Özel Günler & Hijyen Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 7) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 283 Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
sahibeeee Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Etek giymek benim öz guvenimi artırıyor. arkadindan kendimi ödüllendirmek. sevdigim birşeyi yapmak ve meyve yemek 1 0 Yorumla
ℓєиαм_ Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Arkadaşlarımdan bana karşı anlayışlı olmaları için uyarıyorum ilk😂 sonra işten gelince 5 kilo çikolata yiyorum🤓🍫 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Edemiyorum.. sürekli ağlamaklı ve sinirimi almak için birilerinin bana batmasını beklemekliyim. 2 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Beni bu donem hic etkilemiyor sadece ped kullanmak sıkıyor 1 hafta boyunca 2 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl abartılıyor bence bu tip günler, hayatın akısı diyip bakmalı, çikolatayı ve hüznü uzak etmeli 2 0 Yorumla
Tubi27 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yaz kış sıcak su torbama sarılıp gevşemeyi bekliyorum 0 0 Yorumla
gzlliktanrıçası Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Psikopata bağlıyorum. Her regl dönemi intihar etmek istiyorum. Feci geçiyor. Ben ben değilim ki kendimi motive edeyim? Bitikten sonra aaaa ben regldim diyorum. O kadar boğuluyorm ki o günlerde. Bunun için psikiyatra gidicem.. 0 0 Yorumla
hayalperestrealst Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tatlılar ve müzik harika bide orkid varsa mutluyumdur ☝🏻😊 0 0 Yorumla
Missa_ Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Gideyim kendimi 6. kattan atayım da şu ağrı bitsin diyerek 0 0 Yorumla
AyşegülAslann Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Evde battaniye altına girip çikolata yiyip TV seyrederek 0 0 Yorumla
lilyp4d Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Reglken bende bir değişiklik olmuyor o yüzden günüme devam ediyorum hep olduğu gibi. 0 0 Yorumla
Lale-09 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Çikolata değil de, yatağım ve laptopum ve ilk günü uyuyarak geçirmek beni mutlu ediyor 0 0 Yorumla
Sevgiduygu Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Müzik dinleyerek, çikolata yiyerek motive oluyorum 💫 0 0 Yorumla
27Ebru2727 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Herşey gecicek biraz sabret sadete diyorum kendime:)) 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bu normal bir şey ve senin gibi her kadın bunlara katlanıyor diyorum. Kladı ki bizler şu anda tarihin en rahat dönemlerini yaşıyoruz. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Niye motive edeyim Sevgili Orkidd? Bu doğal bir süreç, sanki kötü bir şey de motive olup hayatıma devam etmeye çalışmam falan gerekiyormmuş gibi? 0 0 Yorumla
Burcuuci Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Spor yaparak motive ediyorum. Ehh zaten orkid hep yanımda olduğu için motive tavan 🌸🌸 0 0 Yorumla
Güneş0534 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çikolata büyük bir kutu ve sonra sevdiceğime bana iltifatlar yapdırmasını söylüyorum :D 0 0 Yorumla
aysegulaslan242 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl sürekli gülmeye çalışıyorum başka yapıcak hiç birşey yok 1 0 Yorumla
Tutunamayanlardann Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Hayatımın en mutsuz gününü yaşamıyorum sonuçta neden motive edeyim ki 1 0 Yorumla
timetravelwithrick Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Müzik müzik müzikk tabi genelde film ve diziler olmazsa olmaz unutmamak gerekk 1 0 Yorumla
Ecepçim1903 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Bitki cayi icip rahatlarim. Kitap okurm. Relax muzikler dinlerm. 0 0 Yorumla
İlknur3401 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Regl döneminde hareketli olmak gerekiyor biraz bnce ve bnde sakin davraniyom çikolata yiyim,) 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Regl olunca öyle herkese duyurmuyorum bazı kızlar kendini çok reklam ediyor 3 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl yatarak regl döneminde asiri yorgun oluyorum ama cok sükür regl sancisi cekmiyorum 1 0 Yorumla
FatmaNurKaradoruk Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Buda geçicek diyi abur cuburlar alıp yiyiorum sıcacık yatağımda 0 0 Yorumla
ekinekin Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl yazı için çok teşekkür ederiz çok başarılı bir yazı olmuş 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Etek giymek benim öz guvenimi artırıyor. arkadindan kendimi ödüllendirmek. sevdigim birşeyi yapmak ve meyve yemek
Arkadaşlarımdan bana karşı anlayışlı olmaları için uyarıyorum ilk😂 sonra işten gelince 5 kilo çikolata yiyorum🤓🍫
Edemiyorum.. sürekli ağlamaklı ve sinirimi almak için birilerinin bana batmasını beklemekliyim.
Beni bu donem hic etkilemiyor sadece ped kullanmak sıkıyor 1 hafta boyunca
abartılıyor bence bu tip günler, hayatın akısı diyip bakmalı, çikolatayı ve hüznü uzak etmeli
Yaz kış sıcak su torbama sarılıp gevşemeyi bekliyorum
Psikopata bağlıyorum. Her regl dönemi intihar etmek istiyorum. Feci geçiyor. Ben ben değilim ki kendimi motive edeyim? Bitikten sonra aaaa ben regldim diyorum. O kadar boğuluyorm ki o günlerde. Bunun için psikiyatra gidicem..
Tatlılar ve müzik harika bide orkid varsa mutluyumdur ☝🏻😊
Gideyim kendimi 6. kattan atayım da şu ağrı bitsin diyerek
Evde battaniye altına girip çikolata yiyip TV seyrederek
Reglken bende bir değişiklik olmuyor o yüzden günüme devam ediyorum hep olduğu gibi.
Çikolata değil de, yatağım ve laptopum ve ilk günü uyuyarak geçirmek beni mutlu ediyor
Müzik dinleyerek, çikolata yiyerek motive oluyorum 💫
Herşey gecicek biraz sabret sadete diyorum kendime:))
Bu normal bir şey ve senin gibi her kadın bunlara katlanıyor diyorum. Kladı ki bizler şu anda tarihin en rahat dönemlerini yaşıyoruz.
Niye motive edeyim Sevgili Orkidd? Bu doğal bir süreç, sanki kötü bir şey de motive olup hayatıma devam etmeye çalışmam falan gerekiyormmuş gibi?
Spor yaparak motive ediyorum. Ehh zaten orkid hep yanımda olduğu için motive tavan 🌸🌸
Çikolata büyük bir kutu ve sonra sevdiceğime bana iltifatlar yapdırmasını söylüyorum :D
sürekli gülmeye çalışıyorum başka yapıcak hiç birşey yok
Hayatımın en mutsuz gününü yaşamıyorum sonuçta neden motive edeyim ki
Müzik müzik müzikk tabi genelde film ve diziler olmazsa olmaz unutmamak gerekk
Bitki cayi icip rahatlarim. Kitap okurm. Relax muzikler dinlerm.
Regl döneminde hareketli olmak gerekiyor biraz bnce ve bnde sakin davraniyom çikolata yiyim,)
Regl olunca öyle herkese duyurmuyorum bazı kızlar kendini çok reklam ediyor
yatarak regl döneminde asiri yorgun oluyorum ama cok sükür regl sancisi cekmiyorum
motive olmama gerek yok çünki kötü regl geçirmiyorum 😊
Kendimi motive edemiyorum. Abanıyorum çikolataya maalesef
Sıcak su torbam ile ağrılı sancılı regl dönemimi atlatıyorum 💖
Buda geçicek diyi abur cuburlar alıp yiyiorum sıcacık yatağımda
yazı için çok teşekkür ederiz çok başarılı bir yazı olmuş