Özel Günler & Hijyen Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 12) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 283 Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Elagözlü7575 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Müzik dinliyorum sevdiğim şeyleri yiyorum genelde 1 0 Yorumla
mumaleviilekedi Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 76% +1 yıl Motive etmemi gerektirecek bir durum yaşamıyorum. 1 0 Yorumla
iameliiff Takip Et Xper 2 Yaş: 27 , eic 32% +1 yıl Bol bol çikolata yiyorum mutluluk veriyo 1 0 Yorumla
senanur_olgun Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 36% +1 yıl yatarak daha çok bazense kitap okuyarak 1 0 Yorumla
sorarımcevaplarım Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Edemiyorum ağır depresyondayım hep mutsuzum ya 1 0 Yorumla
_incitanesi_ Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 32% +1 yıl Çikolata yiyerek uyuyarak gergin oluyorum 1 0 Yorumla
NurAtabey Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 61% +1 yıl Sevgilime sataşıyorum ve çilekli pasta 1 0 Yorumla
bilmengereklimi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 77% +1 yıl Genelde 4-5 çaklıt gömerim tek seferde 1 0 Yorumla
iLaydaaa35 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 31% +1 yıl En yakin arkadasima kufur ediyorum xd 1 0 Yorumla
Heyyeter Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 35% +1 yıl Bak yazıyorum iyi oku Çiiiikooolaaataaaa 👄 1 0 Yorumla
DuygusuzCevriye Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 62% +1 yıl Regl iken beni hiçbir şey motive etmiyor 1 0 Yorumla
gamzesizvampirr Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 58% +1 yıl uyuyarak motive ediyorum jgoekjhgıeg 1 0 Yorumla
VeeeCeren-12 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 36% +1 yıl Bugünlerde bitecek sabret ceren diyorum 1 0 Yorumla
Özlemm000 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 , eic 44% +1 yıl tatlinin , cikolatanin dibine vurarak 😊 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Yatakla bağlanıyoruz birbirimize 😂
Allahım canımı al diyerek
Kadın olduğumu hissediyorum
Müzik dinliyorum sevdiğim şeyleri yiyorum genelde
Motive etmemi gerektirecek bir durum yaşamıyorum.
ağlarım çözüm yok o acıya
Bol bol çikolata yiyorum mutluluk veriyo
regl olmadığımı düşünerek..
yatarak daha çok bazense kitap okuyarak
Edemiyorum ağır depresyondayım hep mutsuzum ya
Çikolata yiyerek uyuyarak gergin oluyorum
kesinlikle çikolata ve dannss
Sevgilime sataşıyorum ve çilekli pasta
Regl pıhtılaşma neden olur
Genelde 4-5 çaklıt gömerim tek seferde
En yakin arkadasima kufur ediyorum xd
Tüm gün yatarak ve tıkınarak 😒😒
Çikolata yiyom ağlıyom. harika ikili
Motive edecek gücüm dahi yok
Bak yazıyorum iyi oku Çiiiikooolaaataaaa 👄
Etmiyorum yatiyorum sadece
Temizlikle falan uğraşarak
Regl iken beni hiçbir şey motive etmiyor
uyuyarak motive ediyorum jgoekjhgıeg
Uyuyarak ksşajdlksşdlwşkdşaöz
Etrafımdakilere bagırarak
Sıcak su torbasi + orkid + çikolata 😂
Bugünlerde bitecek sabret ceren diyorum
tatlinin , cikolatanin dibine vurarak 😊
Çikolata yiyerek özellikle profiterol