Merhaba kızlar ,
Her ay hepimiz regl oluyoruz. Kimimiz bu konularda çok şanslı çünkü bu süreci hiç ağrısız , sıkıntısız atlatıyor.🤷♀️
Ama kimileri de aynı benim gibi ağrılar içerisinde kıvrana kıvrana geçiriyor.🤦♀️
Ee asabiliğimizin tutması , çikolata krizlerine girmemizde cabası...😏

Bizler için çok ağrılı geçen bu regl sürecini nasıl daha hafif atlatırız araştırdım.
Gelin beraber bakalım ;🧚♀️
1- Sıcak su torbası🌺

Evet , hepimiz biliyoruz bunu belki ama gene de bilmeyenler için yazıyorum.
Karnınızda ağrıyan yere sıcak su torbası ya da orayı sıcak tutacak birşeyler koyarak ağrıyı hafifletebilirsiniz.
2- Maydanoz suyu

Maydanoz suyunun adet söktürücü olduğunu biliyoruz.
Ama aynı zamanda maydanoz suyu adet sancıları içinde bir tedavi niteliğinde.
3- Ayak ve bacakları sıcak tutmak🧦

Ayaklarımızı ve bacaklarımızı sıcak tuttuğumuzda ağrılarımızda azalıyor.
Özellikle ayakları sıcak tutmaya çok dikkat etmemiz lazım.
4- Diyet listesi🍵

Adet sancılarımızdan kurtulmak istiyorsak E , B vitamini ve omega 3 kullanırsak adet sancılarının azaldığı tespit edilmiş.
5- Çikolata sepeti🍫

Çikolatasız regl olmaz. Krize girdikçe bir adet çikolata yersek hem psikolojik rahatlarız hemde reglimiz daha rahat geçer 🤩
Bol çikolatalı ve daha az ağrılı regliler geçirirsiniz umarım ❣
Sağlıcakla kalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
regl günlerinde çikolata galp bne
galp bne ne demek anlayamadım
Çok zor ver sıkıntıılı geçiyor yaaaa
Sağol bilgiler için teşekkürler
Erkekler Ne Diyor
Yuh be kız emek verip paylaşmış kimse görüşe gelmemiş manyaklar 😁
Ellerine sağlık 🌷
Haha teşekkür ederim 😍
En önemlisi regl döneminde eskisinden daha çok ilgi anlayış ve hoş görülü olmak lazım 🤗
çok geçmiş olsun tüyolar işe yarar umarım