AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
şimdi bir aynaya bakman lazım öncelikle bide rus iskandinav vs kızlarına sonrada türk erkrklerini yargılamaya başla
Türk milleti olarak çirkiniz. Konu kapanmıştır.
elindekinin kıymetini bilirsen mutlu olabilirsin ;)
Mutlu olmadığı mı kim söyledi? Bu arada içimden geldi yakışıklıyım diye gezen tipsiz egoistlerden kat kat iyisin. Nefret ederim egoistlerden.
teşekkür ederim iltifatın için egonun fazlası her zaman için zarardır o yüzden insan kendini bilmeli
Birşey değil.😊
hoş sohbet birisin sanırım :)
Lütfen artık bir doktora git, nasıl bir hormon sistemi var sende :D Kezban da değilsin tipsiz de, sadece bir erkek arkadaş lazım sana :D :D
Ben burada erkek istiyorum demedim ki. Yabancı erkeklerin daha yakışıklı olduğunu öne sürdüm. Ne alaka şimdi?
Sana avusturalyalı bir erkek lazım :D
Ah gıcık herif. :D
Teşekkür ederim, yarın Avusturalya konsolosluğuna randevu aldım, Avusturalyalı olacam :D
Haha sana talibim o zaman. :D
Ay utandım şimdi :) Ne desem bilemedim, önce saçımı sarıya boyamam lazım bir kaç gün bekleyelim :D
Beklerim ben. :D
Avusturalya aşığı seni :D
Aslında sadece Avustralya değil. :D
Evetttt, geliyor söyle bakayım :D
Kanada , İsveç , İtalyan, İspanyol, Fransız, Alman ohoo dolu. :D
Senin hormonlar seni ele geçirmiş resmen :D
Yaa tamam anladım sus. :D
Nereye anladın 2 haftadır ele geçirmişler seni, erkeklerimm avusturalyalıııııı :D
Ya susar mısın? :D
Susamam canım tamam mı, soktun aklıma Chris'i bir kere nasıl susacam :(
Haha deli herif ya. :D
Evet delirdim, delirttin sağol, indirdim Chris'in resmini masaüstü yaptım pcde, kahve alırken valide hanım kalkıp görmüş, değişik değişik şeyler söyledi :(
Haha sürekli değiştiriyor musun masaüstünü? :D
Daha demin onun resmini koydum işte, valide hanım gelip oğlum nasıl bir değişiksin sen dedi :( Çok ağır laf etti.
Haha iyi olmuş. :D
Hadi ordan pis :( Çok kötüsün, senin yüzünden hep :(
sen sarı sıçanları sewıyosan sorunu bizde arama gardaşş... biz anadolunun bağrından kopup gelmiş elleri nasırlı anaların kara kuzularıyız.. de get
Haha.
haha ne olaki :)
Allah sana da nasip etsin ne diyim :)) çek ordan bir avustralyalı :))
İnşallah. :D
bir 50 yas ustu emekli memurlara bide boyle kizlara interneti vermiceksin arkadas :D
Ahaha erkeklerin rus kızı muhabbetine inat paylaştım. :D
Avustralyali kizlarda cok guzel paylassana ;) yvonne strahovski :)))))
Onuda sen paylaş. :D
Sonra abaza oluyoruz bosver
Sonuncu çok iyiymiş :D var birsürü daha ama hepsi yabancı ya :(
Aynen. Ben xavier samuel hayranı idim bir aralar. Çok yakışıklı ve tatlı. :D
Ben vini uehara ve jack gilinsky hayranıyım bilmiyorsan bak tavsiye ederim :D
Ah biliyorum süper. :D
Aynen öylee :D
Ee ona bakarsan avrupa ulkelerinin cogunun kadınları ve kizlarida cok taş neden bizimkiler patates püresi gibi 😉
Türk milleti tipsiz. Anlaşalım.
Tabi erkekler tipsiz siz cok guzelsiniz hepiniz model hatta bir yariniz rihanna diger bir yariniz madonna maymun suratlilar :D
Salak mısın? Aklını peynir ekmekle mi yedin? Türk milleti dedim yani hem kızlar hem erkekler. !!!
Anladım tabikide senden cok daha zekiyim erkekler gayet başarılı bizi siz maymuna benzeyen sifatsizlar bu hallerre düşürüyor rus kizlari niye ulkemize düşkün saniyonuz diyorlarki yilda bir defada olsa gidelim su yakisiklikar kadin görsün diyorlar anlayin artik
Yazık sana. Onedio'da merve ç'nin paylaşımlarına vak. Gör Rus kızı muhabbetini.
şimdi sen tamam kezbanım falan diyince ne bilim bir kötü oldum be bacım şimdi olmadı böyle bir eksiklik var tühh. bak yaa ne yapsamki içimde patladı lannn S:
Adamlar ünlü bizim unlulerdende yakışıklı var bizim kötü tarafımız bakımsız olmamiz ama ben bakımı sürekli yaparim
En yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok ve Avustralya 3. sırada. İnternetten bakabilirsin.
Ben internetteki makalelere inanmam güzellik goreceli biseydir gavatin teki siralama yapiyor ve omu oluyor cok sacma her ulkenin bir güzeli bir yakisiklisi vardır
Bana göre doğru işte.😊
Türk kızları neden rus veya iskandinav kadını gibi güzel değil demekle eş değer
Senn biraz aydınlanmaya birazda ilgi çekmeye ihtiyacın var belliki. Ama şöyle bir cevap vereyim. Bu dünyada en çirkinide en yakısıklısıda bizde. Soyliyim yani😁
Hı hı.
@agrresifkızz
millet hainimisin sen gavurların ganimetimisin sen qaşar
Evet.
mesajıma neden cevap vermiyorsun
armi görsün bu soruyu, türk kızlarını günlerdir yerden yere vuruyor :D
Ahah aynen. :D
sen çok güzelsin de sanki güzel kardeşim ne gerek var böyle saçmaşlıklara...
Bu soru makara amaçlı sorulmuş. Erkeklerin rus muhabbeti inadına paylaştım.
iyi yapmışısn o zaman... bende o rus muhsbbeitne sinir oluyorum... ama sen de geneli gömüşşün zaten yakışıklı değilix bidaha laf yiyiyoruz sen intikam alacaksı diye..:))) sende. kusura bakma bu arda
Yok sorun değil.
okee
Bunlar seçili elemanların resmi :D türkiyedende var biz türk kızları niye tıfıl diyormuyuz :)
Zevkler ve renkler. :)
Her türk kızının hayalinde blirt birt yatar diyorsun yani :)
Ben bilimsel olarak yakışıklılar diyorum seçili değiller. Yakışıklı dolu ülke.
Hahaha yok yaw o kadarda değildir :)
En yakışıklı erkeklerin bulunduğu ilk 45 ülkede Türkiye yok ve Avustralya 3. sırada.
En güzel kızların olduğu ülkeler arasındada türkiye yok :)
Biliyorum güzel olduğumu savunmadım zaten.
Hay Allahım ne alaka ya :)
Rus bayanların Türk bayanlarla bir olmadığı sebebiyle aynı kardeşim.
Aynen.
Ne diyeyim kanka kodumuz bozuk bizden çıkmıyor böyle kişiler ahah:)
Ahaha aynen. :D
Yeri gelince Türk erkekleri koltuk altlarina giriyorsunuz
Türkçe lütfen.😕
Hanımefendi bitse artık bu muhabbetler?
Baymadı mı?
İşte söz ettiğim şey o. Erkeklerin rus kızı muhabbetlerinden bıktık. Bende onların inadına paylaşıyorum.
Bir taraf bitirmediği zaman inatla gitmek daha da çoğaltır. Onlar kendilerine güvenmeyen boş insanlar salla.
Peki. :) Makara amaçlı zaten. :D
:) elemanlar taşmış şaka bir yana :)
Haha aynen. :D
Tamam avustrulya ya gidebilirsin bir sakınca yok bence toptan ülkeyi terk etseniz daha iyi.
Ah çok iyi olurdu.
Siz mutlu biz mutlu ülkeye neşe gelirdi.
Aynen.
Türk erkekleri ile italyan erkeklerini fiziksel ozellilleri birbirine cok benzer bizde Kenan burak kivanc var hani:)
Hmm peki.
E birde o adamı hak edecek karı olmak lazım dimi. Naapsın sizin gibi haspamı o adamlar
Daha yakışıklı olduklarını öne sürdüm istiyorum demedim.
Liam Hemsworth oyş :D <3 Onun türk versiyonu vardı eskiden ama. :D
Kim? O. o
Çok yakın bir tanıdığım. :D
yav tam yeni bitmişti bu sorular şimdi yine başlayacak :/
Ben soralı baya olmuş zaten baksana. 😁
pardon görmemişim :)
rus kızları arap atı gibi bizim kızlarımız neden öyle değil?
Yaratılış.
Futbolcu kesimi hariç turk erkekleri çok bakımsız. Sporla ilgilenmeyi halı saha maçları sanıyolar.
Aynen.
sonuç yine sadece uzaktan resimlerine bakarak teselli buluyorsun buda sizin kaderiniz maalesef
Bu soru makara amaçlı. Rusçu erkeklerin inadına paylastım.
hayatta her şey makara zaten
Öyle.
Rus kızlara 10 numara bizim kezbanlar niye eksilerde?
Ah işte bunu bekliyordum karşı çıkan bir ergen.
Zorunamı gtti bebe. Yaşın kadar konuş. Ergen diyene bak. 21 lik
Ah bebe diyene bak 2 yaş büyük. Yazık.
O zman haddını bil. Ergen derken karşındakinin yaşına bak.
Burada herkes ergen diyor birbirine. İstersen 60 ol.
Senfeki beyni kuşa versek yeminle ters uçar. Uçamaz koşar
Ah daha fazla uzatmanın manası yok. Tamam hepimiz aptalız. Konu kapansın.
Tamam Canım Hadi Sütünü İç Rüyanda Bunlari Gör Sabah Kalk Dusunu al
Ah çok iyi olur. ;))
Ama farkli bir riya ;)
bizde sana meraklıydık sanki rus kızlarıda taş gibi ama Türkiyede senin gibi kezbanları çekiyoruz işte
Hey millet, bahsettiğim şey tam olarak bu.👆👆☝
bide seni görmek lazım egon tavan yapmış güzelim senin g*tünü kim kaldırdı? abazalar mı valla ben kendimi seviyorum öyle yoklukta da değilim senin yaşın kadar kızlarla yattım yani ;)
Hey millet bahsettiğim şey yine tam olarak bu.☝☝
haha şakacı kız seni
O zman Oraya Gitde Bizde Senin Gibi Kezbandan Kurtulalım
İçeriği okumadan atladığın nasıl belli. Erkek kezban.
Avusturalyalı kızlar da bizim için aynısını soyluyor 😉
Kaynak ver. :D
Avusturalyada 50 kadına 1 erkek dustuğu için mecburiyetten burada erkek arıyorlar ;-)
Kıyamam asdf.
5 sene rusyada kaldim. onlarda neden rus erkekli odun turkler cok anlayisli diyolardk😊😊
Bende Afrika'da yaşıyorum.56 adet özel jetim var. Salla salla maşallah. ;))
niyeh saliyim rusyada yasamak cok kolay
Ona sallıyorsun demedim ki.
ciddi soyluyorum rus kadinlari erkelerine col duskun bizim erkeklerde hizmeti sevio hoslarina gidio;)
Hııı.
hiii deeee laaa 😊😊
Profil resmine baktım.
Rus kızlarında ısrarcıyız ;)
O zaman bende durmayacağım yarın yenisi geliyor. :)
Sende orda yaşa ozamanniye burdasın sen yabancımısın sanki;;
Elimde olsa giderim oraya.
Niye buranın. Suyumu çıktı...
Egoist insanlarla dolu.
Niye öyle düşünüyon ki seni böyle düşünmene kim sebebiyet verdi yoksa sevgilin seni kandırdımı benimki gibi
Bu sitedeki erkeklerin çoğu.
Ehh çoğu öyle ama ben öyle değilim ama tabih sende inanmıcaksın bana ya da sahte olduğumu düşünceksin peki bu kadar ne sıktı seni. Canını
Boşver ya takmıyorum artık.
Sen bilirsin eğer anlatıp rahatlıcanı düşünüyosan anlat yani sorun değil belki yardım edebilirim
diyorum ben avustralyadakiler çok taş diye dinlemiyorlarr
bir ara İtalya'n erkekleri sonra Alman şimdide Avustralya ya hangi p*rno sitesi bu millet millet yayınlıyor?
Haha.
Cockyboys.
l*n ya baktım o site neymiş diye iğrenç tiksindim @_Angelicious_
@__angelicious__ haha.
@görüş sahibi hahahahahha canıma değsin. Biz böyle şeyleri izliyoruz.
görende bu soruyu düya güzeli hatun soruyor sanacak bir mikim olmaz senden 😊
Görmeden yorum yapman zeka seviyeni belli ediyor zaten.
Ya önce etrafa bak hiç mi yok istdgn gibi türk erkegi
İstisnalar var elbet.
Bu bize yeten cevap :)))
Genel de fransız ispanyol falan derler avustralya ilk kez duyuyorum..
Bu da yeni moda oldu. :)
Geçer diyosun yani. d. d
Evet. :)
Hayırlısı ne diyim. d
işte bun resimdekiler hakkımızı yiyenler dostlar, saldırın.
Ahaha. :D
Şu kıza bir kaç Avustralya erkeği verin parçalasinlar
Sizin gibilerine kalacağıma o çok daha iyi olur. :)
Türk erkekleride sana bayiliyormuş zaten
Öyle bir iddiam yok zaten. :)
Defol oraya git o zaman Türk erkekleride sana merakliydi
Elimde olsa giderim tatlım. ;) Göbeklilerinizi siz alın bana kaslılar kalsın.
Soruyu soran bana numarani verdr bziim fiziksel kondisyon dersinden sana iki foto atiyim:)
Kıvanç tatlıtuğ çağatay ulusoy burak özçivit best modeli kazanmasinda şart koşulmuştu bunu duymussunuz internette iliski yasama karşılığında dereceye girdiler
Dişi güzel olsa nolur bir insanın içi güzel olmadktan sonra
İtalyanlarda fena sayılmaz hani :)
Ah süper onlar. :D
Ya bence herkes yakisikli ve guzel =)
Peki. :)
ee yani? bu erkekler böylese napalım yani ?
Soru makara amaçlı. Birşey yapmana gerek yok. :)
Angelius'tan hastalık mı bulaştı size ne :D
@__angelicious__ kendisi arkadaşım olur. :D
Belli :D ulan ben bu kadar abaza değilim l*n jaagsg sevdiğim güzel kızlara sahip olabildiğimden sanırım size iyi fotoğraflara bakmalar ben kaçtım :*
Hı hı. :)
anaaa bizim Thor diilmi o
Evet. *-*
Uçak biletleri o kadarda pahalı değil :)
Ailemi bırakamam. :/
Yapcak birşey yok
Ben kendimden memnunum
Peki. .-.
Alman erkekleri der susarim
Onlarda çok taş. :D
Aynen benim bir kuzenim var yuruyen das :D
Ahaha. :D
:) ama o benim 💗 :D
ama onların çoğu gay :)
Gayse banane ben istiyorm demedim ki daha yakışıklı olduklarını söyledim.
pist adriana senmisin
Sen sanki Adriana Lima'sın.
Bing tarafından çevrildi. :D
Ben kendimi adriana kadar güzellikte bulduğumu içeren bir cümle soylemedim iyi oku.
Hayır hayır öyle demek istemedim espri yaptım. Bing esprisini bilmiyorsan anlamaman doğal.
Neyse ben sadece seni gorelim dedim bu kadar yakışıklı erkekleri begeniyosun ama profil resmin kurtarmiyor :d
Bu soru makara amaçlı. Rusçuların inadına paylaştım. Ciddi değilim.
Evet kesinlikle öyleler.
Bir foto atta gözümüz gönlümüz açılsın. :D
tamam abla sakin ol şşş her şey yoluna giricek :D
Soru makara amaçlı zaten. :D İçeriği okumadan dalan aptallar var. :D
bende makara amaçlı yazdım zaten ya tamam ateş etme :D
Ahah peki. :D
Harbi taşmış ya bunlar ::D
Ahah aynen. :D
Offff analar ne doğuruyor bee
Di mi yha ahsjjah off
Ahah aynen. :D
Velet ulan bunlar pof
Onlar 30-31 yaşında söyleyeyim yani.
Tiplerini begenmedim fazla babyface, ben bakiyor scarface