Kızlar toplanın, hepimizin ihtiyacı olan bir konuda birbirimize destek olma zamanı! 🤗
Her ay, aşağı yukarı tahmin ettiğimiz bir tarihte gerçekleşen ve beklenen bir buluşmamız var: Regl. 💜 Ve hepimizin bu günlerde kendini motive etmek için değişik taktikleri... Kimimiz pofuduk terliklerini giyip en sevdiği müziklerle mutfakta harikalar yaratmaya #banauyar derken, kimimiz günlük sporundan arkadaş buluşmalarına kadar hiçbir şeyi aksatmıyor. Özellikle en yoğun günlerde motivasyonumuzu yükseltecek, enerjimizi yenileyecek şeyler arıyoruz ve mükemmel korumaya ihtiyaç duyuyoruz.
Özel günlerinde, Orkid Essential koruması ile #banauyar dediklerini, en yoğun günlerde motivasyonunu yükseltme formüllerini herkesle paylaş!
Sen regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun?
Her ay, aşağı yukarı tahmin ettiğimiz bir tarihte gerçekleşen ve beklenen bir buluşmamız var: Regl. 💜 Ve hepimizin bu günlerde kendini motive etmek için değişik taktikleri... Kimimiz pofuduk terliklerini giyip en sevdiği müziklerle mutfakta harikalar yaratmaya #banauyar derken, kimimiz günlük sporundan arkadaş buluşmalarına kadar hiçbir şeyi aksatmıyor. Özellikle en yoğun günlerde motivasyonumuzu yükseltecek, enerjimizi yenileyecek şeyler arıyoruz ve mükemmel korumaya ihtiyaç duyuyoruz.
Sen regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun, senin #banauyar dediklerin neler? 🛀🍩🧘♀️🎨 🎮 🌿
Özel günlerinde, #banauyar dediğin her şeyi özgürce yapabilmen için #OrkidYanında! Aynaya bakıp kendine “iyi ki” demeyi ve en yoğun günlerin bile tadını çıkarmayı unutma.Orkid Essential ile kendini güvendiğin Orkid korumasına bırakabilir, ultra esnek ve yumuşak yapısıyla hareket özgürlüğün kısıtlanmadan, canının istediği her şeye #banauyar diyebilirsin. Bisiklete bin, uzun yürüyüşlere çık, alışveriş merkezini milim milim dolaş, spordan çıkıp arkadaşlarınla kahve keyfine koş. 😊 Unutma, Orkid Essential ultra yumuşak, esnek ve ince yapısıyla en yoğun günlerinde bile rahat etmen için tasarlandı. Üstelik boya ve parfüm de içermez.Özel günlerinde, Orkid Essential koruması ile #banauyar dediklerini, en yoğun günlerde motivasyonunu yükseltme formüllerini herkesle paylaş!
Sen regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Regl dönemindeyken benim en güçlü motivasyon kaynağım müziktir. Müzik olmadan keyfim yerine gelmez. Her zor anımda canlı bir müzik açarım, keyfim yerine gelir, keyfim yerine geldikçe de ne regli hatırlarım ne de diğer aksilikleri. Zaten regl dönemimde Orkid hep benimle olduğu için içim rahat :)
O kadar haklısın ki şuanda aynı şeyi yapıyorum 😊
Kendimi mutlu edecek şeyler yapıyorum. Mesela sevdiğim çikolatayı yerken en sevdiğim şarkıyı dinliyorum Ya da bunların hepsinin yanında kendime dışardan en sevdiğim yemeği söylüyorum 🙃 veya kankalarıma naz yapıp kendime baktırıyorum 😈 ya da dedikodunun dibine vurup sabaha kadar eğleniyorım 🥳 işte bunların hepsi #banauyar
Paketi güzelmiş. '' En fazla üç gün, üç gün daha dayan evlad.'' Tabii ki bu işe yaramıyor. Karnım ağrıyorsa '' Yer yarılsa da içine girsem Rabbiiğğğmmm! '' ya da '' (sabah, ağrı başlangıcında) Neden ben, neden bu hayattayım, amacım ne, neden karnım böyle ağrıyor, bir benim mi ağrıyor, acaba herkesin eşit derecede mi ağrıyor, ıyk anne bu kekiğin kokusu midemi bulandırıyor içmek istemiyorum, şifa niyetine mi, agagagag, Allah'ım sana geliyorum, bir saat oldu içeli neden hala geçirmedi ağrıyı, çektiğim sıkıntıya değse bari, hayır anne hap atmayacağım, Allah'ım bu acının hatrına günahlarımı azalt, ayağıma çorap da giydim, pamuklu don da giydim, ya şimdi de belim ağrıyor, yatamıyorum, kafayı yiyorum, dayanamıyorum, hap da içtim, kalkıp gezelesem geçer mi acaba, (geceye doğru, ağrı azalırken) şükür yaradana, leş gibi olmuşum acıdan, bu don ne alaka ya? '' işte böyle kendimi gömerek, acı içinde motive oluyorum ben. Kısacası motive olamıyorum. :DDD
Regl dönemi boyunca beni motive eden en etkili şey, hareketli kalmaktır. Gerke evin içinde, gerekse dışarıya çıkarak regl döneminde hareketli olmak beni her zaman daha canlı, zinde ve iyi hissettirmiştir. Aynı zamanda kendimi şımartmak için lezzetli yemekler yaparım, azalan iştahımı yerine getirmek için bu vazgeçilmezimdir. En rahat kıyafetlerimle ve beni güvende hissettiren Orkid'imle motive oluyorum zaten, bunun için regl dönemimde her şey #banauyar :)
Çok değişik bir dönem insanın canı bir tatlı bir ekşi herşeyi istiyor ben öyleyim yani genelde tatlı krizi oluyor hatta tatlı yiyemediğimde ağladığım bile olmuştur :) Ve hep uyuma isteği.. Ağrılara gelince keşke olmasa o ağrılar 😏 Ya duygu karmaşasına ne demeli çok neşelisin bir an da gelen ağlama isteği değişik bir dönem ama ağladığında da senden mutlusu yok😂#orkidplatinum da vazgeçilmezim.
Regl dönemimde en çok beni çikolata yemek mutlu ediyor. Gezmek ve en sevdiğim kız arkadaşlarımla buluşup muhabbet etmek. Regl döneminin en yoğun günlerinde mükkemmel korumayı ve hijyeni Orkid sayesinde Motivasyonumun artmasındaki en büyük etkenlerden birisi. ♥️
Regl döneminde, en zevk aldığım şey regl olmak İyiki oluyorum diye şükür ediyorum olamayan insanlar da var 6 ay da bir olanda olana kadar sinir stres sonrasında bir rahatlıyorum tabiki ağrılarım Olmazsa :( ama rahat ve kullanışlı olan Orkid Essential beni daha da rahatlatıyor #banauyar
Cogu zaman cok sancım oluyor her zaman aynı olmuyor mesela sırtım karnım bacaklarım kafam heryerim cok kötü agriyor cogu zaman African duramadıgım zamanlar oluyor ne den bilmiyorum her geldiginde agrı dozu farklı oluyor halim olmuyor birşeyler cok zor yiyorum agrim hic dinmeyecek gibi cok agrırsa ilac almak zorunda kaliyorum aslında o dönemde ilac almamalıyız ama napayim agrimin dinmesi icin alıyorum
Regl dönemi boyunca kendimi motive etmek için #banauyar dediklerim:
- ılık duş almak
- regl yogası yapmak
- romantik komedi dizisi/filmi izlemek
- keçi sütünden ev yapımı dondurma
ya da meyveli manda yoğurdu yemek
- safran/hibiskus/civanperçemi çayı içmek
Benim regl dönemim çok ağrılı geçiyor dolayısıyla daha agresif ve daha gergin oluyorum. Battaniyenin altına girip müzik dinliyorum tatlı tüketiyorum ve tabii ki en önemlisi biricik erkek arkadaşımın anlayışı ve güleryüzü sayesinde iyi oluyorum. Bir çift gülen göz ve bir sıcak gülüşün size unutturmayacağı şey yoktur
Regl dönemi boyunca kendimi motive etmek için
sabah yatak yogasıyla gözümü açtıktan hemen sonra ya da
öğle yemeğinden 2 saat önce/2 saat sonra olacak şekilde ya da
akşam eve geldiğimde yani günün yoğunluğuna bağlı olarak saati değişse de
regl yogası yapmak, akşam 9 gibi duş almak ve evde önceden hazırladığım
meyveli manda yoğurdunu yiyerek romantik-komedi izlemek #banauyar.
Çikolata yiyerek dışarı çıkarak kendimi motive ediyorum aslında önceleri dışarı çıkmaya pek cesaretim yoktum çünkü kanamam çok geldiği için pantolonuma vs leke bırakıyordu ama arkadaşım orkid platinium u dene deyince gerçekten çok memnun kaldım birde bu serisini deniycem
Kendimle vakit geçiriyorum genelde. Kitap okuyorum müzik dinlerim ya da film izlerdim. Baktım evde durmak istemiyorum temiz hava almak için yürüyüş yaparım ya da hafta sonu dağ havası çok iyi geliyor. Arada da kendimi şımartmak için sevdiğim tatlı yaparım
Bana eski, üzücü günleri hatırlatmayan. Mutluluğu çılgınlık noktasına kadar hissettiren müzikleri açarak.
En çok sevdiğim yiyecekleri kilomu kafama takmadan yiyerek. Dans ederek, Şarkı söyleyerek. Ve tabi ki en zor, en stresli günlerimde ansızın başlayan regl ile de; orkid essential ile başa çıkıyorum.
Orkide ilk tanıştığım zaman gerçekten çok rahattım ama yaşadığım yerde orkid satılmadığı için maalesef başka markalar kullanıyorum bu biraz üzücü ama en kısa zamanda türkiyeden evime depolayacağım çünkü orkid olduğu zaman regli düşünmeme gerek kalmıyor
Daima pozitif olmaya çalışıyorum tıpkı diğer günler gibi sancım olduğu zamanlarda acı çekmek yerine sancıyı hafifletecek şeyler yapıyorum. Bunları özgür ve rahatça yapmam sebebi ise beni daima hijyenik hissettiren orkid sayesinde
Çikolata 🍫 😍
Regi günlerimde en iyi dostum orkid serisi tabi ki
Her an her yerde çantamda kanatli bantlarla ic camasirimi iyi bir sekilde sarması kolay değiştirebilir yapısıyla zamandan tassarruf. emici ozelliğiyle kuruluk hissi ince yapisiyla özgürce hareket etmek kokuyu icine hapseden dokusu sayende her zaman her ortamda kendime güvenim tam
Regl olduğumda minem bulanıyor karnım ağrıyor vs ama sağlıklı olduğum için regl olduğumun farkına varıyorum ve bunun için bedenime teşekkür ediyorum sevdiğim müzikler konforlu ve beni rahat hissettiren pedim ve dostlarım yanımda olduğumda regl benim için eksiye değil artıya dönüyor ve yaşadığımın farkına varıyorum
Regl dönemindeyken benim en güçlü motivasyon kaynağım müziktir. Müzik olmadan keyfim yerine gelmez. Her zor anımda canlı bir müzik açarım, keyfim yerine gelir, keyfim yerine geldikçe de ne regli hatırlarım ne de diğer aksilikleri. Zaten regl dönemimde Orkid hep benimle olduğu için içim rahat
Edemiyorum ya. Ağrıdan ölüyorum. Bu reklam filmlerinde gösterdikleri kızlar eminim filmde regl değildir. Regl olsalar o kadae rahat olamazlar çünkü. Ayrıca tüm ped markalarını denemiş biri olarak hiçbiri o reklam filmlerinde gösterilen rahatlığı sağlamıyor. Reglsen bir hafta katlanıyorsun bu rahatsızlığa kaçışı yok.
regl gunlerim de hicbir sey modumu dusurmuyor, aksine saglikli oldugumu hatirliyorum.. hafif tempolu yuruyusler ekliyorum sadece gunluk rutinime regl sancilarimi azalttigi icin.. ve normalde tedirgin yaklastigim tum tatlilardan kendime torpil geciyorum o ozel gunlerde
Daima pozitif olmaya çalışıyorum tıpkı diğer günler gibi sancım olduğu zamanlarda acı çekmek yerine sancıyı hafifletecek şeyler yapıyorum. Bunları özgür ve rahatça yapmam sebebi ise beni daima hijyenik hissettiren orkid sayesinde 💙 #banauyar
O kadar abartılacak kadar ayrıcalıkli bir dönem değil ki genelde, ha imkanım varsa veya iyi hissetmezsem kendime vakit ayırır ada çayı ile kendimi hicbisey yapmamak ile ödüllendirim, ama normal şartlarda her ay Hayat normal devam ediyor sonuçta
Realken hep keyfim yerindedir hic bir sıkıntı cekmem agrim sizim hic olmaz kullandigim ped sayesinde👍
Realken hersey yaparim ev iside muzik dinlemeyide kitap okumayida yemek yapmayida gezmeyide hepsini rahatlikla yapiyorum ⁉️😊👍
Bir çanta dolusu çikolata ve sıcacık bir sütlü köpüklü nescafe #banauyar 😄 tabi pofuduk panduflarım polar pijamalarım ve sıcak su torbam buna dahil 😻
Regl dönemimde ne kadar hijyenik tutarsam kendimi okadar motivasiyonum yüksektir. Dışarı çıkarak, kitap okuyarak, sağlıklı düşünerek motive ediyorum kendimi
Neden kendimi motive edeyim ki? Regl olmak motive gerektirecek birsey midir?
Doganin bir dongusu her disi varligin belirli dongulerle yasadiklari bir hadise.
Biraz fazla abartip dramatize etmiyor muyuz?
Ben regl dönemimde pofoduk terliklerimi giyip, patlatılmış mısırımı hazırlayıp film izlemeyi tercih ediyorum. Bu aktivite beni rahatlatıyor. :D Özellikle Orkid'in yanımda olduğunu bilmekte huzur veriyor. <3
Ne büyük dert ettiniz şu regl yi ya eskiden kadınlar ne yapıyordu ona buna trip mi atıyordu şimdikilerin hepsi şımarıklıktan. Geçin ya
Regl dönemim genelde sakin ve sancısız geçiyor. Bol bol tatlı yiyorum sadece :))