Edemiyorum. Kalkıp işe gidiyorum. Tatilde olsam regl falan işlemez bana
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla motive falan etmiyorum bis bos yatip hayati sorguluyorum ajsjahhs bide vizeeee haftasiii offff tamda denk geldi :( yani.. tek ortagim cimolata ve film
Müzik, müzik ve müzik.. Dinlendirici müzikler dinleyerek hem gerginliğimi atıyorum hemde motive oluyorum. Fırsat buldukça uyumayı ve dinlenmeyi de ihmal etmiyorum tabi..
Bütün gün uyuyorum karın ağrısından ölüyorum çünkün pofuduk çoraplarımı giyip bataniyenin altına girip en sevdiğim dizileri izliyorum bütün gün meyve tabağıyla tatlıya depo yapıyorum mideme 💯😂
Kızlar Ne Diyor
Sicak kahve, kocaman battaniye dizi ve cikolata😍👌🏻
Tatlıya boğuluyorum ve yalnız kalıp kendime vakit ayırıyorum
çikolata-dondurma ve güzel bir film iyi gelebilir bana :D
Modum düşmüyor, ağrılı geçmiyor ve tripli olmuyorum zaten.
Çok fazla ağrılı geçtiği için kendimi motive edemiyorum ki.
Edemiyorum. Kalkıp işe gidiyorum. Tatilde olsam regl falan işlemez bana
Valla motive falan etmiyorum bis bos yatip hayati sorguluyorum ajsjahhs bide vizeeee haftasiii offff tamda denk geldi :( yani.. tek ortagim cimolata ve film
edemiyorum korkulu kavuşum haline geldi cok agir geciyor ağrıdan hastaneye taşınıyorum ağlıyorum resmen
Orkid #banauyar #orkidyaninda ben her ozel gunumde orkidle motive ediyorum kendimi hem rahat hem koruma acisindan muhtesem iyki var orkid❤
En güzel ve etkili motivasyon kaynağım müzik oluyor. Birde yürüyüş yapmak amaçsızca
Beni genellikle mutlu eden tek sey cikolata oluyor yoksa olmadik seylere sinirlenip agliyorum
Yatıyorum ve kendimi mutlu ettircek şeyler yapıyorum
Regl oldugum günlerin diger günlerden hicbi farki yok🤷♀️
Regl döneminde kendimi motive etmek mi? Mümkün mü buu 😂. Ağlamadan ve ağrısız geçiren var mı cidden
pozitif ol hiç birşey sorun olmaz sen her zmn gül :)
Müzik, müzik ve müzik.. Dinlendirici müzikler dinleyerek hem gerginliğimi atıyorum hemde motive oluyorum. Fırsat buldukça uyumayı ve dinlenmeyi de ihmal etmiyorum tabi..
Bütün gün uyuyorum karın ağrısından ölüyorum çünkün pofuduk çoraplarımı giyip bataniyenin altına girip en sevdiğim dizileri izliyorum bütün gün meyve tabağıyla tatlıya depo yapıyorum mideme 💯😂
Çikolata romantik film ağlamalar kahkahalar çikolata :D
çok duygusal oluyorum herşeye sinirleniyorum. nasıl motive olcam
Benim cok stresli geciyor kandan tiksindigim icin senelerdir bu boyle
Bol bol yemek yiyorum özellikle et aşeriyorum resmen
Biraz yürüyüş, sıcak bir duş ve vazgeçilmez sıcak su torbası ❤️❤️
Valla o günler keşke gelmese diyorum ama kadınlığın devamı için o günler şart
Regl olunca motive oluncak bir durum yok ki cok buyutuyorsunuz yaaa
Ben olmuyorum, bol bol ağlıyorum. Dakika başı çikolata yiyip kilo alıyorum ehehe :)
Çok fazla çikolata yerim ve ağlarım öyle rahatlıyorum
Kesinlikle sıcak yatak ve kaliteli güzel yumuşak bir ped
Dans ediyorum en guzel motivasyon kendini muzigin ritmine birak her turlu muzik #banauyar 🥰🥰
Regl sancım olmuyor. Ihtiyaç duymuyorum. Ruh halim de çok değişmiyor
Bol müzik, egzersiz ve iş yerindeki en iyi performansa odaklanarak