KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

KizlarSoruyor sitesinin hayatımızda o kadar büyük bir yeri var ki... Bir süre girmeyince, boşlukta kaldığını dahi hissediyor insan. Büyüğünden küçüğüne kadar çok güvenilir ve çok aktif bir site olmasından yanı sıra arkadaşlıklarında yoğun olduğu sebebiyle hayatımızda olmayı başardı. Peki KizlarSoruyor olmasaydı, neler mi yapıyor olurduk?

Kızlar muhtemelen el işi yapıyor olurdu
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Okumamış ve çalışmayan kızlarımız muhtemelen el işiyle zaman harcayacaktı gerçi buradan farklı el işi örnekleri bulmamız da siteyi kullanmak için bir sebep.

Bu el işini komşuya gösteriyor olurdu
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Komşunun sinirini bozacak raddeye geliyor olurdu belki. Her dakika komşuda olup, 'bu el işi nasıl yapılıyor?' doye sorup dururdu. Malum sonda komşu dayanamaz, küsme sebebi bulur onu eve almazdı.

Erkekler kız tavlamak için sokaklara atılırdı
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Malumunuz bu siteye kız tavlamak için gelen üyelerimiz yoğunluk göstermekte. Gerçi kız tavlamak sizin en doğal hakkınız bunu bir şey demek abes kacar doğrusu. Artık sosyal ağ aşkları çok meşhurlaştı çünkü. Dua edin KS var ve bu aracılığı size sağlıyor. Ya olmasaydı, siz çok beklerdiniz kızları.

Sokaklarda aradıklarını bulamayıp annelerinden kız istemelerini arzulardı.
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Benim gibi genç yaşta evlenip sonu hüsran olan bir ayrılıkla göz göze gelebilirlerdi. Zaman nasıl geçsin ki sizde haklısınız, insan bir hayat arkadaşı ister ama ne güzel ki KS size zaman geçirmek için şahane bir ortam sağlamış bulunmakta.

Sürekli uyurduk...
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Boş boş durmak sıkardı, oyalancak bir şey yok tabii kafamızı yastıkla seviştirircesine uyumayı tercih ederdik ve sürekli uyurduk. Zannederdik ki zaman uyuyarak geçecek ama farkında olmadan kötü bir şey yapardık.

Çok uyuyarak sağlığımızı bozardık.
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Çok uyuyarak sinir hücrelerimizi güçlendiriyoruz ve bu baş ağrısı yapıyor. Farkında olmadan refleks olarak insanlara çatabiliyoruz. Bu yüzden iyi ki KS var, zamanımızı uyuyarak geçireceğimize KS'ye girerek geçiriyoruz.

Tv başında o dizi benim, bu dizi senin bekler dururduk.
KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?

Televizyona o kadar bağımlı olurduk ki dizilerimizin tekrarını defalarca izlemeye bile doyamazdık. En azından şimdi KS var dizileri dahi unutturuyor hatta dizi hakkında dedikodu yapma şansı dahi tanıyor.

Şimdi napıyor muşuz? "İyi ki KizlarSoruyor var" diyormuşuz.

KizlarSoruyor Sitesi Olmasaydı Neler mi Yapıyor Olurduk?
Cevapla