Ben çikolatalı tatlılar yiyip müzik dinlerim ya da film dizi izlerim genelde ilk iki gününde ağrı çektiğim için evde yatarak geçiriyorum sonrası problem olmuyor zaten
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Genelde müzik dinliyorum ve kendime geçicek geçicek diyorum :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Habire kendime sakin olmaliyim diyerek hareket ediiyorum..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
motive edemiyorum cinnet geçiriyorum o dönemlerde hep.
Genelde buna pek vaktim kalmıyor ilk gün ağrısını uyuyarak ve sıcak su torbasına sarılarak bugün ağrı çektikten sonra bitecek der öyle motive ederim her ay alışkanlık sgshdj
Kesinlikle özgür olunmalı. İçinizden ne geliyorsa onu yapın. Şahsen ben çikolata ve kahveciyim. Ve sıcacık yorganın altında tüm gün müzik dinliyebilirim.
Öncelikle sıcak cikolata iciyorum ve hep cikolatayla devam ediyor zaten kendimi mutlu ediyorum bu sekilde , ve orkidsiz bir regl dusunemiyorum , en temizi en guzelli herzaman orkid 👋
Bu dönemde aşırı duygusal oluyorum dokunsalar ağlayacak gibi. O yüzden dışarı çıkmak istemiyorum sokakta ağlayacağım diye film açıyorum sıcak su torbası, ilaç ve papatya çayı ile bitmesini bekliyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tabii ki Çikolata <3 Bütün enerjimi, mutluluğumu yerine getiriyorr
Regl döneminde bir orkid olsun özellikle platinum birde çikolata o zaman rahat geçiyor orkid her zaman bana güven vermiştir şimdiye kadar sorun yaşamadım
Kızlar Ne Diyor
Kahve ve çikolata eşliğinde yatakta uzanıp film izleyerek
Genelde Mutsuz oluyorum ve birazda sinirli oluyorum.
Çuhulata yiyorum film falan izliyorum boyle yani kahve sicaksu torbasi mis
Tatlı yiyim, uyuyum bide tabiki orkid olsun yeter ❤️❤️
Müzik dinlemek🎶 , çikolatalar olmassa olmaz🍫, kitap okumakta harika oluyor📚
benim regli günlerim rahat geçiyor ağrısız ondan bir şey yapmama gerek yok.
Çikolata ve nazın geçecek sevgili daha ne olabilir ki..
Çikolata yiyorum Yen'i yerlere keşvediyorum güzellik merkezine gidip bakım yaptırıyorum
Sıcak su torbası ve Milka çilek dolgulu çikolata eşliğinde dizi izlemek favorim
Edemiyorum genelde kendimi yerlerde sürünürken buluyorum 😏
Müzik ve film. Artı orkid ile huzurum yerinde. Bakarım işime
Güzel bir sıcak çikolata hazırlıyorum kendime. Böyle motive oluyorum
Orkidin her daim yanımda olduğunu bilmek beni başlı başına motive ediyor teşekkürler orkid 😊
Motive olacak ne var ki hersey normal seyrinde devam ediyor
Valla o dönem motive falan dinlemez istemsiz kanama işte
En güzel dönem bence regl dönemi. Sıcak çikolata yapıyorum kendime oh miss 💚
Hep daha başarılı olacağımı düşünerek , orkid yoğun üniversite hayatımda hep yanımda
Moduma göre müzik dinliyorum ya da film izliyorum karakterlerin yerine kendimi koyuyorum bazen ağlıyo bazen gülüyorum moduma göre 🤗
ayaklarima sicak su koyarim yatagima uzanirim telefona bakarak babama aldirdigim tatli seyleri yerim sonra vicdan azabi cekiyorum kilo almisimdir diye dkwmdlwmd
Ben çikolatalı tatlılar yiyip müzik dinlerim ya da film dizi izlerim genelde ilk iki gününde ağrı çektiğim için evde yatarak geçiriyorum sonrası problem olmuyor zaten
Genelde müzik dinliyorum ve kendime geçicek geçicek diyorum :D
Habire kendime sakin olmaliyim diyerek hareket ediiyorum..
motive edemiyorum cinnet geçiriyorum o dönemlerde hep.
Genelde buna pek vaktim kalmıyor ilk gün ağrısını uyuyarak ve sıcak su torbasına sarılarak bugün ağrı çektikten sonra bitecek der öyle motive ederim her ay alışkanlık sgshdj
Kesinlikle özgür olunmalı. İçinizden ne geliyorsa onu yapın. Şahsen ben çikolata ve kahveciyim. Ve sıcacık yorganın altında tüm gün müzik dinliyebilirim.
Öncelikle sıcak cikolata iciyorum ve hep cikolatayla devam ediyor zaten kendimi mutlu ediyorum bu sekilde , ve orkidsiz bir regl dusunemiyorum , en temizi en guzelli herzaman orkid 👋
Bu dönemde aşırı duygusal oluyorum dokunsalar ağlayacak gibi. O yüzden dışarı çıkmak istemiyorum sokakta ağlayacağım diye film açıyorum sıcak su torbası, ilaç ve papatya çayı ile bitmesini bekliyorum.
Tabii ki Çikolata <3 Bütün enerjimi, mutluluğumu yerine getiriyorr
Regl döneminde bir orkid olsun özellikle platinum birde çikolata o zaman rahat geçiyor orkid her zaman bana güven vermiştir şimdiye kadar sorun yaşamadım
Sıcak su torbası ve yatak başka motive adicek biyek yok ki😅😅