Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Evet, yaşadığımız dünyada bazı kurallar var, kimi yazılı kimiyse yazısız. Peki tüm kurallar bizim isteğimiz gibi şekillenseydi, neler olurdu?

Önce erkeklerin isteğiyle başlayalım: Evet, teklifi kızlar yapardı.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Evet bu konuda neler çektiğinizi biliyoruz, özellikle utangaç erkekler... Eğer bizim kurallarımız geçerli olsaydı teklif bizden gelebilirdi, ben yapardım. :D

Çok istediğimiz şeyler bedava olurdu, belki biraz da izdiham yaşanabilirdi.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Almak için gece gündüz para biriktirdiğimiz şeyler bedava olsaydı mesela, nasıl olurdu? Bence çok güzel olurdu, kuralları ben koysam yapardım.

En eğlenceli zamanlarımızdan olan sinemada film izlemek sınırsız patlamış mısırla daha da keyiflenirdi.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Evde izlense de ne yazık ki kalkıp mısır patlatmak zaman alıyor. Eh haliyle filmi bölmek istemiyoruz ya da biraz ucundan üşeniyoruz. :) Kuralları biz yazsaydık sınırsız patlamış mısır keyfi listenin başlarında olurdu.

Saçını yaptırana manikür pedikür de bedava olurdu.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Evet hep bedava üzerinden gidiyorum, farkındayım. Demek ki çok çekmişim paradan. :D Saça deli gibi paralar harcarken üstüne tırnak bakımına da harcamak benim içimi acıtıyor. Ne olurdu bedava olsaydı?

Ağlaya ağlaya bitirdiğimiz filmlerin sonu mutlu biterdi.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Aşklarına hayran olduğumuz o filmlerde neden hep biri ölür, neden kavuşamazlar mesela. #KurallarıBenKoyarım, güzel bitecek o film!

Kız-erkek, pembe-mavi, niyeymiş bunların rengi?! İstediğimiz cinsiyete istediğimiz rengi verirdik.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Siz de hemen deneyebilirsiniz hem de, aşırı tatlı değil mi? :D

Televizyonu mayışarak zapladığımız o dakikalarda her kanalda sevdiğimiz diziler, filmler oynardı.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?

Özellikle geceleri bir elimiz başımızın altında, bir elimizde kumanda zap yaptığınızı biliyorum, ben de öyleyim maalesef. :D Her kanala bir başka favori dizimi/filmimi koyar, tüm gecemi zevkli hale getirirdim.

Her Şey Bizim Kurallarımıza Göre İşlese Neler Yaşanırdı?
Cevapla