Regl dönemi birçok kadın için oldukça zor gibi geçiyor. Hatta bazılarına eziyet gibi geliyor. Şimdi size regl için içinizi biraz daha rahatlatacak bilgiler vermek istiyorum.
Regl gerekli bir döngü müdür?

Evet, çünkü regl döneminin her ne kadar zor ve olumsuz yönleri olsa da genel manada kadın sağlığına birçok konuda fayda sağlayan bir döngüdür. Regl kanı kirli değildir. Zaten şunu da unutmamalıyız: İnsan vücudunda gerçekleşen olayların hiçbiri gereksiz değildir.
Doğurganlığa herhangi bir zararı olmadan regl dönemi ortadan kalksaydı neler olurdu?
Baş ağrısı, kasık ağrısı, stres gibi regl döneminin sebep olduğu olumsuz yönler daha az yaşanırdı.

Regl olmasaydı şeklinde sorulan bir soruya benim ilk cevabım bu olurdu çünkü bu dönemde en çok bu sıkıntılar yaşanıyor. Dolasıyla bu dönem olmamış olsaydı bu sıkıntılar da daha az görülürdü.
Ped ve ped markaları olmazdı. Tampon ürünler de aynı şekilde olmazdı.

Kan atımı, vücut toksinlerin bir bölümünün dışarı atılması gibi olaylar olmadığı için bir yenilenme durumu söz konusu olmazdı.

Aşırı adet kanamalarının neden olduğu kansızlık problemi yaşanmazdı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar