
Regl ağrıları çoğu kadının şüphesiz ki en kötü imtihanı. Gelse bir dert, gelmese bir dert diyebiliriz. Benim regl dönemlerim çok ağrılı ve çok ağır geçiyor. Bazen içtiğim ağrı kesiciler bile işe yaramıyor. Benim gibi olan kişilere özel tarifimi vereceğim. Bilenleriniz de vardır belki, tamamen iyi niyetle paylaşacağım. Uzun zamandır Bence hazırlamadım, kim uğraşır diyerekten... Ama bu Bencemi sizin için hazırlıyorum kızlar. ❤️
Yapılışı;

Sadece sekiz tane küp şekeri, ya da sekiz çay kaşığı toz şekeri büyük bir kupa bardağına veya fincana koyun.

Bir cezvede suyu kaynatın.

Kaynatmış olduğunuz suyu şeker koyduğunuz bardağın üzerine dökün. İşte şerbetiniz hazır.
Ben bu şerbeti midem ağrıdığı zaman da içiyorum. Çok hızlı süreçte ağrılarımı ya tamamen yok ediyor, ya da en az seviyeye indiriyor. Deneyin, denettirin kızlar. Biz en çok birlik olduğumuz zaman güzeliz. 🌻🦄🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer