Çünkü çoğu insan kuralları sorgulamaz ama başarılı insanlar sorgular. Başarılı olma sebepleri kuralları yıkmalarıdır.

Çünkü kurallar şimdiyi korumak için oluşturulmuştur, yeniliği teşvik etmek için değil.

Kurallar bizim "başımızda" olan insanlar tarafından koyulur ve bu sadece onların başımızda kalma sürelerini arttırır.

Kurallar gerçeklik değildir, yasa da değildir. Sadece teori olan şeye bu denli sıkı sıkıya bağlanmak neden?

Kurallar o zamanın şartlarına göre koyulur. Bu devirde 100 sene öncesinin kuralını uygulayanlar var, lütfen...

Kimseyi kısıtlamadan, sadece kendimizin koyduğu ve kendimizin uyduğu kurallar koyabiliriz. Herkes için en sağlıklısı budur.

Bir kurala uymak bir seçimdir. Bir kurala uymamak, bunun sonuçlarının üstesinden gelmeyi seçmektir. Bir nevi hayatı tehlikeleriyle yaşamaktır yani.

Kurallar talimatlardır, bir şeyi başarmanıza yardımcı olacak bir kılavuz. Ama bu şeyi başarmanın tek yolu onlar değil.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar