AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
öyle deme belki bakar :add
:////
gerçek diyoz kizma
Çünküm bir birer Kaya'yız taş değil
Onlar meteor o zaman. :/
Bizde supernova öyleyse ;)
Birşey derdimde dinden çıkarım diye demiyorum. :/
Big Bang'a kadar sayarım , Türk erkeğine laf yok :)
Benim diyeceğim çok daha üstünü idi. :) Zevk meselesi türk erkekleri süper derken başına bence koyulmalı.
Neyse aman pof , Türk kızlarıda bir Cara Delevigne değil zaten
Doğru. :/
Sonucu bağlayalım sende bizim gibi kırolara mahkumsun , bizde senin gibi kezbanlara
- Yanlış anlaşılma olmasın tabiri caiz ise :)
Sorun değil. Doğru söze ne denir. :D
Harbiden taş gibi bunlar
Aynen. :D
E rus kızları taş siz neden kupa bardagi gibisiniz
Hey millet, bahsettiğim şey tam olarak bu.☝👆
Evrim dogal seleksiyon işte batıdan doguya evriyo napak bizmi istedik maymun gibi olmagi idare etcez iste aramizda. :)
Nasip kısmet bu işler genç.
Aynen. :/
Analar n gaylar doğuruyor :Dherseyden önce adamlık
Burası buram buram homofobi kokuyor.
N anladiysan o sevmek zorunda değilim
Burak Özçivit yeter 😍
İstisnalar var elbet. :)
:))))
Yakışıklı türk erkekleri var ama :)
Tabi ki istisnalarda var. :)
Ya bu arada xavier'in newcastle filmini nerden bulabilirim biliyor musun :/
Yaa uff haftalarca onu aradım ben. :/ Hiçbir şekilde yok. 😢 Yani ingilizce dublaj olarak bile yok. Sen yinede newcastle movie watch yaz bakalım google'a belki çıkar. .-.
Yazdım ama sadece youtubeta mast sahnesini bulabildim full film yok dhsjsn :D
Yaa afafs. Zalim dünya. 😢 Bu arada Angelicious bebeğimle arkadaşmışsınız. *-*
Evet noldu :)
Memnun oldum. 👋
Ben de memnun oldum 👭
bizimkiler fırında :)
:////
takdiri ilahi :)
bende slav kızları çok fena bizimkiler niye böyle diyorum ama cevapsız kalınca susuyorum. alışmaya bak alışamazsan kalk oralara git. eminim sokaklarda vardır böyleleri. belli mi olur :P
Türkler sıradan valla. Gerçek bu. :P
sıradan diğiliz aslında :) Türkler aksine çok farklı :)
Tip olarak dedim.
tamam tip olarak da çok farklıyız :)
Esmer ve tipsiz çoğunluk. :/
ve buda bizi farklı yapar :D
Haha aynen. :D
bızı sız yaptınız ama
Allah yarattı der geçerim.
bu kadar onem verme guzellıge 10 yıl sonra gececek hepsı
Evet.
Adamalar La liga Kız Ptt 1. lig
What? O. o
bızımde gıderımız var raaad olsana :D
Hı peki.
dedelerde ıtalyanlık var :D normalde arnavutuz ben daha yakısıklıyım l*n benı sevın kızlar
İtalyanlık varsa ben severim. :D
kumrallık mırasımız :D sen nerelısın
Köken Türkmen. Kütahya'lıyım. .-.
ten ve sac rengın? :D
Siyah ve buğday ten asdf.
hadı sevıselım qwereqwedfjhjqw
Töbe töbe asf. :D
:DD
Benim büyük büyük dedem aborjinmiş.
Yaa deli. :D
Ezberlemene sevindim :D
Aynı şeyi papağan gibi söyleyip duruyorsunuz. Sizede yazık. :)
Ben Rus göçmeniyim :)
Rus erkeklerini beğenmiyorum maalesef. :(
Canın sağ olsun
Avusturalyadan da göçeriz
Haha. :D
kaç tane avustralya erkeği gördün
Benim görmeme gerek yok. Bilimsel olarak böyle.
bu bilimsel verinin kaynağı ne
ve bunların neresi yakışıklı. esmer erkek her zaman makbuldur
Hı hı.
bir kenan bir burak özçivit degiller yani
Zevkler ve renkler.
o zaman ruslarda zevk ve renge giriyor
Ahh jesus.😒
Türk kadınları çok güzel olsaydı doğan çocuklar da onlardan gen alır taş olurdu. Suç yine kadında.
Burası buram buram cahillik kokuyor.
Sonuçta fiziksel özellikler aileden geliyor. Tek suç erkeklerde değil.
Ahh jesus.😒
Kendini zeki sanan kadın iticiliği :/
Bunu bana kendini zeki sanan biri mi söylüyor?
Ben aptal olduğumu bilecek kadar zekiyim.
Haha bu ne ya? Çelişkinin kralı.
Algı meselesi.
Sorsam 1+1 i toplayamazsın. Bu nasıl bir kendini zeki sanma?
1+1 = 4
Al işte mecazi cümleyi gerçek sanmış.
1+1=4 hahaha.
Asıl senin benim yaptığımı anlaman için 2 kere okunman gerekmiş. Çok tatlısın ya <3
1 kere okudum. Göndere bastıktan hemen sonra aklıma geldi. Teşekkür ederim bebeğim. <3
1 kere okuman yetmiş demek. Çok romantiksin ya <3
Nevet sefgilim. <3
Aşkından 14 gündür bekliyorum burada zaten <3
Nevet belli oluyor.-,-
Hayaller güzeldir o. O
nerde bu rusaşıkları gelin size gönderme var :D
Bunlar cennetten inmiş galiba. D
Evet. :D
Bende cok begeniyorum avustralya erkeklerini 😚
Süpersin. :D
Rus sorusu sorduracaksiniz bana :Df
Allah için yapma rusçuların inadına paylaştım zaten. :D
İyi hadi Affettim seni 😋😋
Hıh peki. :D
Ben hepsinden yakışıklıyım
Peki. :/
Bunlar mı yakışıklı yani?
Yunan göçmeniyim 😂😂
Zevkler ve renkler. :) Yunan erkeklerini beğenmem.
Evet görecelidir bende beğenmem 😂😂
Haha süpersin. :D
Tişikkir idirim 😂😂😂😇
Git onlarla evlen o zaman yavrum :)
Elimde olsa evlenirim. :)
Elindekine laf atma o zaman :)
Atarım tipsiz kaynıyor çünkü.
Sende bir jeniffer lawrance degilsin :)
Doğru.
Ben iskoçum hemde türküm !
İskoçları beğenmiyorum. :)
@hard_man iddialı 😂
Vucudundan baska bisi yok
+ benden :)
@limonluturta canım deme öyle rencide etmiyelim. :))
@hard_man bir yuzunu gosterde nur cemalini görelim bari. seni tarafında oluşumuza değsin. Bak kızlar vücudunu tek göstermiş diyorlar. E haklılar 😞😉:)
Hayir oyle demek istemedim zaten yani tipine bakcaktim ama ppde vucudu gozukuyor yuzu yok @hard_man
@limonluturta anladım canım. Ama canım turta çekti :))
Çok çirkinim iyyyyy erkeklerden sogumayin diye atmıyorum :) görmek isteyen görür zaten KS görecekse farklı olmanın anlamı ne :)
Aa hemen yapayım göndereyim neli olsun? :)
@hard_man şaşkın başlatma farkından. Madem öyle niye iddialı davranıyon. Bak bizde seni tuttuk iyimi 😂 :)
@limonluturta elmalı olursa çok iyi olur. Teşekkür ettim tatlım :)
İddialıyım :) kendime güvenim sonsuz ama sadece beğendim kızlar görebilir kezbanlar hele asla :) :)
Başka yerde konuşun lütfen bildirim geliyor.
@hard_man peki tercih senin.
Thank you
Simdi anladimm egon yuzunu kaplamis ondan gozukmuyor peki :)
Teşekküre gerek yok @hard_man. Kezban dedin zaten
Sana söyledim neden kezban dedi mi :) alınma alınma kezboş :) neyse iyi muhabbetler
@hard_man Abaza kekoşcum aşk olsun niye alınayım. Bak takılıyoruz işte. Neyse anlamıyormuşsun demek ki ben öyle herleze alınmam alınmam için değerli olması lazım tatlım 😉 sanada 😂:)))
Ben mi abazayım :) :l :) koptum sana :) neyse üzülmede kezbosum :)
@hard_man üzülme kekocum sen dedin diye üzülmem 😉 hadi kekom by by
Kekoo :) zuhahaha bu güzeldi bro bb
:) :) ben kendimi kıyaslamam bile bunlarla
Evet tipsizler kıyaslayamaz. :)
Hı hı kezban :)
Al işte bir tane daha sen zahmet etme ben söylemiştim. :)
Sen söyledin die dedim :) yoksa kezban dahi değilsin yani :)
Erkekler istisnasız tüm kızlara kezban der. Ezberledim artık.
Alakası yok
Öyle erkekler var ama.
Türk bayanları çok değerlidir hic bir ülke bayanı türk bayanın eline su dökemez
Peki teşekkürler.
Rica ederim keko :)
Keko'nun anlamını biliyor musun acaba?
Bro kardeş gibi birsey
Aslında amele erkeklere keko derler.
Amele mi :) :) :) kekomuyum iyimiş :) ergenim ben :)
he bacım he xper maymunu :D
Turkhiss pls. s. s
bir burak özçivit etmezler 3 ü de
Zevkler ve renkler. ;)
yürü git o vakit avusturalyaya hiç te bile
Benim fotodki hepsini yer :))
Tarzım degil.
Ne tür erkekler çeker dikkatini?
Bende bilmiyorum :/ sanırım zekiler.
Peki. :D
xper'in yeterince yükseldimi panpa
Evet o yüzden xper ile alakası yok. :)
Ayipsin bizde yeteriz 😉
Maalesef size kaldık zaten. :/
Ya ne var bu türk erkklerinde
Tipsizlik var maalesef.
hani ben :S:S
Aa unutmuşum. s. s
olsun :D:D
O saydıkların çoğu top::) eşcinsel :)
Chris Hemsworth evli bir çocuğu var, liam hemsworth kız arkadaşı var, xavier samuel'inde kız arkadaşı var. Kimmiş eşcinsel?
Onlar genış adamlar çocuklara dna testı yaptrsan biri komşudan bırı arkadaştan :) kımn elı kımn cebınde bellı değil
Off ne kadar önyargılısın. İnsanları tanımadan yorum yapma.
bir bitseniz keşke
Kusura bakma.
Gen:D
Aynen kanka şuna bak. :D
https://dWmM8p
Yanlış yazdım be. :P
https://hizliresim.com/dWmM8p
Maşallah gülüşü yeter :D
Bunada bak. :D
https://hizliresim.com/VAggVB
Anca bakıyoruz zaten :Dd
Ahah aynen. :D
sende beğenmediğin Türk genindensin
Erol taş
Bu ne ya?
Yerli mali tas
Gotum Ya ßunlar.
Yav he he.
Sonucta gelcen Türk Erkeginin Kucagina Oturcan : ) Skntı yok
Nereden biliyorsun? Belki yurt dışına çıkacağım?
Ordada türk Bulur seni merak etme :D
:///
burada ortam böyle
Peki.
Alın bunu burdan
Oh jesus.😒
Hahaha :D
Hıhıhı. :D
:)) kısasa kısas
Aynen.
Bende mi :(
Sen hariç. :D
Tamam oldu o zaman :D :D
Peki minyonum. <3 :D
Bak yaa bide hemen bir tatlilik falan gelde sevme şimdi :D
Bana hakaret ediyorlar bebişim. :(
Ben diğer minyon arkadaşları topladım geliyorum aşkım ali cam ifadelerini ;)
Ahah bekliyorum bebeğim. :D
bilmem :)
Peki. ;)
Tamam onlarda iyi :D
buda ben asdhfaf
Haha. :D
hiç beğenmedim bögh
Yav he he. :P
Buraya gizlisiz cıkmam çok berbat sadece bakımlı olmayan hiç yakışıklı sevimli vs.. cıkmaz ben çok temiz önem veren biriyim. şimdi sokağa cıkıp iğrenç ya der gibisiniz hayde beyy
Türk erkekleri tipsiz ve dilinden anlamıyorum. :P
Ben bir şey demiyorum erkekler aynı değilim emin ol :') hadi uzatma ve bildirimi görmek istemiyorum. Allah a emanet ol görüşmek üzere
Türkçeyi katlettin. Bildirim istemiyorsan yazma. Hadi by. :/
Denk gelmedin