ben motiveyim zatenlk tum ozellikle tamamini yatakta geciririm, film izlerim. bitki cayi ve kahve icerim.. tabi inanilmaz bir abur cubur duskunlugu oluyor
Uyku uyku uyku... arada uyanıp çikolata tabi ki müzik film hayata biraz ara veriyorum yani
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tatlı krizlerine giriyorum ama tatlı yememem lazım o yüzden motive edemiyorum ama orkid de iyi bir marka yani hakkını veriyor daha rahat hissettiriyor hiç yoktan
Kızlar Ne Diyor
Adetim fazla ağrılı olmadığı için o kadar kötü geçmiyor ama çoğunlukla ruh halime göre değişiyor. Kendimi motive etmeye çalışmıyorum
Regl dönemimde sancidan kıvrandığımdan agresif ve mutsuz olurum. Henüz modumu yükseltecek bir seyler bulamadım 😊
barney stinson gibi "challenge accepted" diyorum ve bunu bir zorluk olarak degil, asacagim bir sey olarak goruyorum.
Hiç motive edemiyorum makesef cok kotu oluyoru. Cok mutsuz alingan hep aglamak istiyorum ayrica hayvan gibi yemek yiyorum😞
Motive etmiyorum bir sorum var regl dönemim yaklaşıyor ve göğüslerime dokununca hassas böyle uyarılmış hissediyorum ve cinsellik düşünmem normal mi
Reglin ilk gününde çok ağrım oluyor. İçiyorum bir tane uyku hapı uyuyorym tüm gün uyandığımda ağrım bitmiş oluyor
Çikolata yiyip erkek kölelere eziyet ederek. En çok hırs çıkarmak istediğimiz ve agresif olduğumuz dönem malum :D:D
sıcak su kompressi ve sıcak çikolata iyi gidiyor tabi bir de güzel bir film varsa hava da yağmurluysa tadından yenmez :D
regl dönemlerim de genel de kendimi mutlu etmeye çalışırım bir poşet dolusu çikolata aburcubur alıp yatakta film izlerim ya da müzik dinlerim.
Regl döneminde şarkı dinlemezsem vicdan azabı çekiyormuş gibi zor durumda kalıyorum bu yüzden gönlümce şarkı dinliyorum
Neden motivasyonla ihtiyaç duyuyorsunuz? Bende mi bir anormallik var acaba diğer günlerden farklı geçmiyor hafif bel kasık ağrısı dışında
Regl dönemi motive edilmesi gereken bir dönem mi. Normal zaman işte niye bukadar abartısınız anlamıyorum
Vallaha regl olduğum zamanda hep neseeliyimdir olmadığım zamanda kısacası ayniyim yani o yönden de sansliyimdir
Orkid nerde olursam olayım rahat hissettiriyor zaten. Ee sinir oluyor haliyle onu da sevdiğim yiyecekler ve filmlerle yumuşatıyorum :)
Doyasıya çikolata yiyip en sevdiğim filmleri izliyorumm, insanlarla iletisimden uzak duruyorum cunku cok agresif oluyorum..
ben motiveyim zatenlk tum ozellikle tamamini yatakta geciririm, film izlerim. bitki cayi ve kahve icerim.. tabi inanilmaz bir abur cubur duskunlugu oluyor
Regl dönemimde hareketli kalmak beni daha çok mutlu ediyor ve rahat hareket etmemi sağlayan şey ise Orkid. 💙
Dün regl olmamla birlikte her zaman çantamda bulundurduğum orkid yine hayatımı kurtardı, teşekkürler orkid🙏
Çikolatali kahvem yaninda mis gibi atistirmalik cerezlerim bu ikisi yasadigim aciyi hafifletmemi sagliyorlar
'Geçecek'diyerek kendimi motive ediyorum... Bu kadar basit
Şahsen pek bişey yapmıyorum iki çikolata yiyorum erkek arkadaşıma saldırıyorum baya etkisi oluyor #banauyar
Motive falan yok. Her türlü o sancı çekilecek mi çekilecek. O yüzdeen : Bam bam bam.
Üzülmek ağlamak daraltmak uyumak film ve yemek öyle böyle zaman geçiyor işte
Ben yürüyüş yapıyorum ve rahatlamamı iyi hissetmemi sağlıyor aynı zamanda işlerimi asla aksatmam ve yanımda mutlaka çikolata zulası olur. :) :)
Çikolata banyosu her derde deva, hem fiziksel hem ruhsal acıdan ilaç
Ağlayarak çikolata yiyerek müzik dinleyerek spor yaparak
Hiçbir şekilde motive edemiyorum çünkü çok çok efsane sancım oluyorrrr.
Kendime zaman ayırırım herkese regl olduğumu söyler ve kendimle başbaşayız kalırım kendime değer katarım💋
Uyku uyku uyku... arada uyanıp çikolata tabi ki müzik film hayata biraz ara veriyorum yani
Tatlı krizlerine giriyorum ama tatlı yememem lazım o yüzden motive edemiyorum ama orkid de iyi bir marka yani hakkını veriyor daha rahat hissettiriyor hiç yoktan