Olağan bir durum artık sadece arada gelen ağrısı sinir bozucu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
baklava lokum çikolata kestane şekeri muhallebi sütlaç gibi tatlı şeyler yiyerek ve klip izleyerek internete girerek falan zaman geçiriyorum böyle güzel oluyor yaani :):)
Kızlar Ne Diyor
Cikolata yiyerek ve sıcak su torbası yeterli oluyor
Regl zamanlari yanliz kalmayi tatli yemegi insanlardan uzak olmak o kadar iyi geliyor ki
Olağan bir durum artık sadece arada gelen ağrısı sinir bozucu
baklava lokum çikolata kestane şekeri muhallebi sütlaç gibi tatlı şeyler yiyerek ve klip izleyerek internete girerek falan zaman geçiriyorum böyle güzel oluyor yaani :):)
Tatli yiyerek ve muzik dinleyerek kendimi sakinlestiriyorum
Herhangi bir motivasyon aramıyorum sıradan bir gün gibi geçiyor.
Acıyla baş gelme yöntemim kulaklığım, yastığım ve çikolataa...
Motivasyonumu tamamen evdekilerin beynini emerek kazanıyorum 🤣
tatlı ihtiyacımın tavan yaptığı dönem olduğu için puding veya yaz mevsimiyse dondurma :D
Motive edemiyorum.😂😂😂
Nefret birşey her ay 😭
Regl dönemindeyken kimse bana dokunmasın istiyorum mümkünse o 1 hafta yatağımda yalnız başıma müzik dinlemek ve sonra uyumak tek beklentim bu oluyor
edemiyorum ki sürekli ağlıyorum sürekli birşeylerde gözyaşım pıt
Gerek duymuyorum çünkü genelde acı çekiyorum ama çok sinirli oluyorum
Heeh günün sorusuna bak valla tam da bugün regl oldum. Ben regl iken
Elimi kolumu bile kaldıramıyorum yataktan çıkamıyorum ağrı kesicilere rağmen
biyolojik olarak regl olma şansım olsaydı cevap verebilirdim sanırm :)
Cikolata
Uyku
Sıcak su torbası
Cikolata
İnternet
Cikolata
Cikolatataaaaa
Resim çiziyorum, müzik dinliyorum tabii ki çikolata yiyorum❤
Net şeyler :) Şarkı dinlemek, çikolata gömmek 🙈 , battaniyeeee...
"Geçecek bütün bunlar geçecekİnanma yalan hepsi sevgilim Aaaah "Manuş baba - Dönersen ıslık çal
Patiklerim, kulaklığım çikolata ve çayımla. Orkidin konforunu yaşıyorum.
Müzik dinleyerek, yemek yiyerek ve rahatça uzanarak.
Ben çikolata yiyip sevmedigim herkese küfür ediyorum çok iyi geliyo
Bilgisayarıma oturup oyun oynar video izler radyo dinlerim dünyadan kendimi soyutlarım
Kendimi motive edecek bir durum görmüyorum ortalıkta
Dokunsan ağlayacak ya da sinirlenecek gibi hissediyorum
Sıcak bir battaniye ve kahvenin telafi edemeyeceği bir durum yok
Regl dönemindeyken booool boool çikolata yiyorum 😊
Yürümeyi seviyorum. Yürüdüğüm zaman terapi gibi geliyor ve ağrılarım geçiyor
İlk bir kaç gün dinlenerek ve çikolata yiyerek geçiyor sonra Orkid benimle olduğu için kulaklığımı takıp işime bakıyorum #banauyar
En rahat kıyafetlerimle ve beni güvende hissettiren Orkid'imle motive oluyorum zaten, bunun için regl dönemimde her şey #banauyar