Özel Günler & Hijyen Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? (Sayfa 10) Orkid Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 283 Regl dönemi boyunca kendini nasıl motive ediyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
Ejderyaden Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Hiçbir şekilde ne bir acı ne de stres yaşıyorum hissetmiyorum bile regli olduğumu 👌 ama çikolataya hayır diyemiyorum 0 0 Yorumla
Superwomen19 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl O dönemlerinde kendimi yemeğe vuruyorum desem yeridir. Ellerimle önüme gelen herseyi yiyorum. #banauyar 0 0 Yorumla
sdeeunl Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Eğer karnım ağrıyorsa battaniyem ve sıcak su torbam yanımda hazır oluyor kapatıyorum perdelerimi film izliyorum bu beni aşırı rahatlatıyor 0 0 Yorumla
iremcikk00 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Sütlü tatlılar , çikolata , sıcak su torbası , ağrı kesici ve dikkatimi ağrımdan alıp odaklayacak güzel filmler izliyorm ve birde uyku 0 0 Yorumla
içimizdenbirileri Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl nasıl mı motive oluyorum?sütlü çikolatabademli çikolatabeyaz çikolatafıstıklı çikolatafıstıklı bademli çikolatadhdnjkskds 0 0 Yorumla
yasooo333 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Vallahi en iyi motivasyonumu orkid'in o yumuşacık ve saglikli pedlerini kullanarak geçiriyorum ilk gün agrisi dısında inanilmaz rahat ve ekonomik 0 0 Yorumla
Tartarros Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Hormonların açığa çıkardı tutkuyla dans edip resim yapıyorum 1 0 Yorumla
kalbimin_sahibi Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ergen şarkıları dinleyerek çikolata tatlı yiyerek anca kendime gelebiliyorum 0 0 Yorumla
dygszaa Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Çikolata kahve pijama yatak dörtlüsü beni çok mutlu ediyor 0 0 Yorumla
Ballıkss Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Regli dönemin gayet sakin geçiyor rutin hayatıma kaldığım yerden devam 😊 0 0 Yorumla
suna1626161617 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Regl döneminde en güçlü motivasyonKaynagim müziktir müzik olmadan keyfim yerine gelmez 1 0 Yorumla
allleeyna Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl tatlı, uyku ve su torbası birazcık ta ilgi isteyerek jsjsj 1 0 Yorumla
aygun00777 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Hiç bir şey yapmiyorum. Lanet olası dünya lanet olasi hayat diye somurtuyorum 1 0 Yorumla
Dogasevgisi Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Ilık bir duş şampuan duş jeli pijama ile rahatlıyorum 1 0 Yorumla
NuurX Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Kesinlikle çikolata yiyerek mükemmel bir şey çikolata aşırı güzel iyi ki var 1 0 Yorumla
Duygu161 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Bir ortama girdiğimde ışıl ışıl parladığımı ve herkesin bana baktığını hayal ediyorum 1 0 Yorumla
_-_GaDu_-_ Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Ev ahalisini de delirterek geçiriyoruz bu dönemi.🤗🤣🤗 1 0 Yorumla
heidi233 Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl hiç birşey yapasım gelmiyor çok sinirli oluyorum genelde :( 1 0 Yorumla
İsimsizzzzxxxx Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Eskiden yemek yiyerek fakat şimdi diyetteyim ayrıca çok spor yapıyorum o yüzden olmuyorum 0 0 Yorumla
cerenecrinceren1921 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Dizi izliyorum genelde üzgün olduğum zamanlarda dizi izlerim iyi geliypr ya 0 0 Yorumla
sadeceMina Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Dans ediyorum ve mutluluk geliyor ama genel olarak hep huysuz keyifsiz oluyorum 0 0 Yorumla
Deeryn Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Regl zamanında her zaman eglenceli şarkılar dinleyerek ve dans ederek kendimi motive ediyorum 0 0 Yorumla
Gayekul Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bittterrr çikolata olmazsa olmazlarim arasında nettt 0 0 Yorumla
Aysegül383 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Müzik ve kavga birileriyle kavga edince fena motive oluyorum 😂😂 0 0 Yorumla
Gizelbus Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Boş kalamıyorum ki kendimi motive edeyim reglim işine bakıyor ben kendi işime 0 0 Yorumla
caglalux Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Cikolata yemek ve film izlemek mukemmel aktivite :D 0 0 Yorumla
LeonDew Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ailemden ilgi alarak, battaniyeye sarınıp yatarak ve tatlı yiyerek iyi oluyorum :) 0 0 Yorumla
pembehayalim Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Esim ugraslarla moyive ediyordu. Stresten uzak olmak lazim 0 1 Yorumla pembehayalim +1 yıl Bu arada eşim adina yazdim Yorumla
Hudeyalho Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Mutsuz herşeyden ve herkesden uzak yanlız yetiyor bana 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Hiçbir şekilde ne bir acı ne de stres yaşıyorum hissetmiyorum bile regli olduğumu 👌 ama çikolataya hayır diyemiyorum
O dönemlerinde kendimi yemeğe vuruyorum desem yeridir. Ellerimle önüme gelen herseyi yiyorum. #banauyar
Eğer karnım ağrıyorsa battaniyem ve sıcak su torbam yanımda hazır oluyor kapatıyorum perdelerimi film izliyorum bu beni aşırı rahatlatıyor
Sütlü tatlılar , çikolata , sıcak su torbası , ağrı kesici ve dikkatimi ağrımdan alıp odaklayacak güzel filmler izliyorm ve birde uyku
nasıl mı motive oluyorum?
sütlü çikolata
bademli çikolata
beyaz çikolata
fıstıklı çikolata
fıstıklı bademli çikolatadhdnjkskds
Vallahi en iyi motivasyonumu orkid'in o yumuşacık ve saglikli pedlerini kullanarak geçiriyorum ilk gün agrisi dısında inanilmaz rahat ve ekonomik
Hormonların açığa çıkardı tutkuyla dans edip resim yapıyorum
Ergen şarkıları dinleyerek çikolata tatlı yiyerek anca kendime gelebiliyorum
Çikolata kahve pijama yatak dörtlüsü beni çok mutlu ediyor
Regli dönemin gayet sakin geçiyor rutin hayatıma kaldığım yerden devam 😊
Regl döneminde en güçlü motivasyonKaynagim müziktir müzik olmadan keyfim yerine gelmez
tatlı, uyku ve su torbası birazcık ta ilgi isteyerek jsjsj
Hiç bir şey yapmiyorum. Lanet olası dünya lanet olasi hayat diye somurtuyorum
Ilık bir duş şampuan duş jeli pijama ile rahatlıyorum
Kesinlikle çikolata yiyerek mükemmel bir şey çikolata aşırı güzel iyi ki var
Bir ortama girdiğimde ışıl ışıl parladığımı ve herkesin bana baktığını hayal ediyorum
Ev ahalisini de delirterek geçiriyoruz bu dönemi.🤗🤣🤗
hiç birşey yapasım gelmiyor çok sinirli oluyorum genelde :(
Kendime bol bol çikolata ısmrlıyorm dkdkdkdkkd🧚♀️🍫
Eskiden yemek yiyerek fakat şimdi diyetteyim ayrıca çok spor yapıyorum o yüzden olmuyorum
Dizi izliyorum genelde üzgün olduğum zamanlarda dizi izlerim iyi geliypr ya
Dans ediyorum ve mutluluk geliyor ama genel olarak hep huysuz keyifsiz oluyorum
Regl zamanında her zaman eglenceli şarkılar dinleyerek ve dans ederek kendimi motive ediyorum
Bittterrr çikolata olmazsa olmazlarim arasında nettt
Müzik ve kavga birileriyle kavga edince fena motive oluyorum 😂😂
Boş kalamıyorum ki kendimi motive edeyim reglim işine bakıyor ben kendi işime
Cikolata yemek ve film izlemek mukemmel aktivite :D
Ailemden ilgi alarak, battaniyeye sarınıp yatarak ve tatlı yiyerek iyi oluyorum :)
Esim ugraslarla moyive ediyordu. Stresten uzak olmak lazim
Bu arada eşim adina yazdim
Mutsuz herşeyden ve herkesden uzak yanlız yetiyor bana