Çantada her zaman yedekte tutulan orkid candır :) Beklenmeyen anların kurtarıcısıdır. Süreç içinde ise müzik dinlemekle motive ederim kendimi. Tabi ki çikolata vazgeçilmezim :)
Bu dönemde en çok zorlandığım şey bitmek tükenmek bilmeyen kramplar ancak yanımda Orkid varsa bu dönemi rahat ve sıkıntısız geçiriyorum Teşekkürler Orkid ✌😊❤
Regl dönemi yaklaştığında bana enerji verecek aktivitelere doğru yön değiştiriyorum :D Çünkü hasta gibi hissetmeyi hiç sevmiyorum bu dönemlerde. Güvenliğimi de Orkid sağladığı için her şey #banauyar ♥
Benim eskiden 10 gün sürüyordu mide bulantısından yemek de yiyemiyordum işkence gibiydi :( Şimdi daha iyi o yüzden sadece uyuyorum acı geçsin diye ahhaa
Regli dönemim boyunca orkid hep benim yanimdadir. Zaman içerisinde başka markaların ürünlerini de denedim ve hiçbirinin orkid kadar iyi olmadığını görünce orkid den vazgeçemedim. Orkid yanımda olsun bana yeter. Çok fazla rahatsız olursam herhangi ağrı kesiciye baş vururum. Kendimi yatıştırmak için müzik dinlerim ve o günlerde kulakligimi asla kulağım dan çıkarmam
Regl dönemim boyunca, sevdiğim şarkılara yöneliyorum. Çok hareketli oluyorum. Hareket etmek beni ağrıdan bir nebze olsun, uzaklaştırıyor. Çikolata vb. şeyleri yemek çok istesem de aşırıya kaçmıyorum. Genellikle meyve tüketiyorum, tatlı ihtiyacımı karşılıyor. Ve sıcak bir duş almaktan da geri kalmıyorum. İnanın, iyi geliyor. Ağrı kesici almaktan da kaçının.
Regl dönemimi bir sürü çikolata ve kalın kazaklarımla yünlü çoraplarımla geçiriyorummm he birde müzik açıp oynamayı da ihmal etmemm tabikide :D #banauyar
Kendimi mutlu ediyorum en sevdiğim şeyleri alıyorum yatağımda sıcak su torbam ve güzel bir film. Regl dönemi benim için ağrı sızı dışında kendimi mutlu etme zamanı demek👌
Ev, battaniye, sıcak çikolata, çikolata, biraz daha çikolata ve netflix! Ah bir de buna sarılmalık, yatmalık ilgili bir bey eklesek, tadından yenmez! 😹
M&M yiyerek :D aslında çok büyük değişiklik hissetmiyorum dolayısıyla ekstrem bir şey olmuyor bende. Ama bir gerçek orkid olmayınca konforsuz hissediyorum. Allahtan bir çok ülkede mevcut 🤟🏻
Bizde regl dönemi tribi yok mlsf her günüm okul stres bu regl olsamda bişi değiştirmiyor ha arada strese girip yediğim çikolataları saymıyor olma haricinde😂
Bazen kendimi yerden yere vuruyorum bazen de ya tatlılar yapıyorum ya müzik dinliyorum ya da temizlik yapıyorum. Son zamanlarda yerden yere vuruyorum ama kendimi..
ilk gun ozellikle tamamini yatakta geciririm, film izlerim. bitki cayi ve kahve icerim.. tabi inanilmaz bir abur cubur duskunlugu oluyor ama bitki caylariyla bastirmaya calisiyorum:D
Sabah Sıcacık bir duş , sonra güzel bir kahvaltı , tüm günüm kendimi şımartarak geçmeli #banauyar tabi bu çoğu zaman mümkün olmuyor , özel günlerimde bazen koşturmaca geçebiliyor 🙈
Ne aksatmaması yahu? 2 gün bilincim kapalı uyuyorum ben. O günler kimseyle ne görüşürüm ne iki çift kelam ederim. Neye motive edicem hem, uyumaya mı yoksa nasıl daha iyi acı çekerime mi?
Kızlar Ne Diyor
tatli benim benligim tatli beni ben yapan tatlidir kisacasi cikolataya hucum oluyor ;p
Çantada her zaman yedekte tutulan orkid candır :) Beklenmeyen anların kurtarıcısıdır. Süreç içinde ise müzik dinlemekle motive ederim kendimi. Tabi ki çikolata vazgeçilmezim :)
Bu dönemde en çok zorlandığım şey bitmek tükenmek bilmeyen kramplar ancak yanımda Orkid varsa bu dönemi rahat ve sıkıntısız geçiriyorum Teşekkürler Orkid ✌😊❤
Regl dönemi yaklaştığında bana enerji verecek aktivitelere doğru yön değiştiriyorum :D Çünkü hasta gibi hissetmeyi hiç sevmiyorum bu dönemlerde. Güvenliğimi de Orkid sağladığı için her şey #banauyar ♥
Regl döneminde en güzel motivasyon yeşilik alanda spor yapıp müzik dinlemek 😊
Regl dönemindeyken motive olmuyorum. Tıpkı bugünkü gibi. Bok gibiyim ve bitene kadar düzelmeyeceğim.
Bir de kotex kendimi çiçek gibi hissettiriyor.
genelde edemiyorum aşırı agresif ters birisi oluyorum o yüzden susuyorum cogunlukla birisine çatmayım diye
Benim eskiden 10 gün sürüyordu mide bulantısından yemek de yiyemiyordum işkence gibiydi :( Şimdi daha iyi o yüzden sadece uyuyorum acı geçsin diye ahhaa
Regli dönemim boyunca orkid hep benim yanimdadir. Zaman içerisinde başka markaların ürünlerini de denedim ve hiçbirinin orkid kadar iyi olmadığını görünce orkid den vazgeçemedim. Orkid yanımda olsun bana yeter. Çok fazla rahatsız olursam herhangi ağrı kesiciye baş vururum. Kendimi yatıştırmak için müzik dinlerim ve o günlerde kulakligimi asla kulağım dan çıkarmam
Regl dönemim boyunca, sevdiğim şarkılara yöneliyorum. Çok hareketli oluyorum. Hareket etmek beni ağrıdan bir nebze olsun, uzaklaştırıyor. Çikolata vb. şeyleri yemek çok istesem de aşırıya kaçmıyorum. Genellikle meyve tüketiyorum, tatlı ihtiyacımı karşılıyor. Ve sıcak bir duş almaktan da geri kalmıyorum. İnanın, iyi geliyor. Ağrı kesici almaktan da kaçının.
Regl dönemimi bir sürü çikolata ve kalın kazaklarımla yünlü çoraplarımla geçiriyorummm he birde müzik açıp oynamayı da ihmal etmemm tabikide :D
#banauyar
Kendimi mutlu ediyorum en sevdiğim şeyleri alıyorum yatağımda sıcak su torbam ve güzel bir film. Regl dönemi benim için ağrı sızı dışında kendimi mutlu etme zamanı demek👌
Ev, battaniye, sıcak çikolata, çikolata, biraz daha çikolata ve netflix! Ah bir de buna sarılmalık, yatmalık ilgili bir bey eklesek, tadından yenmez! 😹
Yerimde durmayı sevmem gune guzel bir kahvaltiyla baslarim muzik esliyinde ustumu giyer makyajimi yapar uniye giderim cikisda arkadaslarla takilir filme falan gideriz))
M&M yiyerek :D
aslında çok büyük değişiklik hissetmiyorum dolayısıyla ekstrem bir şey olmuyor bende. Ama bir gerçek orkid olmayınca konforsuz hissediyorum. Allahtan bir çok ülkede mevcut 🤟🏻
Bizde regl dönemi tribi yok mlsf her günüm okul stres bu regl olsamda bişi değiştirmiyor ha arada strese girip yediğim çikolataları saymıyor olma haricinde😂
Bazen kendimi yerden yere vuruyorum bazen de ya tatlılar yapıyorum ya müzik dinliyorum ya da temizlik yapıyorum. Son zamanlarda yerden yere vuruyorum ama kendimi..
Regl doneminde kendimi motive edemiyorum yüzümdeki cikan sivilceler yüzünden. Sivilceler gecene kadar tekrsr regl oluyorum yani kisacasi hic geçmiyor ve ozguvensiz hissediyorum
ilk gun ozellikle tamamini yatakta geciririm, film izlerim. bitki cayi ve kahve icerim.. tabi inanilmaz bir abur cubur duskunlugu oluyor ama bitki caylariyla bastirmaya calisiyorum:D
Çikolata ve kendime sürekli bne en iyiisiyim diyorum yoksam valla çevremde ki kızlar a Allah yardımcısı olsun
Sabah Sıcacık bir duş , sonra güzel bir kahvaltı , tüm günüm kendimi şımartarak geçmeli #banauyar tabi bu çoğu zaman mümkün olmuyor , özel günlerimde bazen koşturmaca geçebiliyor 🙈
Film izlerim ve bol bol şekerli cay ıcerım cıkoşatayıda ihmal etmem moralimi yüksek tutar tavsiye ederim kızlar
Motive etmiyorum. Kendimi karantina altına almayı uygun görüyorum. Sekiz günlüğüne yaşamdan kopuyorum.
Sıcak tutacak şeyler giyerek spor yaparak voleybol ( orkid kullanıyorum sızdırmıyor o yüzden ) zamanım geçiyor ve eğleniyorum tatlı yiyorum.😊🌺
Orkid le günüm her daim güzel ve güvenilir geçiyor genelde içimde hiçbir kuşkum olmuyor rahat yapısıyla rahatsız da olmuyorum 💐
Ne aksatmaması yahu? 2 gün bilincim kapalı uyuyorum ben. O günler kimseyle ne görüşürüm ne iki çift kelam ederim. Neye motive edicem hem, uyumaya mı yoksa nasıl daha iyi acı çekerime mi?
motive edemeyecek kadar ağrılı geçmişti son dönemim. normal de neyse ki 3 gün sürdüğü için ha bitti ha biteek diye motive ediyorum :D
sadece yatıyorum. uzanmak ve dizi izlemek paha biçilemez.
Etmiyorum, yatağımın köşesinde cenin pozisyonunda ağlıyorum, duygusal müzikler dinleyerek
Cikolataaaaaaaaa aşk aşk aşk aşk kalp kalp kalp kalp 💓💓💓😜😂😂