valla orkidcim yalan yok o ağrı geldiğinde direkt yemek yiyorum kendimi mutlu etcek şeyler yapıyorum ki hissetmeyeyim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tatlı yiyerek kendimi motove ediyorum... Hemde bir cok ögunde😞 bu arada orkid harika gercekten hic geçirmiyor o korkumu orkidle yeniyorum ama cok pahali keşke indirimli olsa biraz.
Kızlar Ne Diyor
Regl de duygularıma müdahale edemiyorum ne yazık ki. biraz ağlarsam açılıyorum o da hormonal bir durum
Regl hayatımda hiç bir şey değiştiremez konforlu olduğum sürece😍
Battaniye kahve kitap. Öğlen 1 saat uyku modu. of canım çekti.
Edemiyorum o kadar vahim durum ilgi bekleyen kediler gibi mır mır dolasiyom
Sıcacık ve yumuşacık bir ortam ve güzel bir filmle tatlı bir sancı kalıyor geriye
valla orkidcim yalan yok o ağrı geldiğinde direkt yemek yiyorum kendimi mutlu etcek şeyler yapıyorum ki hissetmeyeyim
Tatlı yiyerek kendimi motove ediyorum... Hemde bir cok ögunde😞 bu arada orkid harika gercekten hic geçirmiyor o korkumu orkidle yeniyorum ama cok pahali keşke indirimli olsa biraz.
Badaniyeme sarılıp tv açıp filimi izliyorum bende en ideali bu 😄
Motive olamıyorum pek. Enerjim düşük oluyor. Çikolata daha fazla tüketiyorum.
kendimi rahatlatmaya bakar , zor olan ağır şeylerden kaçınırım. tatlı izinler verir kendim şimartırım
Müzik dinleyip biraz yürüyüş yapmak. Sonra da evde pineklemek motive ediyor o günlerde
Motiveye etmeye gerek kalmıyor çünkü ruh halim gayet normal oluyor 😂😂
Sıcak bir duş 🚿 mis kokulu jeller, bitkisel yağlarla kendimi şımartıp üstüne kahve ☕ keyfi.. 😍
Sadece sevdiğim kişi ile konuşuyorum mümkün olduğunca ağrılarıma odaklanma aya çalışıyorum
Hiç bir şey yapmıyorum sıradan günler gibi davranıyorum
Hamile değilsin rahad ol bak adet oldun diyorum wnxnskx9wp2jdicpwkdjwkd
Etmiyorum. Ne yaparsam Yapayım psikolojim düzelmiyor 😏🙄
Pedleri sağlıklı bulmuyorum. Doğal ürünleri seviyorum.
Kendime Tamam canım bu gecici bir süreç atlatabilirsin sen güçlü bir kadınsın diyerek
Ayanaya bakıp ağlarım Çikolata ile hayata bağlarım Sonra da başkalarına sararım 😁😁😁
Normalde ne yapıyorsam karın ağrım şiddetli olmadığı sürece regl ikende onu yapıyorum. :)
Beni mutlu eden tek şey sıcak su torbası ve çikolata
Herkes müzik uyku çikolata falan demiş benimki arveles😂
Yatağın içinde sıcak su torbası ve bacak masajı ile rahatlıyorum
Sevdicegim gereken desteği motivasyonu sağlıyor sağolsun
Çok rahat geçirdiğim için motive olmaya gerek kalmıyor
Regl dönemim ağrılı geciyo özellikle ilk günü ama sonra kendimi yatarak müzik ve çikolatayla mutlu ediyorum
Yemeğe vuruyorum kendimi
Tatli tuzlu allah ne verdiyse artık 😂
Olamadıgım zamanların sukur regl donemım ben onu sevıyorum
Oje suruyorum rahatca
Kendimi regl dönemimde dizilerle ya da sevdiğim insanlarla muhabbette buluyorum bence yakınlar motivasyonda çok önemli rol oynuyor