Genellikle oyun oynuyorum ya. Tabii ki orkitsiz olmaz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çikolata cips gibi aburcuburlar bana yetiyor arkadaşlar bir de müzik tabii ki zaten kendim de müzikle ilgilendiğim için viyola parçamı tamamlamak bilr beni motive eder ve dizi izlemek rick and morty ben her şeyde motive eder
Kızlar Ne Diyor
Uyuyorum genelde ağrıdan hiçbir şey düşünemiyor insan zaten
Benim ruh halim rwegl oluyo onada çikolata iyi geliyor
Edemiyorum saçma sapan duygular içerisinde oluyorum
dinleniyorumm ve kendime vakit ayırıyorum.. ve tabiki orkid le..
Ağrılarım çok oluyor uzanıp film izlemek bana iyi geliyor
Erkeklere inşallah sizde olursunuz da anlarsınız diyerek motive ederek😂
Çok gergin oluyorum biraz etrafa bağıra çağıra sakinliyorum
Ben mükemmelim ben kendimi çok seviyorum diyerek ve bol cikolata bol tatliyla kendimi simartarak
Müzikle ve kendimi olumlu pozitif yönde telkin ederek ve tatlı yiyerek
Sanırım kahve. Bilmiyorum bence kahve herkesi mutlu etmeli.
edemiyorum gerçekten yatıyorum 5 gün sadece yatıyorum kalkamıyorum
Gecicek her ay bu olayi basariyla atlatiyorsun diyorum 😎 sonucta ilk kez olmuyoruz
Ben müzik dinlerim çikolata yerim orkidle çook rahatım başka bir derdim olmaz 👍
Papatya çayı içiyorum iyi geliyor tabiki Orkid imide kullanıyorum.
Genellikle oyun oynuyorum ya. Tabii ki orkitsiz olmaz
Çikolata cips gibi aburcuburlar bana yetiyor arkadaşlar bir de müzik tabii ki zaten kendim de müzikle ilgilendiğim için viyola parçamı tamamlamak bilr beni motive eder ve dizi izlemek rick and morty ben her şeyde motive eder
Sanırım edemiyorum. Çok farklı duygu ve düşünceler içinde oluyorum ve ister istemez çevremdekileri bıktırıyorum. Keşke böyle olmasa
Regl dönemim de kendimi motive edemiyorummm olmuyo😩😩
Bence hiç bir kızın regl dönemi boyunca kendini motive etmesine gerek yok. Ve hatta örnek veriyorum, karnım ağrıyor sanırım regl oldum, diyebilmeliyiz
Bir kaç aydır olmadığım için düşünmek bile istemiyorum zayıflığa bağlı olamıyorum.
3 aydır regl olmuyorum neyden kaynaklanıyor hamile olamam bunun için Meryem ana olmam gerrk😂
Motivasyonum ağrım olsa bile düşmüyor. Sağlıklı bir birey olduğum ve düzenli regl gördüğüm için şükrediyorum 😊
Ben aynıyım yaa çok etkilemiyorum o yüzden motive etmeme gerek kalmıyor
Mutlu oluyorum ben pek rahatsız olmuyorum iyiyim o konuda
motive edemiyorum cunku yuzum hastallandigim zamanlar sivilce atiyor ve gecmiyor lekesi kaliyor💁😕
Her turlu kendimi kotu hisssderim bir turlu motive olamam
edemiyorum. Genelde regl zamanı kendimden nefret ediyorum.
Dışarıya çıkarım arkadaşlarımla buluşurum zaten nadiren ağrılı geçiyor
Her şeyden uzak dinlenerek minimum stresle ve orkidle
Mast. yaparak ve en az 100 kg çikolata yiyerek asdfssd.😍