• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 2)

Orkid
Orkid Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
283
Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi

Orkid sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.

Kızlar Ne Diyor

672
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • SAVASCI03
    SAVASCI03 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    tatli benim benligim tatli beni ben yapan tatlidir kisacasi cikolataya hucum oluyor ;p

    Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun?
    1
    0 Yorumla
  • iremmms14
    iremmms14 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 37%
    +1 yıl

    Çantada her zaman yedekte tutulan orkid candır :) Beklenmeyen anların kurtarıcısıdır. Süreç içinde ise müzik dinlemekle motive ederim kendimi. Tabi ki çikolata vazgeçilmezim :)

    1
    0 Yorumla
  • Lovegood
    Lovegood Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Bu dönemde en çok zorlandığım şey bitmek tükenmek bilmeyen kramplar ancak yanımda Orkid varsa bu dönemi rahat ve sıkıntısız geçiriyorum Teşekkürler Orkid ✌😊❤

    1
    0 Yorumla
  • Lastiktokalı
    Lastiktokalı Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 79%
    +1 yıl

    Regl dönemi yaklaştığında bana enerji verecek aktivitelere doğru yön değiştiriyorum :D Çünkü hasta gibi hissetmeyi hiç sevmiyorum bu dönemlerde. Güvenliğimi de Orkid sağladığı için her şey #banauyar ♥

    1
    0 Yorumla
  • Melekusk
    Melekusk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 40%
    +1 yıl

    Regl döneminde en güzel motivasyon yeşilik alanda spor yapıp müzik dinlemek 😊

    4
    0 Yorumla
  • dilekya
    dilekya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 43%
    +1 yıl

    Regl dönemindeyken motive olmuyorum. Tıpkı bugünkü gibi. Bok gibiyim ve bitene kadar düzelmeyeceğim.

    4
    1 Yorumla
    • dilekya
      dilekya
      +1 yıl

      Bir de kotex kendimi çiçek gibi hissettiriyor.

      Yorumla
  • thetishera
    thetishera Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 58%
    +1 yıl

    genelde edemiyorum aşırı agresif ters birisi oluyorum o yüzden susuyorum cogunlukla birisine çatmayım diye

    2
    0 Yorumla
  • Serap173
    Serap173 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Benim eskiden 10 gün sürüyordu mide bulantısından yemek de yiyemiyordum işkence gibiydi :( Şimdi daha iyi o yüzden sadece uyuyorum acı geçsin diye ahhaa

    0
    0 Yorumla
  • Tuğçe12335
    Tuğçe12335 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Regli dönemim boyunca orkid hep benim yanimdadir. Zaman içerisinde başka markaların ürünlerini de denedim ve hiçbirinin orkid kadar iyi olmadığını görünce orkid den vazgeçemedim. Orkid yanımda olsun bana yeter. Çok fazla rahatsız olursam herhangi ağrı kesiciye baş vururum. Kendimi yatıştırmak için müzik dinlerim ve o günlerde kulakligimi asla kulağım dan çıkarmam

    0
    0 Yorumla
  • throughthehell
    throughthehell Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Regl dönemim boyunca, sevdiğim şarkılara yöneliyorum. Çok hareketli oluyorum. Hareket etmek beni ağrıdan bir nebze olsun, uzaklaştırıyor. Çikolata vb. şeyleri yemek çok istesem de aşırıya kaçmıyorum. Genellikle meyve tüketiyorum, tatlı ihtiyacımı karşılıyor. Ve sıcak bir duş almaktan da geri kalmıyorum. İnanın, iyi geliyor. Ağrı kesici almaktan da kaçının.

    0
    0 Yorumla
  • Namess
    Namess Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 50%
    +1 yıl

    Regl dönemimi bir sürü çikolata ve kalın kazaklarımla yünlü çoraplarımla geçiriyorummm he birde müzik açıp oynamayı da ihmal etmemm tabikide :D
    #banauyar

    0
    0 Yorumla
  • metalci2
    metalci2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Kendimi mutlu ediyorum en sevdiğim şeyleri alıyorum yatağımda sıcak su torbam ve güzel bir film. Regl dönemi benim için ağrı sızı dışında kendimi mutlu etme zamanı demek👌

    0
    0 Yorumla
  • drunkinthesun
    drunkinthesun Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 64%
    +1 yıl

    Ev, battaniye, sıcak çikolata, çikolata, biraz daha çikolata ve netflix! Ah bir de buna sarılmalık, yatmalık ilgili bir bey eklesek, tadından yenmez! 😹

    0
    0 Yorumla
  • arzumnfl
    arzumnfl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24 , eic 30%
    +1 yıl

    Yerimde durmayı sevmem gune guzel bir kahvaltiyla baslarim muzik esliyinde ustumu giyer makyajimi yapar uniye giderim cikisda arkadaslarla takilir filme falan gideriz))

    0
    0 Yorumla
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    M&M yiyerek :D
    aslında çok büyük değişiklik hissetmiyorum dolayısıyla ekstrem bir şey olmuyor bende. Ama bir gerçek orkid olmayınca konforsuz hissediyorum. Allahtan bir çok ülkede mevcut 🤟🏻

    0
    0 Yorumla
  • Karanlıkgökyüzümsün
    Karanlıkgökyüzümsün Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 57%
    +1 yıl

    Bizde regl dönemi tribi yok mlsf her günüm okul stres bu regl olsamda bişi değiştirmiyor ha arada strese girip yediğim çikolataları saymıyor olma haricinde😂

    0
    0 Yorumla
  • wyattscenee
    wyattscenee Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 66%
    +1 yıl

    Bazen kendimi yerden yere vuruyorum bazen de ya tatlılar yapıyorum ya müzik dinliyorum ya da temizlik yapıyorum. Son zamanlarda yerden yere vuruyorum ama kendimi..

    0
    0 Yorumla
  • Bıkmışcivciv
    Bıkmışcivciv Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 84%
    +1 yıl

    Regl doneminde kendimi motive edemiyorum yüzümdeki cikan sivilceler yüzünden. Sivilceler gecene kadar tekrsr regl oluyorum yani kisacasi hic geçmiyor ve ozguvensiz hissediyorum

    0
    0 Yorumla
  • bikadehpapatya
    bikadehpapatya Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27 , eic 61%
    +1 yıl

    ilk gun ozellikle tamamini yatakta geciririm, film izlerim. bitki cayi ve kahve icerim.. tabi inanilmaz bir abur cubur duskunlugu oluyor ama bitki caylariyla bastirmaya calisiyorum:D

    0
    0 Yorumla
  • Pskptkzz
    Pskptkzz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çikolata ve kendime sürekli bne en iyiisiyim diyorum yoksam valla çevremde ki kızlar a Allah yardımcısı olsun

    2
    0 Yorumla
  • Mirayimsiiii
    Mirayimsiiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sabah Sıcacık bir duş , sonra güzel bir kahvaltı , tüm günüm kendimi şımartarak geçmeli #banauyar tabi bu çoğu zaman mümkün olmuyor , özel günlerimde bazen koşturmaca geçebiliyor 🙈

    0
    0 Yorumla
  • MaYatm
    MaYatm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Film izlerim ve bol bol şekerli cay ıcerım cıkoşatayıda ihmal etmem moralimi yüksek tutar tavsiye ederim kızlar

    1
    0 Yorumla
  • SeneyeDeGiyersin
    SeneyeDeGiyersin Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 86%
    +1 yıl

    Motive etmiyorum. Kendimi karantina altına almayı uygun görüyorum. Sekiz günlüğüne yaşamdan kopuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Sadistmelek
    Sadistmelek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Sıcak tutacak şeyler giyerek spor yaparak voleybol ( orkid kullanıyorum sızdırmıyor o yüzden ) zamanım geçiyor ve eğleniyorum tatlı yiyorum.😊🌺

    1
    0 Yorumla
  • hemşirebiri
    hemşirebiri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 53%
    +1 yıl

    Orkid le günüm her daim güzel ve güvenilir geçiyor genelde içimde hiçbir kuşkum olmuyor rahat yapısıyla rahatsız da olmuyorum 💐

    1
    0 Yorumla
  • 4-hesapsiz
    4-hesapsiz Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    Ne aksatmaması yahu? 2 gün bilincim kapalı uyuyorum ben. O günler kimseyle ne görüşürüm ne iki çift kelam ederim. Neye motive edicem hem, uyumaya mı yoksa nasıl daha iyi acı çekerime mi?

    0
    0 Yorumla
  • alinasakt
    alinasakt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    motive edemeyecek kadar ağrılı geçmişti son dönemim. normal de neyse ki 3 gün sürdüğü için ha bitti ha biteek diye motive ediyorum :D

    1
    0 Yorumla
  • mor1ll
    mor1ll Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24 , eic 50%
    +1 yıl

    sadece yatıyorum. uzanmak ve dizi izlemek paha biçilemez.

    2
    0 Yorumla
  • Venusikizler
    Venusikizler Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 45%
    +1 yıl

    Etmiyorum, yatağımın köşesinde cenin pozisyonunda ağlıyorum, duygusal müzikler dinleyerek

    2
    0 Yorumla
  • musiclower
    musiclower Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    Cikolataaaaaaaaa aşk aşk aşk aşk kalp kalp kalp kalp 💓💓💓😜😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Daha fazla (612)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Bu gönderiyi Instagram'da gör

Orkid Türkiye (@orkidturkiye)'in paylaştığı bir gönderi

Benzer Sorular

Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası'nda cesaret zamanı! Öz güvenli nesiller için sporun önemi... 369 cevap verildi
Regl günlerinde hassas koruma, ekonomik fiyat! Ped seçiminde önceliklerin neler? 595 cevap verildi
Kız çocukları okula devam etsin diye elimizden geleni yapıyoruz! Okula Devam Projesi’ne nasıl... 457 cevap verildi
Sevgililer Günü regl dönemiyle çakışanlar buraya: 14 Şubat’ta ihtiyacın olan hareket özgürlüğü... 407 cevap verildi
Kızların ergenlik döneminde spora devam edebilmeleri için nasıl destek olacağını biliyor musun? 466 cevap verildi
Özel günlerde uykularını koruma altına al! Daha iyi uyku ile güne daha iyi başlamak için neler... 483 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨