Özel Günler & Hijyen Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 14) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 283 Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
elaakocogulu Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 70% +1 yıl Bol bol agri kesici hap aliyorum anca oyle 0 0 Yorumla
Yasminn006 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 40% +1 yıl Bol bol müzik dinleyip çikolata yiyorum 🙋 0 0 Yorumla
Naberbebeyim Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Film😍müzik🎧best friend👫yemeklerle beybi 0 0 Yorumla
huzunluponcik604 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 , eic 34% +1 yıl 1. si uyuyarak 2. si ağlayarak 3. çikolata yiyerek 0 0 Yorumla
Melis3427 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 48% +1 yıl Müzik dinliyorum, geziyorum, eğleniyorum yani 😊😊 0 0 Yorumla
azraaaxq Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 51% +1 yıl Çikolata yiyerek kendimi motive ediyorum dlwkwnd 0 0 Yorumla
bluedeepadope Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 53% +1 yıl kendimi çikolata ile kandırıyorum :D 0 0 Yorumla
slmozly Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 74% +1 yıl Uyumak olabilirdi mesela çalışmıyor olsam :) 0 0 Yorumla
asyacim33 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 42% +1 yıl Özel Günler & Hijyen konusunda 310 cevap paylaştı. uykuyla ve kendimi sıcak tutmakla 0 0 Yorumla
Betül_aru Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 54% +1 yıl Çikolata, sıcak su torbası ve müzik (: 0 0 Yorumla
Katty_94 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 37% +1 yıl Herkes gibi çikolata atıştırmalık şeyler vs 0 0 Yorumla
helenaa45 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 45% +1 yıl Edemiyorum bitse de kurtulsam kafasındayım. 0 0 Yorumla
Histercümani Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 50% +1 yıl Edemem edilmeyi beklerim çizgimiz budur.. 0 0 Yorumla
Plumpblackberry Takip Et Xper 3 Yaş: 25 , eic 38% +1 yıl Genelde abur cubur yerim, unutturuyor 0 0 Yorumla
ahuyucel Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 38% +1 yıl her ay olan bir şey abartılacak bir şey yok 0 0 Yorumla
minikkkelebek Takip Et Xper 3 Yaş: 31 , eic 50% +1 yıl Benim için diğer günlerden farksız 0 0 Yorumla
Epope_glcn Takip Et Xper 5 Yaş: 39 , eic 38% +1 yıl Sıcak çikolata + kitap 😻 iyi hissettiriyor 0 0 Yorumla
Gizlicift3435 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Bol tatlı sıcaklık ve huzurlu ortam 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Bol bol agri kesici hap aliyorum anca oyle
Bol bol müzik dinleyip çikolata yiyorum 🙋
Film😍müzik🎧best friend👫yemeklerle beybi
1. si uyuyarak 2. si ağlayarak 3. çikolata yiyerek
Müzik dinliyorum, geziyorum, eğleniyorum yani 😊😊
Çikolata yiyerek kendimi motive ediyorum dlwkwnd
Müzik dinleyerek. Tatlı yiyerek.
kendimi çikolata ile kandırıyorum :D
Edemiyorum kii ne motivesi
Uyumak olabilirdi mesela çalışmıyor olsam :)
Genelde ptt pijama terlik televizyon
uykuyla ve kendimi sıcak tutmakla
Yaparsin sen dayan diyorum
tatlı veya yeşil çay uygundur
Çikolata, müzik ve sıcacık çay
Çikolata, sıcak su torbası ve müzik (:
Herkes gibi çikolata atıştırmalık şeyler vs
Edemiyorum bitse de kurtulsam kafasındayım.
Edemem edilmeyi beklerim çizgimiz budur..
Orkid çok güzel iyi bence olmuş bu teşekkür ederim çok iyi
en güçlü motive kaynağım müziktir
Genelde abur cubur yerim, unutturuyor
her ay olan bir şey abartılacak bir şey yok
film izleyerek bir de çilekle.
Edemiyorum :D o beni kontrol ediyor
Kendimi motive etmiyorum.
Benim için diğer günlerden farksız
Sıcak çikolata + kitap 😻 iyi hissettiriyor
Hiçbir şekilde motive edemiyorum
Bol tatlı sıcaklık ve huzurlu ortam