı zamanda sıvıyı emer gece rahatca uyuyabilirjm derim orkid kullandığım en iyi petlerdendir 🌸👸
Evdeyim evet ama kendimi salanlarsan değilim dışarıdaya çıkarken nasıl hazırlanıkıyosa öylr hazırlanırım kendimi o şekilde mutlu hissediyorum regl günlerimde de değişen bir şey yok har türlü rahatım 🌸
Ağrılı geçirdiğim zamanlar ılık bir duş alıyorum ve çok iyi geliyor. Sonra sıklıkla değiştiriyorum sadece pad değil iç çamaşırımıda değiştiriyorum. .. Evde olmam birşeyi değiştirmiyor. Hijyenik olmak heryerde önemlidir.
Evde olmak ve dışarı çıkmak ayni hijyeni sağlıyorum yani daha temiz hijyenik oluyorum bu temizlik açısından olsun kendime bakımlar olarak olsun herseyi yaparim ayrıca regl olduğum zamanlar da her gün değişim yaparım pedi
Valla her gün banyo şart, insan temiz olmalı değil mi. Sonra pedide yani kanlanmasına bağlı olarak değiştiriyorum ama aynı pedi de 6 saatten fazla tutmak iyi değildir diye düşünüyorum
Evdeyken pedi açıkçası yoğun ise 2-4 saat arayla değiştiririm ama az geliyorsa ki çoğu zaman öyle geliyor, o zaman pek değiştirmem günde en az 3 defa değiştiririm
ister ev ister avm hiç fark etmez
kimse için kendime bakım yapmıyorum kendim için yaşıyorum mekan fark etmez ben benimle olduğum sürece her şekilde hijyene önem veriyorum
Bana iyi gelen rahatlığıyla tek şey gerçekten orkid tercih meselesi fakat diğer markalar gözümde çöp.
Regl iken pedimi en az bi 2-3 saatte bir deyiştiriyorum hem daha rahat hissetmeme neden oluyor hemde hijyen bakımından daha temiz oluyor. Evde olunca kendini salmak saçma. her gün kalkıp yine günlük bakımımı yapıyorum☺️hatta bazen sırf can sıkıntısından makyaj yaptığım dahi oluyor.
Evdeyim diye kendimi salmıyorum. Sanki dışarı çıkacakmışım gibi duşumu alıyorum, vücudumu nemlendiriyorum, cildime bakımlar yapıyorum, bazen makyaj bile yapıyorum. 😃 Özel günümde de kişisel hijyenimi sağlamak için ped değişimime özen gösteriyorum tabi ki 🙂
Ped 2 saatte bir değişmeli, vücut her daim temiz olmalı koltukaltı ve diş temizliği ihmal edilmemelidir
Tipik Başak burcuyum şu evi temizleyip, banyoyu yıkayıp sonra duş alan ve yatak odasında kişisel temizliklerini halleden.. baya titizm bu konularda
Bende ortadakini kullanıyorum ve gayet kullanışlı ve kokusu da çok güzel.😂
Evde ekstra bi bakımlıyım şu dönemde hiç yapmadığım kadar bakım yaptım kendime vücut peelingi bile kendimi çok daha sevdim yaşasın ben🌺
Hijyen her zaman önemlidir özellikle salgın döneminde daha çok dikkat etmemiz gerek.
Adetli zamanımda tuvalete girerken ilk elimi yikarim, ped degistirme zamanim geldiyse (3 4 saate bir değiştiririm ) pedin iç tarafına elimi deyirmemeye çalışırım o sekil takarım ic çamaşırıma. Vajinamın dışını ılık sirkeli suyla yıkarım. Peçeteye kurularim. Son olarakta tekrar elimi yikar çıkarım.
Yüzümü yıkıyorum, duşa giriyorum ve sürekli diş fırçalıyorum. Evet, sadece bunları yapıyorum.
Bu arada, madem bu soru reklam için sorulmuş, hakkını verelim. Seviyorum bu markayı, memnunum.
Uyuyarak motive ediyorum genelde bir de şu sıralar finallere denk geldi hiçbir şekilde hazırlanamadım bütlere kaldım döbem uzamazssa iyi çok sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz uyumazsam üzülüyorum uyurkn en qzından bazı şeyler aklımdan çıkıyor uyumak en iyisi şu dönem için
Evdede olsam dışardada olsam sıklıkla ped değişimimi yapıyorum eyer çok akıntı olursa daha sık değiştirmeye özen gösteritorum. İki saatte değiştiriyorum genelde ama dışarıda bazen değiştirmeye fırsat olmuyor o yüzden üç saatte bir ancak değiştiriyorum.
Dışarıda sıkıntı oluyor ua
Ped seçimi çok önemli. Sızıntılar ve kokular kabus gibi bir şey oldu artık. Bu yüzden Orkid Platinum'a geçtim.
Regl dönemi dışında; yeni günlük ped kullanımı da çok önemli bence. Sürekli hijyen sağlıyor. Yumuşak dokusu ferah ve rahatlığıyla tercihim Orkid.
Kişisel bakım ve hijyen her daim onemli bu konuda fazla titizim orkid cok uzun zamandir hayatimda ilk goz agrisi diyebiliriz o yuzden hizmetleri için teşekkür ederim
Evde olduğum zamanlarda bile kişisel hijyenime dikat ediyorum😄 duş aldığım zaman vücut losyonu sörüyor vücudumu nemlendiriyorum, makyajımı bile bazen yapıyorum,😅 konuşma diksiyonum bozulmasın diye bol bol kitap okuyor video izliyorum😊ve mutlak giyimimede özen gösteriyorum.😊😊😊
Tabi ki evde de sık sık pedimi değiştiriyorum. Hijyen sadece el yıkamakla olmaz. Tabi ki güvendiğim tek ped ürünü de Orkid. Kendimi bildim bileli beni hiç yarı yolda bırakmadı. <3
Evdeyken bile hergün soğuklarda bile duşumu alıyorum saçlarım dağınık oldumu deli oluyorum sürekli toplarım mrerşk düzleştirici yaparım vucut taki tüy ve kıldan iğrenirim çünkü ölüm var ne zaman ne şekil gelceğini bilemeyiz der annem hep öyle alıştırdı :)
Regl iken 3 4 saatte bir pedimi sık sık değiştiriyorum. Ped değiştirmek bana temiz olmuşum gibi hissettiriyor, rahatlatıyor. Evde olduğumuz için kendimi salmış değilim haftada yine 4 5 kez duşumu alırım bir yere gidecekmiş gibi bakımımı yaparım bazen canım sıkılınca makyaj yaptığım bile oluyor. Bu pandemi süreci bence bize hijyen ve temizliğin önemini bir kere daha hatırlatmış oldu, umarım eski çiçekli günlerimize döneriz ve korona da bitmiş olur..
Sorunu saçma buldum.
Hijyen sadece dışarısı için yapılan bir şeymiş gibi göstermen ya da öyleymiş gibi soru açmanı çok alakasız buldum. Hijyen her zaman olması gereken bir durum.
Evde makyaj yaptığım zamanlarda oluyor.
Genel olarak günde 2 ya da 3 kez değişmesi gerekiyor benim için. Bacak kenarlarına kremde sürülürse nemlemdirici daha iyi olur.
Toplam 3 gün süren reglım var ve bu üç gün çok hassas oluyorm. Aslnda psikolojik olarak değilde fiziksel bı hassaslık oluyor çorap kesinlikle giyinmem lazm. Neyse puan toplamak için yazdm. 😅
Evim en rahat ettiğim ama en özenli olduğum yer yine evim hijyen en çok önem verdiğim ve o hassas günlerimde yoğunluğa göre bazen 15dk değişim yaptığım gerçek
Çünkü ıslaklığı sevmiyorum..