Özel Günler & Hijyen Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 15) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 283 Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
3_nmtnh Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 31% +1 yıl Yaşıyorum öyle dümdük. Özel bir şey yok. 0 0 Yorumla
Madambovvaryy Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 47% +1 yıl Motive olamıyorum geçecek diyip duruyorum 0 0 Yorumla
mekanınsahibinil Takip Et Master Yaş: 33 , eic 69% +1 yıl Abur cubur ve bol yatışla kendimi şımartarak 0 0 Yorumla
Storys_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 32% +1 yıl film izliyorum ve tabi ki cips çikolata :D 0 0 Yorumla
Mrsgizlice Takip Et Xper 2 Yaş: 25 , eic 31% +1 yıl Şerbetli sütlü bir önemi yok bence 👼😅 0 0 Yorumla
_SuUu__ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 48% +1 yıl Demir hapı + kanamayı hafif durduran hap ile 0 0 Yorumla
nickkullanıcı Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 62% +1 yıl Hiçbir şey yapamam uyurum artık akşama kadar 0 0 Yorumla
selamcocukadam Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 47% +1 yıl Etmiyorum, dünyanın en agresif insanı oluyorum 😂 0 0 Yorumla
karameleeeek Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Geçecek geçti diye diye günleri geçiriyorum valla 0 0 Yorumla
kırgınprensess Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Müzik dinleyerek ve sevdiğim şeyleri yiyerek 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Çikolata delisi olarak görüyorum
Yaşıyorum öyle dümdük. Özel bir şey yok.
Motive olamıyorum geçecek diyip duruyorum
Oldukça tatlı şeyler yiyerek 😜
Abur cubur ve bol yatışla kendimi şımartarak
Ağlayarak ya da birilerine kızarak 🙁
Ağrı kesiciler mecburen...
hiçbir şey. geçmesini bekliyorum öylece
film izliyorum ve tabi ki cips çikolata :D
çikolata ile tabiki de :)
Çikolata yemeden olmaz..😅🍫🤭
Şerbetli sütlü bir önemi yok bence 👼😅
Hep yatıyorum, sürekli uyumak istiyorum
Demir hapı + kanamayı hafif durduran hap ile
Hiçbir şey yapamam uyurum artık akşama kadar
Etmiyorum, dünyanın en agresif insanı oluyorum 😂
Sevgilim beni motive ediyor
Spor yapmak her zaman #banauyar 🤞
Muayyen gün..
Özel gün..
🙂🙂
Muzik dizi izlemek ve tatli yemek😂
etmiyorum regl sancimda yok
Geçecek geçti diye diye günleri geçiriyorum valla
Edemiyorum... Sürekli depresif, mutsuzum.
Kontrol edemiyorum ki motive edebiliyim
Çikolata ile motive oluyorum :)😋
Başka sorunlarım reglin üstüne geliyo sağolsun
Müzik dinleyerek ve sevdiğim şeyleri yiyerek
Önce ılık bir duş alıp evdd keyfime bakarak 😎
Müzik ve TV ve PC ve yt ve ig
Cikolata yiyiyorum fistikli