KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

Falımı yorumlayacak olan var mıığğ..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

Bir fal 30 exper, daha çok fal için daha fazla soru-görüş KScan.. En azından ''falımı yorumlayabilir misiniz?'' sorularından kurtulmuş olurduk..:)

Sizce eski sevgilim bana döner mi..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

Ya eski sevgililerinizi Xper karşılığı döndürebilseydiniz... Heyecanlanmayın, sakin, yok öyle bir şey, soğuk su için.. Kaç Xper eder ki eski sevgili.. Xperinizi harcamaya değmez..

Mesaj Xper harcayarak atılsaydı eğer..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

Eğer mesajlar Xper harcayarak atılsaydı, mesaj trafiği bu kadar yoğun olmazdı.. Gereksiz mesajlardan da kurtulmuş olurduk..

-Yok efendim günaydın dememiş yok iyi geceler öpücüğüm nerede :/

- Ayrılık mesajlarından ücret almıyoruz efendim...:)

Nasılımcılara da değinmeden olmaz..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?
İşte en zorlandığım kısım... Nasılım...

İyi desen iyiye hakaret kötü desen yazık kıyamam, sormayın yahu böyle sorular...

Burç sorusu sormalar da azalma olur mu dersiniz..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

Sitede bir hayli sorulan burç sorularından sıkıldınız ama ne yapsın millet, burca göre aşk yaşayıp, yatıyor kalkıyor.. Hatta sevgililerinden ayrılırken burcuna göre laf sokup, bırakanlar var..

Gelelim merakla beklenen o ana, cinsellik için kaç Xper gerek..

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?

- Senin ki kaç Xper..

- 15.000 canım, yeter mi..:)

- Ne yapalım idare edeceğiz artık..

- Resimli olursa 10.000 Xperini alırım, havale kabul etmem, elden olsun....

okuduğunuz için teşekkürler...

KizlarSoruyor'da Xperleri Bir de Böyle Kullansaydık Nasıl Olurdu?
Cevapla